jak rozpoznać czy rama jest krzywa?
Mam jedno pytanie: GDZIE JEST DO CHOLERY EVIL?!
ps.czytać:
viewtopic.php?t=5523&highlight=%B6wiadome+u%BFywanie+przeciwskr%EAtu
i zapamiętać poza tym:
ps.czytać:
viewtopic.php?t=5523&highlight=%B6wiadome+u%BFywanie+przeciwskr%EAtu
i zapamiętać poza tym:
melvin napisał(a):...również balansujemy ciałem... fakt faktem jedno i drugie łączy się w tym że możemy pokonywać winkle.
Ostatnio edytowano 24/5/2008, 00:39 przez mr_neox, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Szczęśliwy posiadacz kat.ABC prawa jazdy. Obecnie w trakcie C+E...
-
mr_neox - Świeżak
- Posty: 280
- Dołączył(a): 17/11/2006, 21:58
- Lokalizacja: LJA
cholera jaka szkoda, ze nie moge nzlaezc filmiku na tube, gdzie koles nie dotykajac kiery w cebuli 500 robil slalom miedzy pacholkami
milus, ceberek - poprostu mozecie dac sobie spokoj z tym forum, bo w tym teamcie daliscie popis swojej jakze nikczemnej wiedzy oraz doswaiczeniu, ktory sprowadza sie do prowadzenia rowery taty od garazu do ploty i z powrotem:lol:
milus, ceberek - poprostu mozecie dac sobie spokoj z tym forum, bo w tym teamcie daliscie popis swojej jakze nikczemnej wiedzy oraz doswaiczeniu, ktory sprowadza sie do prowadzenia rowery taty od garazu do ploty i z powrotem:lol:
Na kolana chamy !
-
Leitho - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1321
- Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
- Lokalizacja: SKL
No niestety ludzie zacofani nie są w stanie pewnych reguł pojąć.Na początek radze przeczytać całą książkę "Motocyklista doskonały", a nie rzucać jej ochłapami.To ,że motocykl wężykuje sprawia właśnie, że jedzie prosto.
Druga sprawa to za nim cała czarna masa rzuci się do tłumaczenia czegoś ,radze poczytać skoro nie jeździcie.No i dajcie na wstrzymanie z tymi rowerami, bo to przestaje być śmieszne.
A tutaj dla niedowiarków cały obszerny artykuł w którym jest rozdział o naszym sporze.
http://motormania.pl/california_sb_school.php
Wiem wiem, że dla nastolatków, którzy przechodzą proces dojrzewania będzie to za mało i podważą jego autorytet, ale muszę chociaż spróbować Was zreformować.Od tego zależy bezpieczeństwo na drodze.
Druga sprawa to za nim cała czarna masa rzuci się do tłumaczenia czegoś ,radze poczytać skoro nie jeździcie.No i dajcie na wstrzymanie z tymi rowerami, bo to przestaje być śmieszne.
A tutaj dla niedowiarków cały obszerny artykuł w którym jest rozdział o naszym sporze.
http://motormania.pl/california_sb_school.php
Wiem wiem, że dla nastolatków, którzy przechodzą proces dojrzewania będzie to za mało i podważą jego autorytet, ale muszę chociaż spróbować Was zreformować.Od tego zależy bezpieczeństwo na drodze.
600:D Spawacz ram....
- milus
- Świeżak
- Posty: 147
- Dołączył(a): 17/8/2007, 12:32
- Lokalizacja: Legnica
Celem tego ćwiczenia jest uświadomienie podstawowej prawdy o jeździe na motocyklu. Żeby skręcić musisz ruszyć kierownicą. Wielu z nas wydaje się, że kiedy składamy się w zakręty przy większych prędkościach, to właściwie zmieniamy tylko pozycje na motocyklu. Okazuje się ze nieświadomie skręcamy również kierownicę.
To było celem tego ćwiczenia.
qwa- ze zrozumieniem czytajcie.
Po drugie gdyby nie trzymałby się kierownicy i wychylał się torsem skręcanie byłoby bardziej zauważalne.
To było celem tego ćwiczenia.
qwa- ze zrozumieniem czytajcie.
Po drugie gdyby nie trzymałby się kierownicy i wychylał się torsem skręcanie byłoby bardziej zauważalne.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
"WsiadÅ‚em na motocykl, rozpÄ™dziÅ‚em siÄ™, zÅ‚apaÅ‚em górnÄ… kierownicÄ™ i …. qurwaaaa!!!… nie mogÅ‚em skrÄ™cić- byÅ‚em w totalnym szoku. CzuÅ‚em potężnÄ… siÅ‚Ä™ trzymajÄ…ca motocykl w lini prostej. RzucaÅ‚em siÄ™ na prawo i lewo, koÅ‚ysaÅ‚em motocyklem, skakaÅ‚em na jednym z podnóżków i nic… Wrażenie jest nieprawdopodobne. Czujesz jakbyÅ› siedziaÅ‚ na betonowym murze"
Jeszcze chcesz sie klocic i przyznawac swoje racje, daj juz sobie spokój.
Jeszcze chcesz sie klocic i przyznawac swoje racje, daj juz sobie spokój.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
żeby skręcić to trzeba ruszyć kierownica zgadzam. ale z tym ale jadac bez trzymanki i wychylając sie na jedna stronę... masa przerzucana jest na jedna strone motocykla i ta masa właśnie powoduje samoistne skrecenie tej kierownicy w te ze właśnie stronę!
tak wiec jak widać bez trzymanki i pochylając sie w dana stronę skręcimy w te właśnie strone. czytac ze zrozumieniem. !
co do doświadczenia ceberek jadac z duza predkoscia jest jeszcze taki czynnik jak opory powietrza które napotykając na owiewke stabilizuje ten motockl w lini prostej. tak jest skonstruowany tak wiec opór wiatru jest wiekszy niz sila chcaca skecic motocyklem. czy tarcia lozysk , opon i inne!!dlatego nadal jedziesz prosto.
zrób doświadczenie nr 2
jedz 40km/h i stan całym ciałem na jednej z podnóżek i zobaczysz ze skręci ten cholerny motocykl!!! (tylko stan tak zebys stal po jedne stronie a nie brzuchem leżał na drugiej;) )no to zwykła fizyka.!!
co z tego ze skakalaes po podnozce masz przenieść cialo(mase) na jedna stronę nie skakać po kotocyklu. i nie kolycac motocyklem bo wtedy przenosisz mase raz na jedna raz na droga i sie sily rownowaza.
a tak na prosty rozum nawet w przyrodzie nic nie ginie. gdzies ta masa sie rozkłada bo musi. zmiana jakiejkolwiek wartości w danym wzorze sprawia ze jest inny wynik! w tym wypadku zmienna jest masa po jednej stronie z dwóch osi kola.
sila trzymajaca motocykl w pozycji prostej jest bardzo zależna od predkosci. jadac 20km/h moze wystarczyc tylko 20kg. a jak pojedziesz 300km/h przyłożenie masy moze byc potrzebne moze z 500kg. zeby tym motocyklem skrecic (nie wiem nie liczylem ,bo to przyklad)
zasada jest jedna w przyrodzie nic nie ginie
podobnie masz w samochodach. jedziesz sam w samochodzie i puszczasz kierownice i samochod jedzie prosto ale tak naprawde to od ma tedencje do sciagania w lewo ze zwgedu ze ty siedzisz po lewej stronie. oczywiscie sa inne czyniki jak powietrze, tarcia itd. które sprawiają ze to jest niewidoczne dla człowieka, bądź sa wieksze od tej ze właśnie sily.
tak wiec jak widać bez trzymanki i pochylając sie w dana stronę skręcimy w te właśnie strone. czytac ze zrozumieniem. !
co do doświadczenia ceberek jadac z duza predkoscia jest jeszcze taki czynnik jak opory powietrza które napotykając na owiewke stabilizuje ten motockl w lini prostej. tak jest skonstruowany tak wiec opór wiatru jest wiekszy niz sila chcaca skecic motocyklem. czy tarcia lozysk , opon i inne!!dlatego nadal jedziesz prosto.
zrób doświadczenie nr 2
jedz 40km/h i stan całym ciałem na jednej z podnóżek i zobaczysz ze skręci ten cholerny motocykl!!! (tylko stan tak zebys stal po jedne stronie a nie brzuchem leżał na drugiej;) )no to zwykła fizyka.!!
co z tego ze skakalaes po podnozce masz przenieść cialo(mase) na jedna stronę nie skakać po kotocyklu. i nie kolycac motocyklem bo wtedy przenosisz mase raz na jedna raz na droga i sie sily rownowaza.
a tak na prosty rozum nawet w przyrodzie nic nie ginie. gdzies ta masa sie rozkłada bo musi. zmiana jakiejkolwiek wartości w danym wzorze sprawia ze jest inny wynik! w tym wypadku zmienna jest masa po jednej stronie z dwóch osi kola.
sila trzymajaca motocykl w pozycji prostej jest bardzo zależna od predkosci. jadac 20km/h moze wystarczyc tylko 20kg. a jak pojedziesz 300km/h przyłożenie masy moze byc potrzebne moze z 500kg. zeby tym motocyklem skrecic (nie wiem nie liczylem ,bo to przyklad)
zasada jest jedna w przyrodzie nic nie ginie
podobnie masz w samochodach. jedziesz sam w samochodzie i puszczasz kierownice i samochod jedzie prosto ale tak naprawde to od ma tedencje do sciagania w lewo ze zwgedu ze ty siedzisz po lewej stronie. oczywiscie sa inne czyniki jak powietrze, tarcia itd. które sprawiają ze to jest niewidoczne dla człowieka, bądź sa wieksze od tej ze właśnie sily.
-
wszok - Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49
Nie wiecie jeszcze ze z milus'em i ceberek'em sie nie dyskutuje, to sa miSZCZOWIE i nie ma sensu z nimi dyskutowac - znizac sie do ich poziomu.
Suzi GSX 600F `97 | <a href="http://quadylodz.pl"target="_blank">Imprezy integracyjne dla firm</a> | http://bikepics.com/members/the69x/ | http://www.youtube.com/watch?v=lAjMBxQhTGs
-
the69x - Świeżak
- Posty: 212
- Dołączył(a): 22/6/2007, 15:21
- Lokalizacja: Bełtachów :P
Nie chciałbym stawac po niczyjej stronie ,jakze ciekawego sporu,ale jednak musze przyznac ze młode chłopaki rzucaja ostro argumentami na poparcie swej tezy,dodam iz w moim odczuciu dosc mocnymi i logicznymi,natomiast stare wygi motocyklowe ...no cóz cięzko im wychodzi obrona własnych racji,no i zero argumentów...panowie wszyscy prawie macie motocykle...sprawdzcie to !!!! wystarczy sie przejechac...to niemozliwe zeby tak sie rózniły odczucia... pozdrawiam wszystkich,zajebiscie ciekawy temat.
-
front247 - Świeżak
- Posty: 298
- Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
- Lokalizacja: zielona góra
milus napisał(a):
No jednak większość tutaj nie rozumie podstawowej zasady jazdy na motocyklu,że bez ruchu kierownicą nie można skręcić motocykla.Jednak wydaje mi się, że te samoczynne ruchu kierownicą prowadzą do trzymania motocykla w linii prostej.
No bez ruchu kierownica motocykl nie skreci, ale ten ruch mozna wywolac przez zmiane obciazenia motocykla (wychylenie tlowia, przelozenie ciezaru ciala na jeden z poduzkow) a nie konecznie oddzialywaniem bezposrednio na kierownice. Tak wiec jadac bez trzymanki mozna spokojnie panowac nad motocyklem i nim kierowac - no chyba ze zaspawasz kierownice na sztywno albo skrecisz tak glowke ramy ze zmiazdzysz lozyska. Tyle z mojej strony
Suzi GSX 600F `97 | <a href="http://quadylodz.pl"target="_blank">Imprezy integracyjne dla firm</a> | http://bikepics.com/members/the69x/ | http://www.youtube.com/watch?v=lAjMBxQhTGs
-
the69x - Świeżak
- Posty: 212
- Dołączył(a): 22/6/2007, 15:21
- Lokalizacja: Bełtachów :P
CeBeRek napisaÅ‚(a):"WsiadÅ‚em na motocykl, rozpÄ™dziÅ‚em siÄ™, zÅ‚apaÅ‚em górnÄ… kierownicÄ™ i …. qurwaaaa!!!… nie mogÅ‚em skrÄ™cić- byÅ‚em w totalnym szoku. CzuÅ‚em potężnÄ… siÅ‚Ä™ trzymajÄ…ca motocykl w lini prostej. RzucaÅ‚em siÄ™ na prawo i lewo, koÅ‚ysaÅ‚em motocyklem, skakaÅ‚em na jednym z podnóżków i nic… Wrażenie jest nieprawdopodobne. Czujesz jakbyÅ› siedziaÅ‚ na betonowym murze"
Jeszcze chcesz sie klocic i przyznawac swoje racje, daj juz sobie spokój.
Pieprzysz jak potłuczony razem z tym cytatem.
1.
Jak koleś mógł kołysać motocyklem jednocześnie gdy czuł potężną siłę trzymająca motocykl w lini prostej?
2.
Koleś mógł sobie skakać ile wlezie na tym opdnóżku, ale trzymając się kierownicy gówno zdziała. Pisałem o tym wcześniej ale oczywiści nie wziąłeś sobie do serca tego że trzeba czytać ze zrozumieniem.
3. Z punktu pierwszego i drugiego wynika że kolo nie jest ani spójny, ani nie ma pojęcia w jaki sposób przyłożyć siłę( ciężar) by motocyklem skręcić. Ot cała analiza.
4. Nawet gdybyście cytowali samego Einsteina o jeździe na motocyklu,
bez praktyki gvwno wiecie.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Hahaha no a Ci dalej swoje, dałem im artykuł o profesjonalnej szkole jazdy, a Ci pier...lą swoje. No cóż już mi się nie chce was przekonywać.Mam nadzieje, że nie spotkam was na drodze próbujących skręcać skacząc po podnóżkach jak klauny.
The69 czy jak ty się tam zwiesz, mówisz że z nami się nie dyskutuje, post niżej wypowiadasz się.To jak to jest?
The69 czy jak ty się tam zwiesz, mówisz że z nami się nie dyskutuje, post niżej wypowiadasz się.To jak to jest?
600:D Spawacz ram....
- milus
- Świeżak
- Posty: 147
- Dołączył(a): 17/8/2007, 12:32
- Lokalizacja: Legnica
milus napisał(a):Hahaha no a Ci dalej swoje, dałem im artykuł o profesjonalnej szkole jazdy, a Ci pier...lą swoje. No cóż już mi się nie chce was przekonywać.Mam nadzieje, że nie spotkam was na drodze próbujących skręcać skacząc po podnóżkach jak klauny.
The69 czy jak ty się tam zwiesz, mówisz że z nami się nie dyskutuje, post niżej wypowiadasz się.To jak to jest?
artykuł dałeś tylko go nie zrozumiałeś....
żeby skręcić trzeba skręcić kierownice a jak można skręcić kierownice prócz przyłożenia na nią sily ? przenosząc masę na jedna z osi kola. czytaj artykuł ze zrozumieniem:) nie wklejaj.
-
wszok - Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49
Nie wiem czemu, ale to bardzo dziwne, żadnego z tych którzy dużo pier...... nie widziałem w dziale hydepark w temacie ,,Pokażcie czym jeździcie'', milus, ceberek zapraszamy pochwalcie sie, ew możecie dorzucić jakieś osiągnięcia na youtuba
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
A po co nam chwalic sie motocyklem przed ludzmi do ktorych nie dociera jedna prosta rzecz.
Icid Ty masz fotki swojego motocykla pewnie na naszej klasie i fotce, ale nie kazdemu podoba sie takie cos, wybacz.
Icid Ty masz fotki swojego motocykla pewnie na naszej klasie i fotce, ale nie kazdemu podoba sie takie cos, wybacz.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
a moze tak zapytamy na forum fizyki
ja jestem za
dodam ze to temat... niech zobaczę bo zapomniałem.. cos tam o ramie bylo.... moze autor przypomni.... hahaha a moderator chyba ma wakacje hehehehe
a na koniec proponuje aby kazdy wkleil takiego emotka na zgode
wszak wszyscy jeździmy na dwóch kolkach
ja jestem za
dodam ze to temat... niech zobaczę bo zapomniałem.. cos tam o ramie bylo.... moze autor przypomni.... hahaha a moderator chyba ma wakacje hehehehe
a na koniec proponuje aby kazdy wkleil takiego emotka na zgode
wszak wszyscy jeździmy na dwóch kolkach
-
wszok - Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49
milus, CeBeRek, żebyśmy wiedzieli o co się kłócimy jako posiadacze motocykli twierdzicie:
Zmiana środka ciężkości (przechylanie ciałem na lewo i prawo nie trzymając kierownicy) w jadącym motocyklu nie ma wpływu na kierunek jazdy.
Poza tym motocykl nie ma prawa się przechylić w trakcie balansowania ciałem.
Oczywiście to jest bzdura, ale chciałem ujednolicić wasze przekonania.
Zmiana środka ciężkości (przechylanie ciałem na lewo i prawo nie trzymając kierownicy) w jadącym motocyklu nie ma wpływu na kierunek jazdy.
Poza tym motocykl nie ma prawa się przechylić w trakcie balansowania ciałem.
Oczywiście to jest bzdura, ale chciałem ujednolicić wasze przekonania.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Nie ma wpływu na kierunek jazdy, ma prawo sie pochylac to normalne, ale dalej bedzie jechac prosto
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
CeBeRek napisał(a):Nie ma wpływu na kierunek jazdy, ma prawo sie pochylac to normalne, ale dalej bedzie jechac prosto
to pochyl go o kat 45 stopni i jedz prosto:) powodzenia.
ps. ale nie wlas na druga strone zeby wyrównać obciazenie. siedz na kanapie w kacie 45st. rowno z motocyklem.
-
wszok - Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 27/11/2007, 18:49
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości