Zobacz wątek - Wlasciciele HORNETOW - pokazcie sie!!!!!!!!!
NAS Analytics TAG

Wlasciciele HORNETOW - pokazcie sie!!!!!!!!!

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez pan_blancik 15 » 11/12/2007, 08:07

MadboY napisał(a):
icid napisał(a):Może telekomunikacja zlituje sie nad nami i odetnie mu w końcu tą neostrade. Tego już naprawde nie da sie czytać.

a ja postuluje o bana. Bo ten dzieciak nic ciekawego nie wnosi na forum a tylko syf robi. Jak nie dozywotnio to tymczasowego to moze sie opamieta.
Kto nic nie wnosi to nie wnosi! MadboY mi to się wydaje że Ty nie masz horneta, więc nie wiem co robisz w tym temacie?!?!?! - i kto tu nic nie wnosi?? nikt cię nie chce słuchać to na chama włazisz tam gdzie jest rozmowa?? P.S. do właścicieli hornetów: ale mamy piękne maszyny :twisted: P.S.2 icid nie mam neostrady... skoro mnie śledzisz na tyle że mówisz że mam małego "paluszka" to powiedz mi co ci zależało jeszcze sprawdzić jaki mam internet?? ahh ty leniu...
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz


Postprzez SzpiceR » 11/12/2007, 08:44

spoko zaraz blancik zlapie banana
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk


Postprzez pan_blancik 15 » 11/12/2007, 08:45

SzpiceR napisał(a):spoko zaraz blancik zlapie banana
za to że oni wchodzą w temat dla właścicieli hornetów i zaśmiecają go off topami mimo że nie mają horneta?? Ciekawy masz tok myślenia...
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez mar111cin » 11/12/2007, 09:34

Jesteś głupszy niż ustawa przewiduje..

naprawde jesteś takim the bilem czy tylko takiego udajesz?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Tamburini_2006 » 11/12/2007, 13:23

no widze że ten temat stał sięjuż areną do kłutni i pisemnych ,,przepychanek,, a nie konwersacji ludzi zakochanych w Hornetach.

więc jak tak bardzo chcecie się kłucić to jest do tego hydepark :) zastanówcie się nad tym...
Szerszeń 600... 2002rok | | www.w-f-m.hosted.pl
Avatar użytkownika
Tamburini_2006
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:32
Lokalizacja: Zagórów - Konin

Postprzez pavkox » 11/12/2007, 15:19

:evil: bez komentarza
cb 600 hornet=>FZ6 S2 `07 w koncu :)
Avatar użytkownika
pavkox
Świeżak
 
Posty: 195
Dołączył(a): 29/5/2007, 14:43
Lokalizacja: ze znowu :)

Postprzez pan_blancik 15 » 11/12/2007, 16:15

mar111cin napisał(a):Jesteś głupszy niż ustawa przewiduje..

naprawde jesteś takim the bilem czy tylko takiego udajesz?
tylko udaje. masz horneta?? jak nie to proszę o opuszczenie tego tematu...
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez gumis » 11/12/2007, 16:43

to samo tyczy sie ciebie wiec dowidzenia...
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez sofort » 11/12/2007, 17:11

czas zakończyć tą bezsensowną dyskusję i podać sobie grabie mądrzejszy to zrobi i za to będziemy go podziwiać . Puszczam nowy wątek dla miłośników HORNETÓW dotyczący crash padów do tego motorka, podobno /słyszałem/mogą zrobić tyle złego co i dobrego. Chronią cześci silnika kapy i owiewki ale podzczas ślizgu mogą wygiąć ramę lub ułamać element silnika do którego jest zamocowany, chcę sobie je założyć ale jestem ciekaw waszych opini i spostrzeżeń . Interseuje mnie także czy rozróżniamy gorsze i lepsz modele cras padów.

HONDA HORNET 900
HONDA HORNET 900 /IGŁA/ 2002
sofort
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 29/9/2007, 21:19
Lokalizacja: CHOJNICE

Postprzez pan_blancik 15 » 11/12/2007, 17:17

gumisss napisał(a):to samo tyczy sie ciebie wiec dowidzenia...
Zastanawiam się czemu wszyscy mnie prowokują :idea: tak się składa że mam horneta i nie będę się już więcej na ten temat z wami kłucił...
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez rat » 11/12/2007, 17:18

odnosnie crashpadow to nie wiem czy oddzialywuja na silnik, rame ale jak widze horneta z klatka na silniku to wydaje mi sie jakos "zeszpecony" a crashpady sa estetyczne, nie rzucaja sie w oczy tak mocno. i tylko tyle moge sie wypowiedziec na ten temat |^_^|
Z 1000
Avatar użytkownika
rat
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 19/9/2007, 23:12
Lokalizacja: slupsk

Postprzez eleventh » 11/12/2007, 18:28

sofort napisał(a):Puszczam nowy wątek dla miłośników HORNETÓW dotyczący crash padów do tego motorka, podobno /słyszałem/mogą zrobić tyle złego co i dobrego. Chronią cześci silnika kapy i owiewki ale podzczas ślizgu mogą wygiąć ramę lub ułamać element silnika do którego jest zamocowany, chcę sobie je założyć ale jestem ciekaw waszych opini i spostrzeżeń . Interseuje mnie także czy rozróżniamy gorsze i lepsz modele cras padów.

HONDA HORNET 900


Witam!
Jeżdżę Hornetem z roku 2007 i nie dawno testowałem (niestety) crash pady :-(
Miałem dość poważnego szlifa (owiewki, błotnik, lampa, praktycznie cały bok do wymiany). Na szczęście były crash pady i jedynym uszkodzeniem silnika jest niewielka rysa na deklu. Crash pad zamocowany jest do specjalnego wspornika przy ramie który to ma się wygiąć w trakcie kolizji i tak też się stało.
Mogę powiedzieć że crash pad uratował moto przed kasacją...

Crash pady LSL.
Avatar użytkownika
eleventh
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 19/10/2007, 18:36
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Tamburini_2006 » 11/12/2007, 19:37

soford odnośnie crash padów ( ja mam je załorzone) moge ci tylko powiedzieć to co dowiedziałem się od gością z firmy WOMET w któej kupowałem crash pady.

dzielą sięona na zrobione z jakiejś gumy czy też twardego plastiku (który ulega ścieraniu przy ślizgu) i takie które nie ulegają ścieraniu.

według niego te które się ścierają są lepsze ponieważ ścierając się lepiej wychamowują motocykl w przeciwieństwie do tych z twardego plastiku czy tam innych rzecz które tylko ślizgają motocykl. i ja ze swojej strony przychylam siędo jego zdania.

odnośnie wykrzywiania ramy czy jej elementów nie umie Ci nic powiedzieć (jak już zalicze ślizg to Ci napisze ) :):):)

pozdrawiam
Szerszeń 600... 2002rok | | www.w-f-m.hosted.pl
Avatar użytkownika
Tamburini_2006
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 14/1/2007, 21:32
Lokalizacja: Zagórów - Konin

Postprzez Kozak_Barabasz » 11/12/2007, 22:25

Ja polecam założyć czarną klatkę :) Do tego koniecznie jakiś fajny pług w kolorze moto. Masz 3 mocowania jej więc nic nie powinno się wgnieść, do tego znacznie lepiej chroni moto. Crash pady sa dobre przy niskich prędkościach, albo się wygną albo zedrzą i będą rysować moto. Dopłacić te 150zł a mieć pewność. To oczywiście tylko i wyłącznie moja opinia.

Co do pana blancika to dajcie mu spokój. Chłopak ma własny swój świat. Przecież na Hornecie może jeździć każdy :)
www.yamaha-dragstar.pl Zachęcam do rejestracji
Avatar użytkownika
Kozak_Barabasz
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 5/6/2007, 13:43
Lokalizacja: Konin

Postprzez GregorMoto » 12/12/2007, 00:50

wszytsko ma swoje wady i zalety. myśle ze crash pady to i tak opłacalna inwestycja.
NP>
syt. 1 jedziemy powoli moto sie niestety przerwaca z jakiegos tam powodu, no i crash pady ratują nam silnik i pewne jakieś tam elementy (raczej nie powinny uszkodzic ramy gdyż jednak jechaliśmy powowli no chyba że mamy źle je zamontowane lub cośw tym rodzaju)

syt. 2 jedziemy droche szybciej i pecha czy jakis katamaraniarz tak chciał i nam zrobił coś złego, no i co, moto znowu leci na którąs strone czy cos, uderza w cos itd itd. i tutaj istnienie duze prawdopodobieństwo (zalezy ile pojedziemy) ze czy z crash padami czy bez rama i tak bedzie uszkodzona

najelpiej poprostu sie nie wywracac, bo bbedzie łądne moto i ładne crash pady hehe :lol: :lol: :lol:
Yamaha R1 RN19 :)
Avatar użytkownika
GregorMoto
Bywalec
 
Posty: 610
Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim

Postprzez pan_blancik 15 » 12/12/2007, 08:28

co do klatki to słyszałem wiele opinii że rama ulega skrzywieniu bądź uszkodzeniu w dużo większym stopniu niż z crasch padami, też tu chodzi raczej o większe prędkości, no ale nie zostało to przeze mnie przetestowane, więc nie bierzcie tego tak do serca :) choć to wydaję się bardzo logiczne. P.S. co do pługu to nie polecam, motor dziwnie zachowuję się przy większych prędkościach pęd powietrze wpada pod kierowce i stara się go unieść do góry mowa tu o prędkościach koło 230 km/h nie są to prędkości na codzienne przejażdżki, ale na pewno każdy z nas ma zamiar od czasu do czasu się szybciej przejechać :D no i może jeszcze do tego przyczyniła się ta moja śmieszna owiewka która również kierowała powietrze nie tam gdzie trzeba- czyli na moją klatkę, tych "świetnych" gadżetów już się pozbyłem i motor wygląda wreszcie jak powinien czyli jak klasyczny naked :D
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez palgumeniedusze » 12/12/2007, 11:34

mi sie bardziej hornet podoba z plugiem ...a jesli chodzi o predkosc 230 to na hornecie z plugiem czy bez bedzie i tak i tak chcialo ci leb urwac!
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez pan_blancik 15 » 12/12/2007, 14:06

palgumeniedusze napisał(a):mi sie bardziej hornet podoba z plugiem ...a jesli chodzi o predkosc 230 to na hornecie z plugiem czy bez bedzie i tak i tak chcialo ci leb urwac!
wiem o tym- to jest straszne, ale ten pług (nie wiem czy to na 100% to - bo po zdjęciu już nie jeździłem szybko gdyż warunki klimatyczne nie pozwalały) kierował tak powietrze że wlatywało pode mnie i mnie normalnie do góry prawie unosiło+ plus jeszcze powiew kierowany przez przednią owiewkę na moją klatkę = kosmos :evil:
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez Kozak_Barabasz » 12/12/2007, 22:13

Hornet w założeniach konstruktorów nie miał za zadanie osiągania zawrotnych prędkości.
To przecież miał być moto do miasta, którym wszędzie sie wciśniesz i pierwszy ruszysz z pod świateł :) W mieście chyba nie jeździcie 200km\h ? Dobrze wykonany pług nie pogarsza właściwości jezdnych motocykla ani go nie unosi ;/ Myślę, że optymalna prędkość jak na taki moto to 140km\h, max 160km\h, jak brakuje mocy to trzeba kupić nowego Horneta co będzie w 2008r z silnikiem 1000cc
www.yamaha-dragstar.pl Zachęcam do rejestracji
Avatar użytkownika
Kozak_Barabasz
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 5/6/2007, 13:43
Lokalizacja: Konin

Postprzez luke2001 » 17/12/2007, 21:12

a ja mam male pytanko ? Kupilem tydzien temu mojego pierwszego hornecika 600 z 2000r. i ... nie ma w nim filtra paliwa ?? Czy to jest standard ? jak wymienie wezyk paliwowy na dluzszy i wsadze miedzy gaznik a bak filtr to chyba raczej mu to nie zaszkodzi ?? :)))
Hornet 600 - 2000 r. BLACK
Avatar użytkownika
luke2001
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 17/12/2007, 21:08
Lokalizacja: Wawa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości




na gr