Zobacz wÄ…tek - Pytanie dla posiadaczy husqvarny wre 125
NAS Analytics TAG

Pytanie dla posiadaczy husqvarny wre 125

Enduro, Cross
_________

Postprzez BRaYaN1212 » 4/8/2010, 10:22

a jakby kupić od exc amory przednie, a tylne jakoś pokombinować i też je utwardzić ?
Czary Mary
BRaYaN1212
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08


Postprzez henio12323 » 4/8/2010, 18:54

a po co kombinowac ? zawieszenie jest dedykowane pod moto. od exc pewnie nie podejdzie grubosc zawieszenia itp. pozatym to wszystko jest bez sensu. jak motor jest zrobiony to tak ma byc i juz.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez matm117 » 4/8/2010, 19:40

yhm w tym momencie crossem to ja na drogę nie wyjeżdzam ;p tylko tor i las ale to wiadomo na stojąco jazda sporo czasu więc nie można sprawdzić, za to pamiętam po dt 50, że każdy kilometr po asfalcie bolał coraz bardziej, tyłek, plecy...
matm117
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 2/4/2010, 20:20
Lokalizacja: Turek

Postprzez matm117 » 4/8/2010, 19:42

coś czuję że kolega autora naszego tematu mimo naszych rad i tak upiera się przy swoich racjach. A naszych propozycji nie bierze nawet pod uwagę za bardzo ;p
matm117
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 2/4/2010, 20:20
Lokalizacja: Turek

Postprzez arti16 » 4/8/2010, 20:35

W koncu ktos mnie poparl,
nie ktorzy sa w takiej sytuacji ze nie chca jezdzic na dualu bo jest za slaby, cross nie ma homologacji a herd endurak jest dosyc mocny i ma homo i duzo osob je wybiera jesli musi asfaltem dojechac na tor itp. albo po prostu musza czasem skoczyc po bolki do sklepu a podnozki dla pasazera czasem sie przydaja zeby np. po te bolki z kolega pojechac, albo zeby z kolezanka na przejazdzke do lasu sie wybrac:D

Moze siedzenie nie jest zbyt wygodne ale da sie przezyc, ja mama narazie kx 85 przy wzroscie 180cm i czasem nim na ulice wyjezdzam i nie narzekam i pasazera czasem tez biore

A kolega BRaYaN1212 widac ze wogole nikogo nie slucha tylko nadal sie upiera przy swoim, to ja nie wiem poco on sie nas o rade pytal skoro sam wie najlepiej
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04

Postprzez BRaYaN1212 » 7/8/2010, 10:00

^^ bo ja bym kupił exc i miał w dupie 2os. oczywiście 2 remonty na sezon oponki wiem co to za koszt... tylko "sponsor" ma 1 żądanie musi być w dowodzie 2 osobowy i tyle na temat. Zrozumcie, że to nie ode mnie zależy.

http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/deta ... abNumber=1

http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/deta ... abNumber=1
Czary Mary
BRaYaN1212
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08

Postprzez matm117 » 7/8/2010, 14:30

wybór pomiędzy tymi sprzętami jest jak wybór pomiędzy dwoma kolorami, bierzesz ten który ci się bardziej podoba i tyle, sprzęty są przeznaczone do tego samego, w terenie będą jeździć podobnie, przyspieszać podobnie, obie firmy w dzisiejszych czasach dobre, do apki może łatwiej z częściami będzie lekko, po asfalcie i tak będzie dupa boleć, twój wybór.
matm117
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 2/4/2010, 20:20
Lokalizacja: Turek

Postprzez henio12323 » 7/8/2010, 16:57

nie zgodze sie z czesciami ;) do obu jest spoko z czesciami. fakt malo zamienników bo to w miare nietypwoe sprzety i nowe wiec ciezko z rozbitkami itp :P ale czesci eksploatacyjne dostepne w obu przypadkach sa od reki.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez BRaYaN1212 » 8/8/2010, 09:47

ładniejsza jest wre oczywiście :D
Czary Mary
BRaYaN1212
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08

Postprzez Petroholic » 12/8/2010, 18:06

akurat ja eksploatuje WRE 125 2005 rok i powiem szczerze ze dla mnie to motorek tylko w las albo na tor... na asfalt stanowczo za wolne, a na torze daje rade pod warunkiem, ze sprawnie zmieniasz biegi bo skrzynia 6 i biegi krotkie... pod wzgledem mocy spokojnie wystarcza, a skoki rowniez przyjmuje z godnoscia tylko musisz zawiechy dobrze poustwiac bo jak bedzie za miekko to kola sie chowaja w blotnikach przy ladowaniu az przyciera plastiki :) jak ktos nie wierzy moge zalaczyc fotki co i jak :)

przy okazji :) jestem nowy wiec WITAM WSZYSTKICH :)
Avatar użytkownika
Petroholic
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 7/8/2010, 19:48
Lokalizacja: Looblyn

Postprzez BRaYaN1212 » 20/8/2010, 08:45

Husqvarna wre 125 - 2010r. z salonu czeka na właściciela aż ją dotransportują. A jak można ustawić zawieszenie ? Przednie to można oleju wlać 15 - 20w i będzie git :D
Czary Mary
BRaYaN1212
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08

Postprzez henio12323 » 20/8/2010, 19:10

nie mozna 15-20 bedzie moim zdaniem za twarde. zalezy co mówi oryginalnie serwisówka. plus ustawienie regulacja
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Petroholic » 22/8/2010, 01:42

przodu nie warto ruszac bo skok jest dosc duzy i ciezko jest dobic do konca...
a z tylu ustawiasz napiecie wstepne sprezyny i jest git :)

zalezy jeszcze ile wazysz bo niestety jak wazysz 100kg to zadne ustawienia nie pomoga i tak wcisniesz kola w blotniki :)

jakbys byl w Lublinie zapraszam na tor - posmigamy :)

tu masz fotke z ladowania przy obciazeniu ok 70kg (ja) i jak widac z tylu jeszcze sporo miejsca i lagi tez nie dobite do konca :)

Obrazek (otwórz link)

a miejsce jest nie do konca dopieszczone bo hopka wybija za bardzo do gory a za malo do przodu :)

przynajmniej jak na moje skromne jeszcze mozliwosci :)

predkosc najazdu (mojego) okolo 35-40 km/h i wciaz chyba za malo :oops:
Avatar użytkownika
Petroholic
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 7/8/2010, 19:48
Lokalizacja: Looblyn

Postprzez BRaYaN1212 » 24/8/2010, 12:52

Ja swoją dt 80 + 4 szlify bo już ma przejechane zdrowo 38tyś km. wybiłem się jakby z hopki z kolega 90kg i moją wagą 60kg przy +60 km/h wylądowałem, odbiłem się i znowu wylądowałem ale w polu XD nie wywracając się. Mieszkam praktycznie na środku polski i do lublina mam 360 km , chętnie przylecę jak wynajdą latające motocykle :P

A właśnie jakbym chciał nawet pojechać do lublina nie zetrą mi się opony, jeżeli nie będę gwałtownie jeździł ?
Ja nie jeżdżę po drogach publicznych gdy nie muszę. Opony co posiadam a są dobre przejechane mają 2 sezony i 40% zniszczone.
Ostatnio edytowano 25/8/2010, 12:18 przez BRaYaN1212, łącznie edytowano 1 raz
Czary Mary
BRaYaN1212
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08

Postprzez Petroholic » 24/8/2010, 13:36

no niestety po przejechaniu 300+ km po asfalcie z opon zostana wiory :) chyba ze masz opony street/soft enduro ale wtedy nie beda sie one nadawac na tor :)

Niestety zaproszenie kogokolwiek na tor w dniu przedwczorajszym wygaslo, bo mam ten sezon z glowy...

Efektowny klin na torze i noga w gipsie :)
Na motocyklu nie ma nawet rysy wiec TO DOBRY SPRZET :)
Po takiej wolcie powinien byc pogiety jak chinskie S a tu nic :)
Avatar użytkownika
Petroholic
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 7/8/2010, 19:48
Lokalizacja: Looblyn

Postprzez BRaYaN1212 » 25/8/2010, 09:53

no to sztos :<
Ja mam buty i jeszcze ochraniacze na kolana, jeśli chodzi o nogi...
Bezpieczeństwo na 1 miejscu !
Czary Mary
BRaYaN1212
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08

Postprzez Petroholic » 10/9/2010, 08:59

Hehe ochraniacze na kolana byly wiec kolana cale :) Niestety buty nie byly zbyt dobre na tor i stopa powiedziala PAPA :) Jeszcze dwa tygodnie w gipsie ale raczej mam sezon z glowy bo nawet jak wsiade w pazdzierniku to podejrzewam ze kosci pekna same przy pierwszej hopie :) Takie zycie... Nie ma ryzyka, nie ma zabawy a kto nie ryzykuje ten sie nie nauczy :)

Jakby ktos pytal jak to w skrocie:

- dlugi zeskok
- dosc mocne olie w locie
- panic REV i manetka sie zaciela w pozycji MAX :)
- jakos fartem wyladowalem
- zapiety 3ci bieg i pelny gaz (manetka dalej zacieta)
- 50km/h i gwaltowne hamowanie przed kolejna hopa
- nakrylem sie motocyklem :)

Zlamane kosci 3-4-5 stopy prawej, obite prawe biodro, troche otarc (kutwa bardziej boli niz zlamanie)...

Chcialo to niech cierpi cialo :)
Avatar użytkownika
Petroholic
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 7/8/2010, 19:48
Lokalizacja: Looblyn

Postprzez cichy » 10/9/2010, 09:55

Mam dla ciebie chyba dobre rozwiÄ…zanie.
Miałem ten sam dylemat, chciałem motocykl na tor i na szosę.
Skoro na szosę to musiłbyć 4t
Kupiłem wr400, i niewielkim nakładem pracy i pieniędzy przerobiłem silnik aby był parametrami bardziej zbliżony do yz400.
Można też założyć cylinder 426ccm, ale to może dopiero przy konieczności grubszego remontu się opłaci.
Motocykl jest zarejestrowany na dwie osoby mimo, że nie ma podnóżków dla pasażera.
Do tego zestawu jeszcze koła supermoto i nadaje się też na szosę.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez tomek007 » 10/9/2010, 19:01

henio fajną masz maszyne. który rok? ile dałeś za niego?
KTM Lc2 125
Avatar użytkownika
tomek007
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:13
Lokalizacja: ok. Mszany Dolnej

Postprzez henio12323 » 10/9/2010, 19:12

2005 rok, 12 tysi dałem. :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê