Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez wojtasmazi1 » 4/7/2009, 08:43

W poznaniu sie pytalem chcueli 160 zł
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje


Postprzez FoxXYx » 4/7/2009, 09:25

Dandi93 napisał(a):oO za szlif 40zł? Za 40zł to nikt nawet nie będzie rozmawiał. Ja się dowiadywałem to do Nsr szlif 200zł


żartujesz, szlify kosztują od 30-50zł.
FoxXYx
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 27/1/2009, 18:49
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski


Postprzez wojtasmazi1 » 4/7/2009, 09:32

Własnie nikt tu nie zartuje. Jak ja poszedlem to mi krzykneli 160 zł
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez FoxXYx » 4/7/2009, 10:23

na szczęście u nas są jeszcze starzy fachmani którzy robią szlify od wielu lat, i u nich to wychodzi tanio, 50zl to jest max, i nieważne czy do nsr czy do rs.
FoxXYx
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 27/1/2009, 18:49
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Postprzez andrzej551 » 4/7/2009, 12:15

u mnie tak samo mechanik co mi zakładał cyl to mi rozebrał moto zrobił szlif za 40zł tłok za 90zł i wyszło 130zł i jego robocizna to mi powiedzial 200zł za wszystko i aprilka pali jezdzi juz zrobilem 3 tys i nic sie nie dzieje
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez krzysiekrs50 » 4/7/2009, 14:44

Łukasz_15* napisał(a):krzysiekrs50 z tego co wiem to paliwo ma iść nie do cylindra, a do gaźnika. Sprawdź czy gdzieś się filtr paliwa nie zasyfił, a to, że gaźnik czyściłem i regulowałeś nie znaczy, że przypadkiem coś cie nie wpadło do środka. Nawet najmniejszy paproch może narobić rambarasu.

Mateusz149 to nie możesz kuknąć czu jest linka czy jest płyn? Chyba jasne, że jak płyn to będzie mały zbiorniczek z płynem i jak hamulec nie działa to może wystarczy odpowietrzyć, a jak nie to coś poważniejszego.



Właśnie w tym problem ze nie dochodzi do cylindra;/. Ostatnio rozebralem caly silnik wszystko jest ok a nie chce zapalic. Świeca jest sucha. Czy to moze byc wina modułu? Bo czasem mam iskre a czasem nie.
krzysiekrs50
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/6/2009, 18:14

Postprzez Łukasz_15* » 4/7/2009, 17:52

Wydaje mi się, że to wina świecy, ale nie jestem na 100% pewny.
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez krzysiekrs50 » 4/7/2009, 20:36

Świeca jest nowa ;/ wydaje mi sie ze to wina modułu . Zobacze jeszcze jutro czy zaden kabel sie nieprzepalil.
krzysiekrs50
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/6/2009, 18:14

Postprzez krzysiekrs50 » 4/7/2009, 21:48

Mam jeszcze pytanie. Czy w module Ducati energia pod kablem podlaczonym pod napis STOP powinien byc prąd?
krzysiekrs50
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/6/2009, 18:14

Postprzez sigur » 5/7/2009, 08:03

krzysiekrs50 napisał(a):Świeca jest nowa ;/ wydaje mi sie ze to wina modułu . Zobacze jeszcze jutro czy zaden kabel sie nieprzepalil.


nie polecalbym sie tym sugerowac ze jest nowa, ja wczoraj wkrecilem nowa NGK R dzialala niecale 10 min poczym apka zgasla i przez nastepne 15 min nie udalo mi sie jej odpalic - okazalo sie ze swieca dostala rpzebicia wewnatrz i byla juz do nieczgo - po wkreceniu starej wszystko spowrtem dzialalo jak zloto :)
sigur
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 9/6/2009, 10:50

Postprzez Łukasz_15* » 5/7/2009, 09:20

Ja też kiedyś miałem nową i musiałem starą wkręcać, bo nowa przerywała.
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez sigur » 5/7/2009, 09:34

orientujecie sie ile moge zaplacic za regulacje gaznika w rs wraz z dozownikiem oleju u mechanika? strasznie kopci a boje sie sam w tym maczac palce :)
sigur
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 9/6/2009, 10:50

Postprzez Landryss25 » 5/7/2009, 09:37

Zapłacisz 50-100zł.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez krzysiekrs50 » 5/7/2009, 09:56

Łukasz_15* napisał(a):Ja też kiedyś miałem nową i musiałem starą wkręcać, bo nowa przerywała.

Czy na starej czy na nowej i tak nie pali;/ Kręci tylko rozrusznikiem. Wydaje mi sie ze to moduł ponieważ isra jest jakas słaba i niezawsze jest. Na innych forach czytalem podobne problemy jak moj. I byla to wina modułu. Jest jakiś sposób na sprawdzenie czy moduł jest dobry?
krzysiekrs50
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27/6/2009, 18:14

Postprzez wojtasmazi1 » 5/7/2009, 10:09

Najprostrzym sposobem bylo by gdybys przelozyl modul z innej rs-ki (podmienic i sprawdzic czy jest roznica)
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez Landryss25 » 5/7/2009, 10:27

Nie koniecznie z RS, pasuje praktycznie z każdego moto 50 (derbi, yamaha, rieju itp).
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Promixus » 6/7/2009, 20:11

Witam wszystkich posiadaczy Rs

A więc Chciałem zrobić z mojej aprilki z roku 2008 80cc

I mam prozbe jak by mi tak ktos doradzil ktory cylinder kupic i jaki zeliwny czy aluminium jaki wał i te wszystke rzeczy potrzebne do tuningu naprawde prosze o szbka odpowiec pozdro
Promixus
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19/10/2008, 17:17
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez CySiEk » 6/7/2009, 22:28

Ja mam cylinder niklowany;] alee to chyba za duży wydatek ;p ale ile masz kasy do wydania?
CySiEk
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 25/6/2009, 21:14
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Mateusz149 » 6/7/2009, 23:54

No wlasnie, nawet nie podales dokladnych info. :) Ilesz masz forsy na to, odblokowales juz w pelni motor, moze juz cos tuningowales ?

Teraz ja xd Ostatnio zawital do mnie nowy problem. Jak Aprilia jest nie rozgrzana, a wskazowka temp. jest ponizej niebieskiego pola (min.) nie odpali z rozrusznika i musze odpalic ja na zapych, gdy zas przejdzie pole temp. za (min.) odpala odrazu. Ssanie tez nie pomaga. Co to moze byc ?
Moze pamietacie jak niedawno pisalem o drganiach w moim moto. Bylem u mechanika, ktory go robil a jego cytat: "tego juz nie przeskoczymy" ostatnio jak jechalem z pasazerkom po zejsciu z moto nie mogla ustac, bo miala takie mrowki w nogach.. Nie wiem czy to do konca normalne, chyba pofatyguje sie do innego mechanika,...,
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez Zybercik » 7/7/2009, 05:02

Witam serdecznie wszystkich użytkowników RS'ek ;)
Jestem tu nowy, ale liczę ze komuś moja porady sie przydadza, a jesli beda potrzebowal pomocy takze ja dostane ;)
Od okolo miesiaca jestem posiadaczem RS 50 Extrema, ktora mechanicznie jest w bdb stanie, wizualnie bylo troche gorzej, ale ja pomalowalem, tu mozecie zobaczyc efekt:
http://img291.imageshack.us/img291/1858/1003903.jpg (otwórz link)
http://img90.imageshack.us/img90/6690/1003908.jpg (otwórz link)

Mateusz149: co do odpalania, jakie masz ssanie? reczne czy automatyczne? Moze linka sie urwala, a jesli automatyczne moze cos sie zawiesilo w gazniku?

A co do tych drgan, dzieje sie to przy wyzszych obrotach?
Sprawdz mocowanie silnika, jesli znasz sie choc troche, mozesz oblozyc sruba jakas guma pod nakretki dal podkladki, moze pomoze. ;)

Teraz jedno moje pytanie, jaki jest łańcuch do RS 50 1994?
jaka szerokośc rolki? 415, 420?
z gory dzieki za odpowiedz ;)
RS :)
Zybercik
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7/7/2009, 04:49

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na gr