GSXR1000 czy Hayabusa
Żona siada ze mną 2-3 razy w sezonie, syn podobnie. Tak to się chyba odbędzie, że pojadę do salonu i się przymierzę. Wygląd Hayabusy zupełnie do mnie nie przemawia. Przemawia do mnie jej potencjał i technologia w tym zegary. GSXR ma rasowy wygląd tą samą technologię i nawet nieco wyższy potencjał. Nie no trafi mnie normalnie............
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
- Kronos
- Świeżak
- Posty: 134
- Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
- Lokalizacja: Praszka
No właśnie najlepiej się przymierz zobacz, która pozycja ci będzie bardziej odpowiadała. Jednak w dłuższe trasy polecam busę.
-
pablomotors - Świeżak
- Posty: 453
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
- Lokalizacja: Maczu-Pikczu
ja latam na 235kg Acku mam 186cm i jak zjem śniadanie to nawet z 80kg ( no musi być duże to śniadanie ) w przyszłym roku też będzie hayka.. wielkość nie przeszkadza mi wogóle - to już ta klasa sprzętów że to one jadą a my im mamy nie przeszkadzać... 90% latam po mieście i jeżeli Hayka się tak przeklada z kolana na kolano jak Acek - to ja nie widzę żadnego problemu ..
-
cezare - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
jeśli ktoś jest duży to może faktycznie hayka bardziej mu podpasuje, chociaż kolega tutaj zauważył, że na gixerze też narzekać nie można. co do turystyki... pasażer być może ma wygodniej, ale gdzie Ty widziałeś kufry do hayki? wydaj mi się, że czegoś takiego nie ma. można oczywiście założyć mięki bagaż, ale wtedy pasażera nie posadzisz,a i gixera czymś takim da się objuczyć.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
szczerze ja jestem delerm suzuki i jeśli zadajesz takie pytania to dla mnie najwyraźniej nie jesteś jeszcze gotów ani do gsxr a tym brdziej do haji i możesz tu mi ubliżać i wypisywać różne epitety ale tak właśnie uważam, klient na haje wybiera tylko ewentualnie kolor, mówi krótko "zapakować" bez miliona pytań o żone dzieci czy wnuki, może lepiej kup sv 1000 to też super sprzęt, ma niesamowite brzmienie i rewelacyjne osiągi
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
o w mordÄ™....
Spazz...
pierwszy raz widzÄ™ coÅ› takiego.
chyba nawet w suzuki nie wiedzą, że tak można!
da siÄ™ do gixera?
zajrzałem do katalogu givi i faktycznie przewidują możliwość doposażenia busy w kufry. tak samo z gixerami jak widać wszystko może być turystyczne!
Spazz...
pierwszy raz widzÄ™ coÅ› takiego.
chyba nawet w suzuki nie wiedzą, że tak można!
da siÄ™ do gixera?
zajrzałem do katalogu givi i faktycznie przewidują możliwość doposażenia busy w kufry. tak samo z gixerami jak widać wszystko może być turystyczne!
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
SQ tych kufrów jest więcej do busy i jakbyś dobrze poszukał to inne byś też znalazł, ale jak słyszę żeby kuferki wstawić do 1000 to może jeszcze opony terenowe i do lasu. Jak dla mnie to profanacja, ale wszystko się da tylko ta maszyna to nie turystyk.
GSX-R 1000
-
erell - Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 15/9/2007, 20:34
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk
kosta napisał(a):szczerze ja jestem delerm suzuki i jeśli zadajesz takie pytania to dla mnie najwyraźniej nie jesteś jeszcze gotów ani do gsxr a tym brdziej do haji i możesz tu mi ubliżać i wypisywać różne epitety ale tak właśnie uważam, klient na haje wybiera tylko ewentualnie kolor, mówi krótko "zapakować" bez miliona pytań o żone dzieci czy wnuki, może lepiej kup sv 1000 to też super sprzęt, ma niesamowite brzmienie i rewelacyjne osiągi
Nie mam najmniejszego zamiaru nikomu ubliżać. Wybieram motocykl na 4-5 lat - sezonów i nie chce żałować wyboru. Oba motocykle maja bardzo zbliżone osiągi z przewagą GSXRa. Ty nigdy nie miałeś dylematu z wyborem np samochodu ? "Tym bardziej do haji" - tu zacząłeś mi pomagać i skończyłeś bez argumentacji. Tz że co Haja jest cięższa w prowadzeniu czy co ? W swoim poście nie podajesz żadnego argumentu, "zapakować" do mnie nie trafia. To właśnie tacy klienci co wchodzą chcą Haję i mówią zapakować to w 90% goście którzy nie zastanawiają się nad wyborem tylko lecą za tym co modne, szpanerskie a po paru jazdach ich Haja stoi zakurzona w garażu.. Kto pyta nie błądzi. Obyś Ty nie był dealerem u którego będę kupował
A wracając do tematu, to czy ktoś dysponuje testami elastyczności obu motocykli ? Bo w normalnej eksploatacji to waży czynnik. Bieg nr VI 120 km/h i ........ lżejsza ale z mniejszym Nm GSXR czy ciężka Haja z 156 Nm ?
Ostatnio edytowano 5/7/2008, 21:04 przez Kronos, Å‚Ä…cznie edytowano 4 razy
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
- Kronos
- Świeżak
- Posty: 134
- Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
- Lokalizacja: Praszka
Do codziennego użytku i w trase, hayabusa będzie znacznie wygodniejsza mimo sporej masy. Co do serwisowania to hayabusa jest znana z wysokich kosztów utrzymania, nie wiem jak to sie przedstawia w GSXR. Są to motocykle z 2 zupełnie innych segmentów i najlepiej było by zadać sobie pytanie czy potrzebujesz ciężkiego ale wygodnego moto do bardzo szybkiej turystyki, czy lekkiego, poręcznego ale strasznie niewygodnego supersporta. Zadaj sobie też pytanie czy po swoim sv 650 jestem gotowy na hayabuse, bo nie wydaje mi sie, ale to twój wybór. Ja podchodze do motocykli tej kategorii z pewną rezerwą, poprostu jest tak jak napisał ci kolega wyżej, ci którzy mają cień wątpliwości powinni sie jeszcze troche wstrzymać.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
hm z tego co widzialem na forum, to icid chciales zzr 1400.dlatego mysle, ze nie ma znaczenia czy z szejset czy z lytra na haje wsiadzie, znaczenie majo umiejetnosci.hajka jest motocyklem jedynym w swoim rodzaju, dla niektorych obrzydliwa, dla niektorych przepiekna.starsza buda byla ladniejsza, ale mimo tego wzialbym nowa haje.
brak motywacji do życia...
-
greddy - Stały bywalec
- Posty: 1081
- Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
- Lokalizacja: płn-zach
icid
O to jest pytanie ?
Latam w 95% sam. W sezonie robię 8-10 kkm, jak już pisałem w 80% poza miastem.
o2o to moja pasja. Nie interesuje mnie przeginanie i wykorzystwanie całęgo potencjału maszyny, uwielbiam mieć satysfakcę z tego jak wielki potencjał w niej drzemie, który czasami w sprzyjających warunkach można wykorzystać. Nie latam na gumie, nie palę gum, nie wkręcam na czerwone pole. W moim porównaniu stawiam znak = pomiędzy obiema maszynami, ale obu miec nie mogę.
O to jest pytanie ?
Latam w 95% sam. W sezonie robię 8-10 kkm, jak już pisałem w 80% poza miastem.
o2o to moja pasja. Nie interesuje mnie przeginanie i wykorzystwanie całęgo potencjału maszyny, uwielbiam mieć satysfakcę z tego jak wielki potencjał w niej drzemie, który czasami w sprzyjających warunkach można wykorzystać. Nie latam na gumie, nie palę gum, nie wkręcam na czerwone pole. W moim porównaniu stawiam znak = pomiędzy obiema maszynami, ale obu miec nie mogę.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
- Kronos
- Świeżak
- Posty: 134
- Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
- Lokalizacja: Praszka
elastyczność:
1. haya
2. gixer
60-100km/h 1. 3,9/ 2. 3,3
100-140km/h 1. 3,2/ 2. 3,2
140-190km/h 1. 3,4/ 2. 3,2
haya rocznik 2008. gixer 2007
1. haya
2. gixer
60-100km/h 1. 3,9/ 2. 3,3
100-140km/h 1. 3,2/ 2. 3,2
140-190km/h 1. 3,4/ 2. 3,2
haya rocznik 2008. gixer 2007
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
nie wiem.... zdaje się, że elastyczność mierzy się na ostatnim biegu...
dane z MOTOCYKLA więc napewno nadają się do porównania
dane z MOTOCYKLA więc napewno nadają się do porównania
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
icid napisał(a): ale strasznie niewygodnego supersporta.
Jeździłeś na nim, że tak mówisz, czy sport = niewygodna maszyna ? Dla mnie to właśnie jest wygodny jak na sporta.
Cytat z testu 1000: "Szalenie przydatna okazuje się bardzo wygodna pozycja za kierownicą." podpisuje się rękami i nogami pod tym, ale może masz duuży brzuch :p
źródło http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-R1000,2007,3402x2.html
GSX-R 1000
-
erell - Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 15/9/2007, 20:34
- Lokalizacja: ÅšlÄ…sk
icid napisał(a):ci którzy mają cień wątpliwości powinni sie jeszcze troche wstrzymać.
Ta, wywalic kasę na GSXR 750 i po roku szukac znowu GSXR 1000. Rzecz w tym, że takich stwierdzeń jak wasze nie było by gdybym pytał R1 czy GSXR, a może CBR 1000RR. Nikt mi nie odpowiedział co różni te motocykle oprócz masy i gabarytów i wyglądu. Nikt nie napisał rzeczowego stwierdzenia lepszy był by GSXR bo ..... albo Haja bo...., nawet dealer SUZUKI.
A pisanie o różnych półkach w polskich warunkach, no wybaczcie. Nasze poslie warunki to parę km autostrad. Na takie dylematy do czego który to sobie może niemiec pozolić stwierdzając że bierze Haję bo będzie śmigał do pracy autostradą 100km w każdą stronę, albo biorę GSXRa bo bede jeździł po mieście i po torze który jest w mojej miejscowości.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
- Kronos
- Świeżak
- Posty: 134
- Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
- Lokalizacja: Praszka
mimo, że żadną z tych maszyn nie jeździłem napisałem, że wybrał bym gixera. właśnie dlatego, że według mnie nie ma wyraźnej przewagi hayki w żadnej dziedzinie. a biorąc pod uwagę osiągi przegrywa z gixerem. u nas nie ma autostrad w ogóle, a no limit to tylko marzenie. dlatego argument, że od 250 do 300 bujnie się szybciej jest bez znaczenia. gixer jest lżejszy, poręczniejszy i ma lepsze heble. jak się kupuje maszynę super sport to te argumenty powinny trafiać do nabywcy.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości