Zobacz wątek - jak rozpoznać czy rama jest krzywa?

jak rozpoznać czy rama jest krzywa?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

jak rozpoznać czy rama jest krzywa?

Postprzez jacck.d » 21/5/2008, 09:06

co do zakupu motoru, jak ocenić na oko czy motor jest prosty czy to wychodzi dopiero podczas probnej jazdy. I w jakich przyadkach dochodzi do skrzywninia ramy? gleba na parkingu, szlif przy 60kmh czy jakiś konkretny szlif lub dzwon musi być zeby wpłynąć na geometrie ramy. Co to są lagi ?
czy krzywe ramy dotycza głownie scigaczy po wypadku czy sa tez spotykane w motorach terenowych
na co zwracac uwage przy zakupie suzuki dr albo motorów cross, enduro, krzywe ramy, wybite zawieszenie ?
jacck.d
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 21/5/2008, 09:01
Lokalizacja: wrocław


Postprzez Leitho » 21/5/2008, 09:11

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania (otwórz link)
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL

Postprzez Abonic » 21/5/2008, 09:18

Jezeli sam nie umiesz ocenic stanu motocykla, to lepiej zabierz ze soba na ogledziny kogos, kto sie na tym zna, lub umow sie na sprawdzenie w warsztacie
CBR 600 F4i sport
Avatar użytkownika
Abonic
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 11/5/2008, 15:59
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez jacck.d » 21/5/2008, 09:29

no ok ale ja nie mam kogos kto sie zna, a powiedzmy to motor jest na jakiejs wiosce na zadupiu to ciezko o jakiegos zetelnego fachure
jacck.d
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 21/5/2008, 09:01
Lokalizacja: wrocław

Postprzez Abonic » 21/5/2008, 10:43

Jezeli naprawde nie ma mozliwosci zeby ktos ci pomogl w tej wiosce, to lepiej dolozyc troche wiecej do motocykla i kupic w innej wiesce, gdzie bedziesz mial mozliwosc sprawdzenia
CBR 600 F4i sport
Avatar użytkownika
Abonic
Świeżak
 
Posty: 143
Dołączył(a): 11/5/2008, 15:59
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez dambandit » 21/5/2008, 11:42

Jesli motor jest poobijany to wskazuje że po zlizgu oczywiscie nie skresla to motocykla bo drobne wywrotki się zdarzaja .

Ja zawsze na prostym odcinku puszczam kierownice i tyle .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez batim » 21/5/2008, 15:25

ta tylko ze jesli ktos ma np. krzywy kregoslup to jak puisci kierownice to sciaga motocykl :] uwierzcie mi bo ja tak mam :D
jestem normalny czyli dla wielu inny :D
batim
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 8/5/2007, 09:25
Lokalizacja: rzeszów

Postprzez kamil2oo5 » 21/5/2008, 15:57

czyli wychodzi na to ze na skolioze tez mozna taniej wyrwac motocykl przy zakupie <lol>
kamil2oo5
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 16/8/2007, 19:09

Postprzez Leitho » 21/5/2008, 16:28

a co ma kregoslup do krzywej ramy? :lol:
wez idz lepiej pojezdzic swoim kingłejem
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL

Postprzez cezare » 21/5/2008, 19:48

batim napisał(a):ta tylko ze jesli ktos ma np. krzywy kregoslup to jak puisci kierownice to sciaga motocykl :] uwierzcie mi bo ja tak mam :D

zostaw - nie wie bo nie ma i ni huja nie zrozumie - on tego nie kuma .. passss... mam to samo - a kumple wsiadają i dla nich gitara ... ;) ..a ja mma wrażenie że zciąga ... kwestia tego jak siedzisz "wyprostowany" dla mni ejest prosto ... heh ...
Avatar użytkownika
cezare
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 678
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Postprzez icid » 21/5/2008, 19:55

K....... to jakie macie te skrzywienia, TIR was przekosił :D:D:D Co do ramy to jak jest ładnie zrobiona to g...... poznasz, handlarze na przełomie lat doszli do takich sposobów w maskowaniu różnych syfów że nie jeden serwis dałby sie oszukać :)
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez ciana » 21/5/2008, 21:48

Skoro nie wiesz co to są lagi to idąc dalej nie miałeś wcześniej styczności z motorami, więc lepiej nie puszczaj kierownicy, bo się jeszcze wyj... Najlepiej poproś kogoś kto się na tym zna :wink:
Pozdr
Zapach palonej gumy o poranku - BEZCENNE :D
Avatar użytkownika
ciana
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 22/9/2007, 10:49
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez Kedar-88 » 22/5/2008, 13:03

poczytaj trochę zanim zaczniesz zadawać głupie pytania, bo nie masz o tym zielonego pojęcia i nie chce Ci się nawet poszukać podstawowych informacji...
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez CeBeRek » 22/5/2008, 15:51

witam

Moze nie mam super doswiadczenia przy jechaniu czysta itp, ale gdy motocykl jest prosty i puscicie kierownice to chodzbyscie skakali po jednym z podnozkow to i tak nie skreci, to taka jedna wazna zasada, ktos nie wierzy to lotnisko prosta i probowac.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Leitho » 22/5/2008, 16:06

a to dziwne,myslalem, ze zwiekszajac nacisk na jeden z podnozkow powodujemy impuls ktory zmienia tor jazdy.
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL

Postprzez greddy » 22/5/2008, 16:57

haha a to dobre.wlasnie w taki sposob zaliczylem szlifa: bez trzymanki i za mocno nacisnalem lewa stopa, co skonczylo sie gleba.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez wszok » 22/5/2008, 16:58

CeBeRek napisał(a):witam

Moze nie mam super doswiadczenia przy jechaniu czysta itp, ale gdy motocykl jest prosty i puscicie kierownice to chodzbyscie skakali po jednym z podnozkow to i tak nie skreci, to taka jedna wazna zasada, ktos nie wierzy to lotnisko prosta i probowac.



hm.... to jak byś sie składał w zakręt? :?: większej głupoty nie slyszalem.
Avatar użytkownika
wszok
Świeżak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49

Postprzez CeBeRek » 22/5/2008, 18:08

Bierz rece z kierownicy i wtedy mozesz sie kolysac kiedy chcesz i jak chcesz a toru jazdy nie zmienisz
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez milus » 22/5/2008, 18:10

Leitho napisał(a):a to dziwne,myslalem, ze zwiekszajac nacisk na jeden z podnozkow powodujemy impuls ktory zmienia tor jazdy.


To nie myśl tylko bierz moto i się przejedź.Większość ludzi jeżdżąc motocyklem nie zdaje sobie sprawy z ruchów kierownicą jakie robią.Ale to już zaleta naszych kursów na prawo jazdy.
600:D Spawacz ram....
milus
Świeżak
 
Posty: 147
Dołączył(a): 17/8/2007, 12:32
Lokalizacja: Legnica

Postprzez Leitho » 22/5/2008, 18:29

milus czytaj ze zrozumieniem i nie pouczaj mnie wiecej,lamusie :lol:
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr