Zobacz wątek - gsx-r750 k7/k8 jako pierwszy poważny motocykl
Advertisement
NAS Analytics TAG

gsx-r750 k7/k8 jako pierwszy poważny motocykl

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez francuz321 » 27/12/2010, 15:46

dzięki za szczerość, chciałem jedynie się od was czegoś dowiedzieć, by nie polegać jedynie na sprzedawcy, ale jak widze od niektórych osób zamiast pomocy można jedynie uzyskać krytykę...
Niemniej dziękuje tym którzy starali się pomóc...
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)


Postprzez abc » 27/12/2010, 15:53

Zły wybór.
Motocykl sportowy z salonu, nówka:
- nie nadaje się na tor (szkody)
- nie nadaje się na długie wyjazdy
- nie jest wygodny
- beznadziejny dla 2 osób

Za tą cenę - dobrze ci radzę jak już jesteś taki kozak - kup hajabusę. Spójrz na cennik.
http://www.suzuki-moto.pl/index.php?id=cennik
Róznica 3 klocki a w eksploatacji to niebo a ziemia w porównaniu ze sportem. Mnie nie stać było na hajabusę na pierwsze moto kupiłem sobie xx-a hondy i jestem bardzo zadowolony.

I nie gadaj tutaj bzdur typu że na litrze to ty się wystraszysz - jak dasz radę na gsxr-750 to i na gsx-r 1300 dasz radę. Przecież wszak masz olej w głowie.
Reszta to szacunek do manetki.
Pamiętaj, że jak się rozpierd**** to ty nie my :lol:
abc
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 11/11/2008, 20:58


Postprzez mrówa » 27/12/2010, 16:07

Kolego francuz321 wszyscy tak reagują jeżeli 18 latek pisze o takich rzeczach,opisujesz jazdę z prędkościami 230 km/h nie mają doświadczenia,podejrzewam że nawet nie wiesz jak skutecznie hamować jaką pozycje zająć i przenieść ciężar ciała i czy w ogóle wiesz co to jest przeciwskręt i prawidłowa pozycja na motocyklu.
Wiec się nie dziw że będą ci tak odpisywać od złej strony zaczynasz :wink:
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Re: gsx-r750 k7/k8 jako pierwszy poważny motocykl

Postprzez Invi » 27/12/2010, 16:18

francuz321 napisał(a):Ile mniej więcej pali?


No bez jaj :lol:

Weź gsxr 1000.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez francuz321 » 27/12/2010, 16:32

Skutecznie hamować: wyprostować ręcę, usiąść nisko by środek ciężkości stawiał opór, by opony się nie ślizgały, nie mając systemu abs hamuje się głownie przednim wspomagając się tylnym hamulcem. Jak się umi to hamować silnikiem i zbijać biegi w dół oczywiście robiąc przegazówkę, ale w awaryjnym hamowaniu nie ma się na to czasu... Kierownice mocno trzymac bo przy wyższych prędkościach rzuca kierownicą na prawo i lewo.
Przeciwskręt jest to czynność która pozwala szybciej położyć motor by wejść w zakręt: np. jest zakręt w prawo to na ułamek sekundy kieruje w lewo, motocykl się kładzie na prawą stronę, i wtedy odbijam w prawo...
Ująłem to swymi słowami...
A z jazdą wyczynową to miałem do czynienia co prawda nie na motorze ale na rowerze, free ride, także szybko oceniam sytuacje i potrafię zapanować...
Mrówa sam bym pewnie skrytykował... a haya czy nie za ciężka??
I pewnie zaraz ktoś powie że 18-latkowi odbiło bo pyta o buse...
zaliczyłem test?
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)

Postprzez abc » 27/12/2010, 17:11

a haya czy nie za ciężka??

A ile wyciskasz na klatę? :lol:
abc
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 11/11/2008, 20:58

Postprzez francuz321 » 27/12/2010, 17:20

na siłownie nie chodze od roku(wyrostek) ale 95kg wyciskałem... główny strach to świadomość... lecz mi najbardziej podoba się powolna jazda bestią... i jak ludzie na to patrzą, a ty masz tyle koni pod manetką...
a taka haya to ile spali jak się jedzie 150 bez większych wachań?? pytam z ciekawości...
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)

Postprzez abc » 27/12/2010, 17:34

Przecież chłopie ja dla jaj się zapytałem ile Ty na klatę wyciskasz :lol:

Wpisz w googlach hajabusa, spalanie - wyjdzie na trasie ok. 6l bez pałowania. W mieście licz 8l

PS.
Nie zadawaj takich pytań typu: czy motor nie za ciężki. To są dziwne pytania. Każdy motor jest za ciężki by go dźwigać na plecach, a w trasie waga motocykla to plus a nie wada. Jedyny minus jak musisz zakręcić na wąskiej drodze, musisz mieć trochę pary. Kładziesz go praktycznie poziomo na ziemi i dajesz lekko gazu. Zawracanie dokonujesz z prawego pasa w lewo, więc praktycznie jedna ręka trzyma motor - lewa - a prawa delikatnie operuje manetką. Albo zawracasz na 3 bądź 5 jak trzeba.
Można i oczywiście siedząc nawrócić ostro przy małych prędkościach - trzeba mieć jednak trochę doświadczenia by nie wyrżnąć się.
abc
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 11/11/2008, 20:58

Postprzez maciek1985 » 27/12/2010, 17:38

rossavu napisał(a):
francuz321 napisał(a): już się nie odzywam, jak będę mieć prawko to pójdę na jazdę testową i wtedy zobacze...
Narqa


Powinnas to zrobic od razu.


Polska to nie Niemcy gdzie każdy aby miał prawko może się przejechać na testówce. W Polsce testówki są tylko dla potencialnych zainteresowanych.
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez francuz321 » 27/12/2010, 17:49

eee ja mam zamiar testować we francji, tam mieszkam, i gość zanim zapytał o mój wiek zaproponował jazdę próbną gsx-r750...
Także z tym nie ma problemu...
Narazie jeszcze się rozglądam, za pól roku podejme decyzje co kupić, pozostaje mi zbierać kasę...
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)

Postprzez enek » 27/12/2010, 17:53

francuz kolega abc robi sobie z Ciebie jaja a Ty we wszystko wierzysz :D wez sie koles ogarnij i najlepiej juz tutaj nie wracaj. Kup buse rozpedz sie i pie***lnij w drzewo bedzie jednego idiote mniej.

Przepraszam za OT (z reszta caly temat tak wyglada :D) ale moje wkur.....zenie osiagnelo granice mozliwosci :D

Pozdr i bez napinki :)
enek
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 28/2/2010, 17:38
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez C-bool » 27/12/2010, 18:06

Chcesz kupić nowy motocykl z salonu, więc z kasą nie masz problemu. W związku z tym czemu nie najpierw 250cc przez sezon, potem 500cc, potem 600cc... Przecież to tylko radocha co sezon czymś innym pomykać i stopniowo coraz więcej się uczyć. A tak kupisz od razu bardzo mocną maszynę, nauka jazdy na niej zajmie znacznie dłużej, o ile w ogóle nauczysz się dobrych nawyków; po góra 2 latach znudzi ci się (o ile tyle przetrwasz), kupisz litra i już mocniejszych motocykli nie ma.

PS: Podpowiedz jak w wieku 17 lat samodzielnie zarobić 40 000 PLN na nowy motocykl; bo chyba nie przy zbieraniu ogórków w niemcowni.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez francuz321 » 27/12/2010, 18:09

Aha, niestety nie wszystko rozumię, dawno nie byłem w polsce a dzięki takim portalom mam okazje poprzypominać sobie język, lecz dzięki Waszej uprzejmości i gościnności chyba podziękuję...
J’espère que nous nous entendrons plus...
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)

Postprzez francuz321 » 27/12/2010, 18:11

Odpowiedź: operator małej koparki, spycharki na budowie zatrudniony na 17 godzin tyg. we francji...
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)

Postprzez rossavu » 27/12/2010, 18:34

francuz321 napisał(a): lecz mi najbardziej podoba się powolna jazda bestią... i jak ludzie na to patrzą, a ty masz tyle koni pod manetką...
.


To juz Cie wyklucza z bycia motocyklista - lans. Moto ma zapierd* a nie robic wrazenie na 16 latkach. Tutaj praktycznie kazdy uzywa motocykla zgodnie z przeznaczeniem - sport no to łogien, turystyk - bija na wyprawy itp - Byli tu tacy co tez chcieli tak kozaczyc... Kupowali sportowe machiny i jezdzili 40km/h - okreslenie przykładny motocyklista to chyba najgorsza kara (oprocz spotkania z turbopaczkiem) na tym forum.
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Invi » 27/12/2010, 18:40

francuz321 napisał(a):Skutecznie hamować: wyprostować ręcę, usiąść nisko by środek ciężkości stawiał opór, by opony się nie ślizgały, nie mając systemu abs hamuje się głownie przednim wspomagając się tylnym hamulcem. Jak się umi to hamować silnikiem i zbijać biegi w dół oczywiście robiąc przegazówkę, ale w awaryjnym hamowaniu nie ma się na to czasu... Kierownice mocno trzymac bo przy wyższych prędkościach rzuca kierownicą na prawo i lewo.


Ale pier***** głupoty :twisted:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez francuz321 » 27/12/2010, 18:58

Invinciblee napisał(a):
francuz321 napisał(a):Skutecznie hamować: wyprostować ręcę, usiąść nisko by środek ciężkości stawiał opór, by opony się nie ślizgały, nie mając systemu abs hamuje się głownie przednim wspomagając się tylnym hamulcem. Jak się umi to hamować silnikiem i zbijać biegi w dół oczywiście robiąc przegazówkę, ale w awaryjnym hamowaniu nie ma się na to czasu... Kierownice mocno trzymac bo przy wyższych prędkościach rzuca kierownicą na prawo i lewo.


Ale pier***** głupoty :twisted:


To możesz mi powiedzieć co jest źle?? Poprawić skoro jesteś bardziej doświadczony?
Avatar użytkownika
francuz321
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 19/6/2009, 14:19
Lokalizacja: Troyes(Fr)

Re: gsx-r750 k7/k8 jako pierwszy poważny motocykl

Postprzez maciek1985 » 27/12/2010, 19:08

francuz321 napisał(a):Za niedługo mam 18 lat, będę robił kat. A


Jeśli nie masz jeszcze 18 lat to jakim cudem masz uprawnienia na koparkę?
Chyba że robisz na czarno ale chyba nawet jak to pracujesz w cywilizowanym kraju więc wątpie czy nawet na czarno nikt nie wymaga uprawnień od operatora maszyny roboczej.
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez marcinpsk » 27/12/2010, 19:09

francuz321 napisał(a):mi najbardziej podoba się powolna jazda bestią... i jak ludzie na to patrzą, a ty masz tyle koni pod manetką...


Ciekawe jak dlugo tak pojezdzisz zanim Ci rece odpadna a plecy nie beda adawac sie do wyprostowania. No chyab ze takim ostrym kwardzielem jestes ze takie rzeczy Ci nie straszne w imie lansu.
marcinpsk
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 16/2/2010, 22:48
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Kvba » 27/12/2010, 19:19

Tak, kup sobie 750 i jeździj jak kaleka. Przecież nowe 750tki nie odstają zbytnio osiągami od litra. Jest taka różnica, że 750 trzeba kręcić podobnie jak 600ccm, a litr idzie jak zły już od stosunkowo niskich obrotów. Inna kwestia, że Gixxy zawsze były za twarde i zbyt niewygodne na dalekie wyprawy. To motocykle na tor i do ostrego zapier*** (podobnie jak większość SS). Łapy i kręgosłup odpadną Ci już po pierwszych 200-300km, nie wspominając już o drętwieniu podkurczonych nóg. Ja na 929 która w porównaniu do Gixxa jest wygodna odpadam po 300km jazdy.

Kup sobie turystę z klasy 600ccm i przelataj konkretnie sezon lub najlepiej dwa, nawiń kilometrów i wtedy myśl o motocyklach które już czegoś będą wymagać od Ciebie.

Naprawdę te nowe 750 to straszne torpedy, a pan sprzedawca z Suzuki ma gdzieś czy przeżyjesz na tym motocyklu czy nie. Jemu tylko zależy żeby pchnąć kolejny motocykl.
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr