Pytanie dla posiadaczy husqvarny wre 125
Posty: 79
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
ta franca ma mały skręt i chciałem wejść bokiem do zakrętu no oczywiście gleba ... wykrzywiona kierownica i trochę przy szlifowany
a mnie ręka boli i nie mogę ruszać i to tyle bo miałem struj na sobie 


Czary Mary
- BRaYaN1212
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08
albo jeździc nie umiesz
w ktmie tez mam bardzo mały promien skrętu i jakos gleb z tego tytułu nie zaliczam
trening czyni mistrza ;D


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
ale fajniejsza zajawka jak masz tylne koło obok siebie ...
szkołę offroadu czytałem z 10 razy. Każda gleba to nauczka, teraz przy hamowaniu maksymalnym lub dohamowywaniu(jakoś tak) nie będę obracał motorem ...
szkołę offroadu czytałem z 10 razy. Każda gleba to nauczka, teraz przy hamowaniu maksymalnym lub dohamowywaniu(jakoś tak) nie będę obracał motorem ...
Czary Mary
- BRaYaN1212
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08
czynne uczestnictwo tez nic moze nie dac
to jest tak jakbys chcial sie nauczyc jeździc na rowerze chocbys spędził 5 lat na rowerowym forum i był mistrzem we wszystkim co zwiazane z rowerami to bez treningów i prób niczego sie nie nauczysz. ja tam poradników nie czytam bo jak dla mnie sa bez sensu ;D kto ma sie czego nauczyc ten sie nauczy ;P chcesz sie nauczyc skakac ? po co siedziec na forum i marzyc ze sie leci. brac moto miedzy nogi i lepiej pojechac na trening. wywalisz sie - bedziesz wiedział czego nie robic. raz ie uda lepiej raz gorzej a potem juz załapiesz o co chodzi. bo formułki forumowe typu odchyl ciało do tyłu podciagnij kierownice do góry duzo nie dadzą jak dla mnie
co z tego ja moge sie zalecic do rad siąść za błotnik tylny poderwac kiere i wyląduje w pół backflipie na plecach ;P najlepiej samemu do wszystkiego dojsc ;D

to jest tak jakbys chcial sie nauczyc jeździc na rowerze chocbys spędził 5 lat na rowerowym forum i był mistrzem we wszystkim co zwiazane z rowerami to bez treningów i prób niczego sie nie nauczysz. ja tam poradników nie czytam bo jak dla mnie sa bez sensu ;D kto ma sie czego nauczyc ten sie nauczy ;P chcesz sie nauczyc skakac ? po co siedziec na forum i marzyc ze sie leci. brac moto miedzy nogi i lepiej pojechac na trening. wywalisz sie - bedziesz wiedział czego nie robic. raz ie uda lepiej raz gorzej a potem juz załapiesz o co chodzi. bo formułki forumowe typu odchyl ciało do tyłu podciagnij kierownice do góry duzo nie dadzą jak dla mnie

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
gleba nauczyła mnie by się nie wydurniać i nie hamować tylko tylnym, pochylając się.
A to nie jedyna nauczka na nowym motorze jak i starym. pozdro
A to nie jedyna nauczka na nowym motorze jak i starym. pozdro
Czary Mary
- BRaYaN1212
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08
BRaYaN1212 napisał(a):ta franca ma mały skręt i chciałem wejść bokiem do zakrętu no oczywiście gleba ... wykrzywiona kierownica i trochę przy szlifowanya mnie ręka boli i nie mogę ruszać i to tyle bo miałem struj na sobie
mały skręt jest po to abyś pod czas szybkeij jazdy na kamieniu lub innym gownie nie skręcił sobie karku zbyt mocnym promieniem skrętu
w motocrossie skręca się manetką gazu i ciałem a nie kierą
podsumowując za mało gazu dodałes i lub miałeś złą pozycję
tak jak w naszej szkole offroadowej- noga przed siebie, wyprostowana, ciało do ziemi, gaz mocno odkrecony w połowie zakrętu bądź jazda na rownym gazie przez cały winkiel, polecam odkrecac tuż przy wyjsciu przednego koła z zakretu , w powrotnym kierunku
jak np tutaj
http://www.youtube.com/watch?v=yFGH-vOi ... grec_index
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
myślałem, że wre będzie miała większego kopa po odblokowaniu, a amortyzatory takie sobie ^^ ale co mogę się spodziewać po soft enduro
ponoć słyszałem że w wr przy katowaniu i na małych obrotach nie podaje mieszanki - to prawda ? Moje moto jeszcze się nie przegrzało ale czasami migała kontrolka(od temp.) to mam się obawiać zatarcia silnika przy wysiłku motoru?
takie pytanko jak ktoś ma wre to na jakim biegu podnosi wam na tylne koło, bo mi na żadnym
a odblokowany serwisowo, aby nie utracić gwarancji.
(blokady w 10r to 2 tuleje w dyfuzorze i mechanizm obok gaźnika - nie ujawniany)
ponoć słyszałem że w wr przy katowaniu i na małych obrotach nie podaje mieszanki - to prawda ? Moje moto jeszcze się nie przegrzało ale czasami migała kontrolka(od temp.) to mam się obawiać zatarcia silnika przy wysiłku motoru?
takie pytanko jak ktoś ma wre to na jakim biegu podnosi wam na tylne koło, bo mi na żadnym

(blokady w 10r to 2 tuleje w dyfuzorze i mechanizm obok gaźnika - nie ujawniany)
Czary Mary
- BRaYaN1212
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08
jezeli boisz sie o swoj silnik to odłącz podajnik i rob paliwo razem z olejem, bd miał pewnosc ze jest olej w benzie
jezeli nie chce stawac na kole to byc moze zle to robisz, odchyl się do tyłu mocniej szarpnij kierą do góry i dodaj mocno gazu, ewentualnie tłok sie konczy i nie ma mocy
jezeli nie chce stawac na kole to byc moze zle to robisz, odchyl się do tyłu mocniej szarpnij kierą do góry i dodaj mocno gazu, ewentualnie tłok sie konczy i nie ma mocy
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Być może w serwisie nie odblokowali ci na max tylko na tyle żebyś nie stracił gwarancji.. Jak ci minie okres gwarancji to może wtedy na max odblokujesz.
Możesz też wsadzić jakiś wydeszek tuningowy. Zazwyczaj czuć różnice po takim zabiegu.
Możesz też wsadzić jakiś wydeszek tuningowy. Zazwyczaj czuć różnice po takim zabiegu.
- arti16
- Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04
http://www.husqvarna-motocykle.pl/index ... _power_kit
Tutaj też jest.
Jestem ciekaw jak by tak spróbować podnieść moc wre do mocy wr.
Z tego co znalazłem to mają taki sam cylinder i ten sam tłok i skok tłoka.
Stopień sprężania tez jest ten sam, więc głowica powinna być taka sama. Myśle, że dół silnika też powinien być ten sam.
wr i wre różnią się gaźnikiem (wr ma 38mm a wre 28 )
Jak by tak zmienić gaźnik w wre na ten od wr i do tego dodać moduł zapłonowy, membrany i wydech od wr.
Wystarczyły by takie zmiany?
Tutaj też jest.
Jestem ciekaw jak by tak spróbować podnieść moc wre do mocy wr.
Z tego co znalazłem to mają taki sam cylinder i ten sam tłok i skok tłoka.
Stopień sprężania tez jest ten sam, więc głowica powinna być taka sama. Myśle, że dół silnika też powinien być ten sam.
wr i wre różnią się gaźnikiem (wr ma 38mm a wre 28 )
Jak by tak zmienić gaźnik w wre na ten od wr i do tego dodać moduł zapłonowy, membrany i wydech od wr.
Wystarczyły by takie zmiany?
- arti16
- Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04
ten kit do wre to w jakiej walucie, bo jak euro to prawie 2000zł
a w serwisie pytałem się czy mi zdejmą wszystkie blokady odparli że tak.
Na pewno na następny sezon coś rozkminie, a z tym na tylne koło to napisałem że nie podnosi ... podnosi ale mało po prostu ma wolną reakcje nie szarpie tylko płynnie oddaje gaz.
a w serwisie pytałem się czy mi zdejmą wszystkie blokady odparli że tak.
Na pewno na następny sezon coś rozkminie, a z tym na tylne koło to napisałem że nie podnosi ... podnosi ale mało po prostu ma wolną reakcje nie szarpie tylko płynnie oddaje gaz.
Czary Mary
- BRaYaN1212
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08
b o moze nie umiesz na kolo stawac. 125 w 2T ciezko postawic bo jak sie od niskich obrotów odkreci gaz moto nie wyrywa tylko rusza i zanim sie otworzy zawór wydechowy nie ma odpowiedniej mocy zeby wyrwac na kolo. trzeba najpierw na sprzegle np mu wkrecic obroty do otwarcia zaworu i nim zawór sie zamknie z powrotem gaz na maxa i wyrywa
próbowałem CRką grundera i costam kawalek udalo mi sie jechac ale prosto nie jest ze wzgledu na ten zaworek wlasnie

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Wre 125 to fakt że nie bardzo z 1 śmigać na koło, najpierw łatwiej (przynajmniej mnie było) przy zmianie z 1 na 2. Co do power kitu. Posiadam WRE 2006 z tym kitem i jest bez porównania mocniejsza od zwykłej, wyciąga około 33-34 koni, jest tam większa zębatka i dyfuzor no i parę innych części. ogólnie warto jeśli masz kase.
No problem, just life.
- artaz1
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 7/1/2011, 22:58
omg kolejny sie z choinki urwał
popatrz na daty. pozatym nic nowego nie wnosisz. chyba logiczne że jak wsadzisz sportowe częsci to sie moc podniesie. ameryki nie odkryłeś
tylko bezsensownie nabiłes pierwszego posta - gratulacje. juz zapewne drukują ci naklejki 



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 79
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości