Zobacz wątek - gsx-r750 k7/k8 jako pierwszy poważny motocykl

gsx-r750 k7/k8 jako pierwszy poważny motocykl

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

gsx-r750 k7/k8 jako pierwszy poważny motocykl

Postprzez francuz321 » 26/12/2010, 23:52

Witam, ostatnio poszedłem do salonu kawasaki by obejrzec er-6n, a okazało sie że suzuki kupiło salon a napis kawasaki jeszcze został. Skorzystałem z okazji, pogadałem troche ze sprzedawcą, i zaintrygował mnie motorami suzuki. Szukałem naked'a, pojemność 600-750, ale bardzo spodobał mi się gsx-r750. Gadał o różmych mapach zapłonu, że nadaje się dla początkujących itp. Mówił również że suzuki robi najlepsze motocykle, które wygrywają na mistrzostwach... Prawda czy tylko chce sprzedać swój produkt??
Za niedługo mam 18 lat, będę robił kat. A, tego lata użytkowałem z750 brata (oczywiście na zamkniętych drogach, nie powiem że jestem profesjonalistą, lecz z prędkościami rzędu 160-180 się oswoiłem, czasami przez jakiejs 5sek na gumie...). Miałem rs125, zrobiłem 4k km dopóki tata jej nie rozwalił:P
Zazwyczaj jeżdże spokojnie, nie przepadam za katowaniem ale zdarzają mi się chwile przebłysku i potrzebny jest mi zapas mocy...
Czy ten gixxer się nada?
Ile mniej więcej pali?
Przewiduje robić wypady na 1700km (+1700 powrót) raz do roku... Czy się nada do takiej turystyki?
Przeznaczenie: miasto, czasem tor, wypady na trasy 200-600km raz na miesiąc.
Mój wzrost:180 cm w butach, waga: 83kg w kombinezonie, kasku, butach.
Jestem osobą która woli kupić coś nowego, użytkować dla siebie, i być pewien że nikt poza mną nie katuje maszyny, także przewiduje zakup nowego, i odrazu powiem że nie szkoda mi kasy(pewnie wezmę na raty...), i nie, nie jestem bogatym dzieciakiem których rodzice kochają... na wszytko zarabiam sam...
A i jeszcze jedno nie wiecie ile ma koni przy trybie C??
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)


Re: gsx-r750 k7/k8 jako pierwszy poważny motocykl

Postprzez Maxi666 » 27/12/2010, 00:08

francuz321 napisał(a):Witam, ostatnio poszedłem do salonu kawasaki by obejrzec er-6n, a okazało sie że suzuki kupiło salon a napis kawasaki jeszcze został. Skorzystałem z okazji, pogadałem troche ze sprzedawcą, i zaintrygował mnie motorami suzuki. Szukałem naked'a, pojemność 600-750, ale bardzo spodobał mi się gsx-r750. Gadał o różmych mapach zapłonu, że nadaje się dla początkujących itp. Mówił również że suzuki robi najlepsze motocykle, które wygrywają na mistrzostwach... Prawda czy tylko chce sprzedać swój produkt??
Za niedługo mam 18 lat, będę robił kat. A, tego lata użytkowałem z750 brata (oczywiście na zamkniętych drogach, nie powiem że jestem profesjonalistą, lecz z prędkościami rzędu 160-180 się oswoiłem, czasami przez jakiejs 5sek na gumie...). Miałem rs125, zrobiłem 4k km dopóki tata jej nie rozwalił:P
Zazwyczaj jeżdże spokojnie, nie przepadam za katowaniem ale zdarzają mi się chwile przebłysku i potrzebny jest mi zapas mocy...
Czy ten gixxer się nada?
Ile mniej więcej pali?
Przewiduje robić wypady na 1700km (+1700 powrót) raz do roku... Czy się nada do takiej turystyki?
Przeznaczenie: miasto, czasem tor, wypady na trasy 200-600km raz na miesiąc.
Mój wzrost:180 cm w butach, waga: 83kg w kombinezonie, kasku, butach.
Jestem osobą która woli kupić coś nowego, użytkować dla siebie, i być pewien że nikt poza mną nie katuje maszyny, także przewiduje zakup nowego, i odrazu powiem że nie szkoda mi kasy(pewnie wezmę na raty...), i nie, nie jestem bogatym dzieciakiem których rodzice kochają... na wszytko zarabiam sam...
A i jeszcze jedno nie wiecie ile ma koni przy trybie C??
Pozdrawiam


Nie odpowiem ci na za wiele pytan, ale z ta turystyka to chyba nie jest dobry pomysl :D 1700km? Znajomy ma gixera 750 i ja osobiscie po 100km na nim musialem dluzsza przerwe zrobic bo bolal mnie juz kregoslup nie milosiernie, ze nie wspomne o reszczcie. Na dodatek, ze ty masz dopiero niecale 18 lat a chcesz dosiasc 150 konnego potwora to juz inna bajka. Jesli jestes juz zdecydowany to szerokosci ;)
Suzuki GS 500 1991r. -> CBR 600 F2 -> CBR 929
Avatar użytkownika
Maxi666
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 19/3/2010, 18:31
Lokalizacja: Osiek nad Notecią

Postprzez francuz321 » 27/12/2010, 00:13

Wiem że jestem jeszcze młody lecz strasznie ciągnie mnie do motocykli... szybko się oswoiłem w z750 i podejrzewam że na suzuki będę zaczynał na mapie C...
Pozatym jak na niej siedziałem to miałem bardzo fajne uczucie, uśmiech pojawiał się na twarzy...
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)

Postprzez mrówa » 27/12/2010, 00:14

Kolego od kiedy gsx-r750 jest do turystyki,a po za tym chcesz motocykl do wszystkiego chyba tylko nie wymieniłeś enduro, nie ma takich motocykli.
Musisz się zastanowić do czego ten motocykl ma ci służyć :wink:
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez francuz321 » 27/12/2010, 00:21

Do wszystkiego po trochu, prócz enduro, a według sprzedawcy jest on uniwersalny, "są dostępne szyby które lepiej chronią przed wiatrem, a pozycja jest kompromisem między jazdą sportową a turystyczną"
Słowa sprzedawcy...
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)

Postprzez francuz321 » 27/12/2010, 00:26

Lecz głównie po krętych, dość szybkich odcinkach, dojazdu do szkoły(16km), no i te wyprawy(cały czas po autostradach), a np bmw k1200, k1300 nie chcę bo jest za ciężki...
ma być sprytny, zwinny, w miare komfortowy... i lekki
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)

Postprzez mrówa » 27/12/2010, 00:37

Sprzedawca powie co ty chcesz usłyszeć bo chce sprzedać i nie jest to motocykl uniwersalny tylko ss żywcem zdjęty z toru i komfortowo się jeździ po wyżej 150.Sprzedawca powiedział że jest kompromisem między jazdą sportową a turystyczną,bzdury cbr f ma pozycje pomiędzy sportową a turystyczną a nie ss te motocykle mają tylko pozycje sportową,manetki nisko,sety ustawione na takiej wysokości że na kolano dobrze schodzić i inne zalety takich motocykli.
Wiec niech ci nie opowiadają takich bzdur.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez francuz321 » 27/12/2010, 00:44

A więc co możesz zaproponować?? W sumie myślałem by tą podróż 1700km zrobić autobusem, ale fajnie byłoby motorem...
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)

Postprzez Seba_ER5 » 27/12/2010, 03:21

gsxf 650.... albo rower bo gafasz jak potluczony ;/... supersport turysta. ostatnim byla f4i. P.S. chonda znowu wypuszcza f z zacieciem pod dluzsze wypady wygodna pozycja. i nie sluchaj sprzedawcow. On ma sprzedac pojazd.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez mognilwo » 27/12/2010, 09:23

francuz321 poszedłeś oglądać kawasaki er6n i nagle zainteresował Cię sport? Ja proponuję kawasaki er6f.
http://www.youtube.com/watch?v=8wVkN-U5t7Y
Avatar użytkownika
mognilwo
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 10/12/2008, 19:27

Postprzez rossavu » 27/12/2010, 10:10

prędkościami rzędu 160-180 się oswoiłem, czasami przez jakiejs 5sek na gumie.


Masz 17 lat, przejechales sie na moto 180 i umiesz jezdzic 8)

prowokacja znow?
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez francuz321 » 27/12/2010, 11:03

Wiem jak to wygląda jak to się czyta ale kilka słów wyjaśnień:
Po pierwsze rower mam, nawet 3, to nie jest prowokacja, nie uważam się za niewiadomo jakiego kierowcę, tylko jak zobaczyłem gixera 750 z tym systemem co go kastruje to pomyślałem że warto się nad nim zastanowić, nauczyć się jeździć, a potem nie zmieniając motocykla używać większej mocy. mognilwo: nie przepadałem za sport, tym bardziej suzuki bo myślałem że to grube, niebezpieczne plastiki że tak powiem, ale jak na nim siedziałem to miałem fajne uczucie... nie wiem zbytnio jak to opisać ale śmiać mi się chciało z radości...
Dlatego Was pytam czy dobry jest zakup takiego motoru, i czy nada się do moich celów?
A z hondą to f4i mi się również podoba, do stuntu się nada ale zaraz mnie skrytykujecie ze mam dopiero 17 lat itp.
Jeśli honda to vfr 800...
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)

Postprzez regis440 » 27/12/2010, 12:11

gixer 600 tez ma taki system , ze mozesz przelaczac mapy

do turystyki to w zależnosci od upodoba dla jednych wcale sie nie nadaje, inni jezdza, ale wygodnie nie jest, pasażer tez nie ma za wygodnie, przy dłuższej trasie bolą ręce i tyłek

do mniej zaawansowanego stuntu nadaje sie kazdy motocykl, na gumie można jechać mz, wsk ( na YT jest sporo filmikow ) ;), wszystko zależy od łącznika białkowego

zapas mocy ... hmmm, dla kogoś kto zaczyna jest on chyba raczej wada niż zaleta ( motocykl to nie auto ), lepiej uzywać głowy i planowac manewry, np wyprzedzasz kogoś, dorzucasz do pieca i kierujesz sie łagodnie na lewa, jeżeli akurat w miejscu gdzie wyprzedzasz ktos namalował podwójna ciagłą, to może byc wesoło, bo nagle zapas mocy przeradza sie w jej nadmiar

w moim miescie mielismy przypadek o ktorym nawet na scigaczu bylo glośno, 18 latka, ktory przesiadl sie z motoroweru na wymarzonego scigacza, R6, niestety odszedł do krainy wiecznych łowów ;(

Jego problemem nie było to ,że nie dał rady opanować sprzętu, ktoś mu wyjechał z podporządkowanej ;/

Temu poświęcona jest duża część np :"Motocyklisty doskonałego". Oprócz doskonalenia techniki jazdy, trzeba obserwować i uczyć sie przewidywania tego co może się stać na drodze. Opanowanie motocykla jest dużo łatwiejsze, wiec na początek dobrze jest mieć sprzęt którego nie trzeba sie uczyć, a skupić się na tym drugim czynniku - obserwacji i przewidywaniu.

Jeżeli kupisz gixera, to najprawdopodobniej nic Ci nie grozi, nie bedziesz miał dzwona itp, bo jednak wiekszość daje rade, ale lepszą jest naturalna droga małych kroków, czy ewolucji , czyli powiedzmy co rok kolejny motocykl z mocą x2.
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22

Postprzez swirus2007 » 27/12/2010, 12:33

A moze CB 500 lub 600 ale nie hornet
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez regis440 » 27/12/2010, 13:26

A moze CB 500 lub 600 ale nie hornet



hornet to cb 600 :twisted: cbf 600 to takie slabsze(77 koni)
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22

Postprzez francuz321 » 27/12/2010, 13:34

Z przewidywaniem to sądze że jestem dobry, już 3 razy mogłem mieć wypadek, z czego raz zatrzymałem się muskając o drzwi samochodu który mi wyjechał. Gdy widze że ktoś ustawia się do wyjeżdżania to przygotowuje się do chamowania, zwalniam i patrze czy gdyby samochód miał wyjechać czy jest szansa ucieczki gdzieś... w mieście jestem ostrożny, ale jak nikogo nie ma to lubie troche poszaleć...
Oto motory które mnie interesują:
Er-6n: dobry na miasto, trasa kiepsko
gsr600: również miasto, fajna pozycja
gsx-r750: możliwość kastracji, poręczność
vfr800: trasa
f4i: zabawa...
Wole żeby silnik był większy, tzn >500ccm, nawet 600ccm, by się nie męczył, i nie trza zmieniać co chwile biegów... jak coś kupie to pewnie coś 750-850ccm...
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)

Postprzez pan_wiewiorka » 27/12/2010, 14:14

francuz321, widzę ziomek że jesteś oblatany więc zamiast 750 to bierz lytra. Większa elastyczność, lepsze pierdolnięcie a i na tor się nada. W sumie lytr będzie bardziej uniwersalny i poza lataniem po dołach nada się do wszystkiego; od turystyki, przez tor a na mieście kończąc. Jak założysz mu turystyczną MRA od Goldasa (po lekkich przeróbkach), zmienisz clipy na prostą kierę i jeszcze go ciut zmodyfikujesz, to traski 1500 km będziesz łykał jak młody delfin wodę.


No to jakiś fake.
pan_wiewiorka
 

Postprzez enek » 27/12/2010, 14:20

Pojezdziles troche i mowisz ze w przewidywaniu jestes dobry ? A co ty wrożka jestes ? Moze nam coś przepowiesz? Myslisz ze potrafisz jezdzić to sie grubo mylisz kup sobie GS-a albo cos z 500 jak chcesz pożyć, ewentualnie F2 F3 lub F4 . Nikt nie watpi ze jak usiadles na nowego gixxa to sie cieszyles jak dziecko bo tak zareagowalaby wiekszosc. No i super ze sie przeyzwyczailes do 180 km/h to naprawde wielkie umiejetnosci.

Jak dla mnie PROWOKACJA !

Pozdr
enek
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 28/2/2010, 17:38
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez marek760i » 27/12/2010, 14:28

GSX-R 750, to stricte sportowa maszyna, czyli nie dla ciebie, tym bardziej nie okiełznany litr czy inne temu pochodne.
s1000rr
Avatar użytkownika
marek760i
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 26/4/2009, 21:47
Lokalizacja: OGL

Postprzez francuz321 » 27/12/2010, 15:05

Nie wróżką nie jestem, jeżdze ostrożnie i wyobrażam sobie co mogłoby się stać na drodze, tak abym był przygotowany na każdą sytuację...
Wywołałem wiele zamieszania, przepraszam, to nie prowokacja... jedynie szybko się ucze i nie chce co chwila zmieniać motocykla.
Na marginesie najwięcej jechałem 230, a 160-180 to na długich zakrętach tak że się oswoiłem z tymi prędkościami i się nie boje...
pan_wiewiorka z litrem mogę się trochę przestraszyć, mając świadomośc że prowadze taki mocny, duży motocykl...
Ze względu na negatywne spostrzeganie mej osoby już się nie odzywam, jak będę mieć prawko to pójdę na jazdę testową i wtedy zobacze...
Narqa
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr