Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez wojtasmazi1 » 2/7/2009, 19:15

Z tym tlumikiem to tez racja bo jak kupilem swoja apke to wydech byl przesiakniety olejem i jak sie rozgrzal to mocniej kopnilo przez ten olej w tlumiku.
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje


Postprzez hubixD » 3/7/2009, 13:29

Witam! Mam problem z moją rs. Na każdym biegu powyżej 5 tys obrotów zaczyna przerywać i nie chce iść więcej niż 8 tys obrotów. Co zrobić?
hubixD
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 1/7/2009, 20:51


Postprzez wojtasmazi1 » 3/7/2009, 13:52

Podaj rocznik.
Moze masz blokade jakas.
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez hubixD » 3/7/2009, 13:54

mam 2008 a blokada jest chyba na tłumiku ale onajest od dawna a to zaczeło mi sie od wczoraj...
hubixD
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 1/7/2009, 20:51

Postprzez CySiEk » 3/7/2009, 17:18

byłem u mechanika i mi olej lał się spod kolanka od tłumika dlatego że miałem zły simmering tzn nie taki jak powinien być i brał sobie olej z silnika ;] teraz muszę skądś dorwać dobry simmering nie wiecie może skąd?;>
CySiEk
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 25/6/2009, 21:14
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez wojtasmazi1 » 3/7/2009, 18:06

CySiEk napisał(a):byłem u mechanika i mi olej lał się spod kolanka od tłumika dlatego że miałem zły simmering tzn nie taki jak powinien być i brał sobie olej z silnika ;] teraz muszę skądś dorwać dobry simmering nie wiecie może skąd?;>


Ja zimering do siebie kupile, w zwyklym sklepie motoryzacyjnym. Spisz tylko numer ze staregi i sprawdz czy jes kierunkowy bo chyba taki powinien byc (ja placilem 20 zł za japoniski zimering). Jezeli pobieral ci olej, pamietaj go uzupełnic
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez hubixD » 3/7/2009, 20:24

kupiłem aprilie rs 50 w malowaniu spain, no ale bez naklejek ;/. Moje pytanie jest takie skąd moge wziąść naklejki spain. Chyba są w serwisie do zamówienia, ale na pewno będą bardzo drogie. Na allegro nie ma bo szukałem ;(
hubixD
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 1/7/2009, 20:51

Postprzez wojtasmazi1 » 3/7/2009, 20:28

1 allegro )piszesz ze nie ma)
2 diler aprili (bardzo drogie)
3. poszukaj w necie firm ktore robia naklejki na zamowienie.
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez FoxXYx » 3/7/2009, 21:07

HEj
Mam problem z moją rską.Po remoncie i dotarciu cylindra pod koniec ostatniego sezonu, wymieniłem pierścienie bo zaczęły dzwonić po 2500km i motor nie miał tyle siły, tzn na 3ce przy 7tyś obr/min stawał, nie wpsominając na 4ce,5tce.Musiałem pomagać ssaniem.
Teraz założyłem pierścienie ale był problem bo nei mogłem dostać o takich wymiarach,, dostąłem w końcu z zamkiem jakim trzeba no ale za grube, więc pogłębiliśmy i poszerzyliśmy rowki w tłoku.Obecnie słabo chodzi po tym, pali na popych. Wpadłem na pomysł żeby przeszlifować stary cylinder na 70ccm ( już miał 4 szlify i nie ma możliwości szlifu żeby zmieścić się w 50ccm ).
Co o tym sądzicie?Chyba to najlepsza opcja bo nie chce ładować się w koszty nowego cylindra, mogłęm wcześnie jo tym pomyśleć i kupić dobry cylinder, a kupiłem RMS za 220zł.
Czekam na odp.
FoxXYx
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 27/1/2009, 18:49
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Postprzez Dandi93 » 3/7/2009, 21:15

Po szlifię więcej jak 8 tyś nie zrobisz. Zdzierasz warstwę ochroną i z cylindra już dupa, lepiej kupić nowy
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez sigur » 3/7/2009, 21:41

mam problem z moimi swiatlami (chodzi o podswietlenie zegarow i lampe przednia i tylnia) moc ich swiecenia jest bardzo zalezna od ilosci obrotow - kiedy sa male - 1500 wtedy praktycznie ledwo co swieca, natomiast wraz ze wzrostem swieci coraz jasniej - w czym twki problem ?? nie znam sie na tym ale wydaje mi sie ze to moze byc wina regulatora napiecia czy tez cos innego mieliscie taka usterke ???

pradwopodobnie to wina magneta podaje napiecie 8V przypuszczam ze to moze wina jednej z cewek ze jest wygrzana lub to cos innego mozecie sprawdzic jakie napiecie jest u was na magnecie ?
sigur
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 9/6/2009, 10:50

Postprzez sigur » 3/7/2009, 21:44

CySiEk napisał(a):byłem u mechanika i mi olej lał się spod kolanka od tłumika dlatego że miałem zły simmering tzn nie taki jak powinien być i brał sobie olej z silnika ;] teraz muszę skądś dorwać dobry simmering nie wiecie może skąd?;>


slyszalem ze silikon kominkowy swietnie sie nadaje (wytrzymuje bezposredni kontakt z ogniem oraz temp 1200stopni) dzis go kupilem za 18zl i ide jutro operowac ;) mam ten sam problem....
sigur
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 9/6/2009, 10:50

Postprzez wojtasmazi1 » 3/7/2009, 21:53

sigur napisał(a):mam problem z moimi swiatlami (chodzi o podswietlenie zegarow i lampe przednia i tylnia) moc ich swiecenia jest bardzo zalezna od ilosci obrotow - kiedy sa male - 1500 wtedy praktycznie ledwo co swieca, natomiast wraz ze wzrostem swieci coraz jasniej - w czym twki problem ?? nie znam sie na tym ale wydaje mi sie ze to moze byc wina regulatora napiecia czy tez cos innego mieliscie taka usterke ???

pradwopodobnie to wina magneta podaje napiecie 8V przypuszczam ze to moze wina jednej z cewek ze jest wygrzana lub to cos innego mozecie sprawdzic jakie napiecie jest u was na magnecie ?



Ja tez tak mam w swojej i pytalem sie w serwisie aprili i powiedzieli mi ze to normalne ze siwatla zaczynaja dobrze swiecic od 3 tys moze 4 tys obrotow
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez lewko » 3/7/2009, 21:55

sigur napisał(a):mam problem z moimi swiatlami (chodzi o podswietlenie zegarow i lampe przednia i tylnia) moc ich swiecenia jest bardzo zalezna od ilosci obrotow - kiedy sa male - 1500 wtedy praktycznie ledwo co swieca, natomiast wraz ze wzrostem swieci coraz jasniej - w czym twki problem ?? nie znam sie na tym ale wydaje mi sie ze to moze byc wina regulatora napiecia czy tez cos innego mieliscie taka usterke ???

pradwopodobnie to wina magneta podaje napiecie 8V przypuszczam ze to moze wina jednej z cewek ze jest wygrzana lub to cos innego mozecie sprawdzic jakie napiecie jest u was na magnecie ?

moc świecenia jest zależna od obrotów ponieważ, lampy i itp są zasilane przez prądnice
Avatar użytkownika
lewko
Świeżak
 
Posty: 412
Dołączył(a): 27/10/2007, 17:38

Postprzez sigur » 3/7/2009, 22:07

lewko napisał(a):
sigur napisał(a):mam problem z moimi swiatlami (chodzi o podswietlenie zegarow i lampe przednia i tylnia) moc ich swiecenia jest bardzo zalezna od ilosci obrotow - kiedy sa male - 1500 wtedy praktycznie ledwo co swieca, natomiast wraz ze wzrostem swieci coraz jasniej - w czym twki problem ?? nie znam sie na tym ale wydaje mi sie ze to moze byc wina regulatora napiecia czy tez cos innego mieliscie taka usterke ???

pradwopodobnie to wina magneta podaje napiecie 8V przypuszczam ze to moze wina jednej z cewek ze jest wygrzana lub to cos innego mozecie sprawdzic jakie napiecie jest u was na magnecie ?

moc świecenia jest zależna od obrotów ponieważ, lampy i itp są zasilane przez prądnice



tak to wiem ale czy u was na 1500obr zarowka ledwo co swieci wraz z podswietlaniem zegarow ? u mnie dopiero przy 4tys jest tak jak powinno :/ a to wydaje mi sie dziwne jadac na luzie praktycznie ledwo co swieci co nie jest najbezpieczniejsze podczas jazdy noca...
sigur
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 9/6/2009, 10:50

Postprzez lewko » 3/7/2009, 22:17

to normalnie w motorowerach
Avatar użytkownika
lewko
Świeżak
 
Posty: 412
Dołączył(a): 27/10/2007, 17:38

Postprzez wojtasmazi1 » 4/7/2009, 06:44

Ja kiedys dosc sporo jexdzilem noc no i niestety troche meczace bylo trzym motorek przez caly czas na 4 tys. obrotow
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez FoxXYx » 4/7/2009, 07:53

Dandi93 napisał(a):Po szlifię więcej jak 8 tyś nie zrobisz. Zdzierasz warstwę ochroną i z cylindra już ****, lepiej kupić nowy


Tak, ale ja chce ją sprzedać i nie chce ładować się w koszty :)
8 tyś km to dużo, na pewno 2 sezony przeleci.
FoxXYx
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 27/1/2009, 18:49
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Postprzez andrzej551 » 4/7/2009, 08:10

ale za slif zapłacisz ze 40zł i do tego dochodzi tłok to i tak tanio w porownaniu z nowym oryginalnym cylindrem co kosztuje 500zł chyba ze kupisz jakas chinska podrubke
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez Dandi93 » 4/7/2009, 08:30

oO za szlif 40zł? Za 40zł to nikt nawet nie będzie rozmawiał. Ja się dowiadywałem to do Nsr szlif 200zł
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê