Zobacz wątek - Problemik na egzaminie :P
NAS Analytics TAG

Problemik na egzaminie :P

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Problemik na egzaminie :P

Postprzez NiggaRider » 6/11/2009, 12:40

ema ema witam wszystkich !
mam problem z egzaminem a mianowicie:
Na jazdach z instruktorem nie mialem problemu z 8, robilem ja do znudzienia na 1 i na 2, do tego na placu mialem dwie dziury z kanalami i je bez problemu unikalem, nie obiawialem sie tej rzeczy. Przychodzi egzamin dostaje niby ten sam motocykl maruderek 250 i beng! jade na polsprzegle i mi gasnie na osemce, proboje jakos sie ratowac ale to nic nie daje :P przez co musze sie potykacitp ;/zalamkaa! prosil bym o jakas pomoc wskazowki?:>:D Nie wiem co robic egzaminy sa jeszcze przez jakies 2 tygodnie i niewiem czy walczyc dalej czy odpuscic i na wiosne zaczac od nowa.HELP ME !:D
Ostatnio edytowano 6/11/2009, 19:53 przez NiggaRider, łącznie edytowano 1 raz
Wruuummm Wruummm... :D
NiggaRider
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24/3/2008, 17:41
Lokalizacja: Nisko/St.Wola


Postprzez Przemo_rene » 6/11/2009, 12:53

eeee...a to nie zdaje się teraz na YBR 250? :roll:
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez NiggaRider » 6/11/2009, 12:58

ja zdaje w WORD w Tarnobrzegu i maja tutaj dwa motory
SUZUKI VAN VAN 125
SUZUKI MARAUDER 250 :P
Wruuummm Wruummm... :D
NiggaRider
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24/3/2008, 17:41
Lokalizacja: Nisko/St.Wola

Postprzez Kuba-szprota » 6/11/2009, 13:09

Po pierwsze - czemu jedziesz na półsprzęgle?
Po drugie jeśli moto gaśnie na wolnych obrotach to obroty są nisko ustawione i musisz pomóc sobie gazem. Na prostej trochę gazu dodajesz a potem na łuku odejmujesz i pozwalasz mu się toczyć itd.
Yamaha Fazer 600
Avatar użytkownika
Kuba-szprota
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 13/5/2009, 10:21
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Przemo_rene » 6/11/2009, 13:10

ale rzygi te sprzęty... no nic. Zadbaj przed 8 żeby był rozgrzany może i więcej gazu na tym półsprzęgle. Nie wiem. trenuj.

Ps. ja swojej kobiecie taką YBR250 z chęcią bym sprezentował do jazdy na 1st moto ale drogie cholerstwa jak za Erłany.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez mateusz_654 » 6/11/2009, 17:28

do NiggaRider nie wiesz może do kiedy zą egzaminy praktyczne na A w WORD tarnobrzeg ?? Bo mam tam zdawac ale 18 lat koncze 29 listopada i nie wiem czy załape sie aby podejsc do egzaminu jeszcze w tym roku.[/b]
Suzuki GSX-r 600 SRAD :) | | Nieoficjalna mapa forumowiczów scigacz.pl -> MAPA | Temat o mapie na forum: viewtopic.php?t=22031
Avatar użytkownika
mateusz_654
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 22/3/2008, 07:53
Lokalizacja: Pacanów

Postprzez gsx_750_f » 6/11/2009, 17:29

Daruj sobie to półsprzegło kolego , ja ci proponuje tak jak kolega wyzej , szarp manete :)
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez NiggaRider » 6/11/2009, 19:53

do 18.11.2009
Wruuummm Wruummm... :D
NiggaRider
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24/3/2008, 17:41
Lokalizacja: Nisko/St.Wola

Postprzez gumis » 6/11/2009, 20:01

tak dlugo az nie spadnie snieg i warunki atmosferyczne na to pozwola. najlepiej pytac osobiscie w WORDzie bo to zawsze moze sie zmienic. W zeszlym roku w Katowickim WORDzie juz pazdzierniku nie bylo mowy o egzaminie praktycznym.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez laser » 7/11/2009, 20:28

a ja polecam na pół sprzęgle na wyższych obrotach moto ładniej pracuje....
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez Traperoso » 8/11/2009, 12:28

Też proponuję na pół sprzęgle. Po odpuszczeniu sprzęgła będzie Ci chciał zgasnąć - jak mówisz, zresztą miałem podobnie. Po drugie gówno da Ci się ratowanie gazem, gdyż to także może spowodować, że motocykl zgaśnie - ja tak miałem, a nawet jeśli nie to prędkość może Cię wyrzucić za linie. Niestety, jak masz taki motocykl na egzaminie, musisz trzymać go na wyższych obrotach, by nie zgasł, a prędkośc sobie reguluj sprzęgłem. Wiem, że może być ciężko ale co poradzisz jak taki motocykl dostałeś? Może następnem razem będzie rozgrzany... Może po prostu jest tak przygotowany.

Powiem jak ja miałem:

Wsiadam na motocykl, bla bla (po sprawdzeniu i obróceniu się) jadę, na prostej luz, musiałem troszkę podnieść obroty by odpuścić sprzęgło, czuję, że motocykl jedzie ledwo co - dotknięcie manetki spowoduje zgaśnięcie (na szczęście plac egzaminacyjny jest idealnie równy) Przy ostatnim kółku zachwiałem się, i dodałem gazu... Motocykl zgasł. Niestety, powtarzałem manewr, ale byłem tak spięty, zwarty i skupiony, że udało się i potem zdałem ezgamin. Także uważaj :) Pzdr
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez tomkub » 10/11/2009, 22:50

zdawalem na obu tych motocyklach. Wiekszych śmietnikow nie widzielm :P a co gorsza nie jezdzielm. Za pierwszym razem zdawalem maruderem, faktycznie nie trzyma obrotow i trzeba jechac na stalym gazie a tylko sprzeglem reglowac predkosc (8 zrobilem ale oblalem bo wyprzedzilem rowerzyste na pasach:D) Za drugim razem trafil sie van van troche lepszy stan tecgniczy ale jak sprawdzialem naciag lancucha to sie przerazilem i balem sie wsiasc (latał jak zyd po pustym sklepie) Ogolnie lepiej zdaje sie na van vanie bo jest lzejszy i zwinniejszy. Módl sie abys nastepnym razem trafil na to "zółta suke"
tomkub
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 8/3/2009, 15:48

Postprzez KKonrad9 » 22/12/2009, 22:56

Tez zdawalem w Tbg tylko ze na maruderze. Najlepiej jest wbic 2 i bez gazu spokojnie mozesz robic 8... A i jeszcze jedno, przed jazda sprawdz jak moto ma ustawione obroty i czy jest rozgrzany. Pzdr
KKonrad9
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 28/11/2008, 15:02
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez emils » 23/12/2009, 14:03

przede wszystkim włącz dwójkę przed ósemką, bo jeśli musisz pomagać sobie gazem, to na jedynce może się to źle skończyc. No i musisz dodawać gazu, tylko spokojnie.
Powinno wyjść...
herbatkowy napisał(a):To wazne, motocykl to nie jest 100koni i plastiki, to cos wiecej. 100koni + plastiki staje sie motocyklem dopiero wtedy, gdy wsiadzie na niego zapalony i zakochany MŁODY CHŁOPAK, ktory z czasem staje sie motocyklista.
Avatar użytkownika
emils
Świeżak
 
Posty: 231
Dołączył(a): 13/3/2008, 22:01
Lokalizacja: masz taki motor?

Postprzez yamaha.xj » 9/1/2010, 02:39

opanowanie emocji i koncentracja - kluczem do sukcesu nie tylko na egzaminie ale w całym życiu!
yamaha.xj
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 9/1/2010, 02:32

Postprzez DAN V8 » 10/1/2010, 08:18

uuu 250? na egzaminie? :D
w Lubelskim WORD jest Viaderko 125 ;) to dopiero piorun w gaciach :D

a tan wracajac do tematu, jak koledzy wyzej pisali.
Pamietaj moto (silnik) inaczej pracuje na zimno i na cieplo.
z mojego dosiwadczenia zaobserwowalem ze na zimnym jest bardziej nerwowy, spontaniczniej reaguje na gaz a na cieplym plynnie rozwija moc.
Po za tym przed 8 masz chyba slalom. Podczas robienia slalomu wbij 2 i pojedziesz po 8 jak po masle. Wg. mnie robienie 8 na 1 biegu to pomylka szarpie motocyklem jak cholera, malo komfortowa jazda...
:)
DAN V8
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 4/5/2009, 18:11
Lokalizacja: Lublin

Postprzez danielsr » 16/1/2010, 12:20

Ja też radzilbym robić 8 na drugim biegu. A poza tym do egzaminu powinni dawać rozgrzane motocykle, jeśli tak nie jest to instruktor powinien chyba pozwolić ci go rozgrzać. Właśnie z jazdy na zimnym silniku wynikają te problemy bo musisz go trzymać na wyższych obrotach, w innym wypadku ci z zgaśnie.
danielsr
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 21/8/2009, 19:50
Lokalizacja: Laszczyny

Postprzez lu73k » 9/2/2010, 12:45

bardzo ważna sprawa przy robieniu ósemek:

PATRZ ZAWSZE W STRONĘ, W KTÓRĄ SKRĘCASZ.

Dzięki temu jesteś w stanie super utrzymywać równowagę i mimo że moto może troche mulić/dodasz za dużo gazu, skupienie wzroku na punkcie, do którego własnie zmierzasz jest najlepszym rozwiązaniem, żeby dać rade :))

AHA - koniecznie! żadna dwójka, półsprzęgło itp. jedyna, sprawdzona i najlepsza metoda: oczywiście moto musi być ciepłe, ale goście przed egz. dogrzewają moto. jeśli jest ciepłe, to jedynka, BEZ GAZU. Moto samo ciągnie i wystarczy, żeby taką YBR albo CBF zdać egz i przebić sie przez ósemkę.
Suzuki GSR 600 K6 | | www.qualitypc.pl - Komputery Łódź | | www.luteklan.pl - Internet Lutomiersk
Avatar użytkownika
lu73k
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 28/1/2010, 13:37
Lokalizacja: Łódź

Postprzez niwy » 9/2/2010, 15:30

pólsprzęgło ;) a to dobre... nie wiem gdzie was uczą jeździć.
niwy
 

Postprzez nurofen » 9/2/2010, 17:34

niwy napisał(a):pólsprzęgło ;) a to dobre... nie wiem gdzie was uczą jeździć.


Jak czytam takie posty to mi się cisną różne słowa na klawiaturę.

Ja robiłem nie używając sprzęgła- po zaliczonej "8" zaprosił mnie egzaminator i spytał:" a dlaczego utrudnia Pan sobie życie podczas manewrów?" . Odpowiedziałem że mnie tak nauczył instruktor. Egzaminator się roześmiał i powiedział:" Czy jak Pan robi zatoczkę lub inny manewr samochodem to też Pan na pół sprzęgle nie jeździ?"

Wszystko stało się jasne.
Avatar użytkownika
nurofen
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 13/1/2010, 20:53
Lokalizacja: Wrocław

Następna strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr