Zobacz wątek - Yamaha R6 2001 r. POMOCY !!!!!!

Yamaha R6 2001 r. POMOCY !!!!!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Yamaha R6 2001 r. POMOCY !!!!!!

Postprzez cichy1234576 » 6/10/2009, 12:36

Witam mam problem, mianowicie rozładowuje mi się akumulator w motorze nie wiem dlaczego. Po naładowaiu go na maxa i włożeniu po d 2 dniach jest rozładowany do maxa co może być tego przyczyną i jak to naprawić abym mógł bez obaw każedego dia go odpalić bez ponownego ładowania prostownikiem akumulatora :(
cichy1234576
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 6/10/2009, 12:30
Lokalizacja: Świerzno


Postprzez DangerZone » 6/10/2009, 13:28

albo nie masz ladowania albo aku stary
DangerZone
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 25/9/2009, 13:05

Postprzez Maćko 25 » 6/10/2009, 17:40

Witam miałem ten sam problem, jak chcesz sprawdzić ładowanie to odkręć siedzenie i podłącz miernik do akumulatora,odpal motocykl, jeżeli ładowanie jest ok na mierniku powinno wyświetlać się 14,0-14,1V, jak zapalisz światła ładowanie spadnie do ok 13,6V. Mój akumulator po naładowaniu był za słaby aby motocykl odpalił, kupiłem nowy aku i odpala na dotyk. Jeszcze jedno sprawdz jakiej firmy jest twoje stare aku bo jak GS to jest to fabrycznie montowana bateria i po 8 latach ma prawo mieć dosyć, umnie tak było, jak gość u którego kupowałem nową baterię to zobaczył powiedział że nic tylko się cieszyć że tyle wytrzymała bo normalnie akumulatory trzymają 4-5 lat. Pozdrowionka.
motur to nie fszystko, fszystko bez moturu to h..
Avatar użytkownika
Maćko 25
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13/1/2009, 18:51
Lokalizacja: Poznań

Postprzez mahomet84 » 6/10/2009, 19:14

Kiedyś tam rozładował mi się aku i podłączyłem pod prostownik od auta i jak się okazało w ten oto sposób zepsułem sobie aku od moto bo po naładowaniu na następny dzień było to samo... :roll: Prostowniki do aku od moto są inne. Nie miałeś podobnej historii?
Avatar użytkownika
mahomet84
Świeżak
 
Posty: 377
Dołączył(a): 15/6/2008, 15:12

możliwości są tylko 2:p

Postprzez motooserwis » 6/10/2009, 19:47

nie masz ładowania lub akumulator do kosza. ew sprawdź poziom elektrolitu w akumulatorze. Pozdro
motooserwis
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 6/10/2009, 19:42
Lokalizacja: Skawina

Postprzez Dominik_YZF » 6/10/2009, 19:49

Miałem to samo i był spalony regulator napięcia.
Avatar użytkownika
Dominik_YZF
Bywalec
 
Posty: 664
Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
Lokalizacja: 3City

Postprzez flaash4747 » 16/12/2009, 19:02

regulator napiecia na 99%
merciless tactics...r1
Avatar użytkownika
flaash4747
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/7/2009, 09:24

Postprzez blackmidnight » 31/1/2011, 20:31

czesc, troche stary post ale mam podobne zachowanie mojego aku... mianowicie chodzi o r6 01, kiedy zapalam motor widac ze aku pod miernikiem ładuje sie włączam postojówki i ładowanie wzrasta ale juz wolniej, jak wlacze mijania to napiecie spada:( co robic ładuje akumulator podlanczam go i starcza mi na 50km:( pomoze ktoś? dodam ze akumulator GS nie wiem czy orginalnie nowy... pozdro
blackmidnight
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:26

Postprzez Przemo_rene » 1/2/2011, 09:28

do sprawdzenia układ ładowania - regulator napiecia i alternator i akumulator. Jak aku po naładowaniu i odczekaniu godziny nie trzyma 12,8V lyb wyżej to sie kończy.

W ogóle akumulatora nie ładuje sie "przez noc" a przez tyle czasu ile jest napisane na nim lub jego instrukcji. zazwyczaj, jeżeli mamy prostownik np 4A to ładujemy akumulator przez godzinę do 1,5 MAX!! Jeżeli ładujemy pradek 0,4A to wtedy przez noc tj. 10-12 godzin. Jeżeli ktoś ładuje aku prostownikiem 4A przez noc to zabija sobie na własne życzenie akumulator. (2000 post mi stuknął :D )
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez blackmidnight » 1/2/2011, 15:46

a jak mam sprawdzic te czesci? moge jakos sam czy tylko mechanik?
blackmidnight
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:26

Postprzez sonycbr77 » 2/2/2011, 07:43

jak nie masz przyrzadow to raczej tylko elektryk pozostaje
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez madcap » 2/2/2011, 08:02

może varto by było zaopatrzeć się w multimiernik elektryczny z sondami
przydaje się do różnych rzeczy, również do pomiaru napięcia baterii
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez vipert » 22/7/2011, 23:19

:p odepnij alternator od instalacji ;P tylko zwarcia nie zrób;) to raz dwa mozesz wpiąć amperomierz i sprawdzić czy cos szama Ci prądzik ;) jak tak to wyciagac bezpieczniki i trafisz co je ;p i chyba tyle no i moze być wina akumulatora:) jak bo sprawdzić:) wiesz jaka pojemnośc wiesz jakie napiecie:p czyli wiesz ile ma wytrzymac na np 12 v i 1 a obciążeniu :P miłej zabawy:)
vipert
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22/7/2011, 12:36

Postprzez zxer » 23/7/2011, 02:28

doslownie kilka postow wczesniej ^^

viewtopic.php?t=65500

przyszly deszcze i elektryka chlopakom siada ^^
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr