Zobacz wątek - Offtop dla Vip'ów
NAS Analytics TAG

Offtop dla Vip'ów

VIP Ścigacz.pl
_________

Postprzez melvin » 24/3/2014, 17:45

strzelaj z wyższych obrotów, w 929 musiałem walić z około 8krpm...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez power_bit » 24/3/2014, 17:45

Moj guma jest taka, że albo przednie koło 2 cm nad ziemią, albo pion, że gacie mokre.
Oczywiście opadam potem z takim jebnieńciem, ze łapy się uginają :lol:
Skręcanie trochę lepiej mi wychodzi, ale ta guma, dajcie spokój.
Strzelacie ze sprzęgła sugerując się wskazówką obrotomierza ?
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września


Postprzez melvin » 24/3/2014, 17:50

poradzę ci to co radzę wszystkim UCZ SIĘ AWRUK GUMOWAĆ NA STOJĄCO!!! moto łatwiej wstaje i co najważniejsze lepiej je czujesz, jak na CB próbowałem pierwsze gumy stawiać to nie wyobrażałem sobie jak to tak z nogą z tyłu, teraz to dla mnie najwygodniejsza opcja, a co do opadania to jedynie obroty ratują sytuację...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez kravec » 24/3/2014, 17:53

Żeby się żaden nie nakrył tylko. Kumple jak się uczyli to parę razy wiele nie brakowało. Na szczęście skończyło się "tylko" połamaną osłoną chłodnicy i pęknięciem bloku w hornecie. Takie pancerne te hondy...
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez power_bit » 24/3/2014, 17:54

Ostatnio próbowałem stanąć, ale jakoś niekomfortowo się czułem, wiec nawet nie próbowałem odkręcać, tylko wróciłem grzecznie do wcześniejszej, normalnej pozycji.
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez Krmtzzz » 24/3/2014, 17:55

W sobote sobie znowu poprobuje cos, jak dalej nic z tego nie bedzie to nie bede katowal sprzegla. Za stopki sie nie chce brac, bo wiem co moze z tego wyjsc :D

Power, to wstawaj lekutko tak przy 35-40 z gazu. Wstaje wtedy fajnie i mozesz regulowac wysokosc. Bo ze sprzegla to od razu idzie w pion i trzeba umiejetnie mu odjac zeby poleciec dalej
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez melvin » 24/3/2014, 17:57

ale postawić dwunastkę to żaden wstyd 8) wiecie ja się później moto fajnie składa jak z prawego dekla, owiewek, wydechów i kosza sprzęgłowego zostają puzzle :P ze swojej 12 zapamiętałem najlepiej obrazek gdzie widziałem bak kierownice szybę i zegary na tle pięknego niebieściutkiego nieba z 1 słownie jedną chmurką :) później zaczęło się dziać bo uświadomiłem sobie że znów rozjebałem moto a za mną leci inny sprzęt na gumie :P
Ostatnio edytowano 24/3/2014, 18:02 przez melvin, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez power_bit » 24/3/2014, 17:58

Krmtzzz napisał(a):Power, to wstawaj lekutko tak przy 35-40 z gazu. Wstaje wtedy fajnie i mozesz regulowac wysokosc

że jak niby ?

Krmtzzz napisał(a):Bo ze sprzegla to od razu idzie w pion i trzeba umiejetnie mu odjac zeby poleciec dalej

No dokładnie, jest pion i już człowiek nie myśli, by jechać dalej tylko zamyka gaz, wciska hebel
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez melvin » 24/3/2014, 18:01

ogólnie to darowałbym sobie walenie z klamy i gumy na dwójce póki nie ogarniecie power wheelie na jedynce, mnie 929 zaskoczyła przy strzale z 2jki mimo że już ogarnąłem balans na stojąco, siedząco, skręcanie w prawo na siedząco i strzały z klamy na jedynce...



róbcie wszystko po kolei a będzie bezpieczniej, najpierw z gazu później molestujcie sprzęgła i dwójki...
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez power_bit » 24/3/2014, 18:04

nie za mało KM?
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez melvin » 24/3/2014, 18:07

why? moja cb500 przy dobrym szarpnięciu za manetę szła na koło, wystarczy się postarać i sporo próbować, prędzej krótkie przełożenia sprawią wam problem niż brak mocy...

wiadomo że cb nie waliła gum z gazu jak liter, po prostu się dźwigała, jednak do ładnej gumy potrzebowała już sprzęgła...
Ostatnio edytowano 24/3/2014, 18:11 przez melvin, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez power_bit » 24/3/2014, 18:11

próbowałem z gazu, ale to tak, takie lekko, takie wiesz...
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez Krmtzzz » 24/3/2014, 18:12

No jak to jak, puszczasz gaz i dodajesz, z 5k juz spokojnie z gazu mozna wstac i to na jaka tylko wysokosc chcesz.

Melvin ale ja jedynke mam w pelni ogarnieta i ze sprzegla i z gazu, dlatego teraz sie chce nauczyc z 2jki, bo jednak szalu na jedynce nie ma.
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez melvin » 24/3/2014, 18:15

to widocznie źle próbowałeś, fazer ma przecież 100 kunióff to nie powinno mu problemu sprawić...


krmtzzz jak ogarnąłeś 1 to próbuj z dwójką, ale wydaje mi się że na stojąco będzie ci łatwiej i wtedy możesz lżej strzelać z klamy...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez power_bit » 24/3/2014, 18:18

Nie no spoko, podniosę na gume z gazoliny, ale jakoś mało efektownie i krótko. Będzie czas to trochę popróbuje, pisanie postów nie poprawi mi skilla. Zbyt wysokie unoszenie kontrolujecie manetką, czy tylnym heblem? Mnie ten nożny hamulec średnio pasuje.
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez melvin » 24/3/2014, 18:21

raz próbowałem wcisnąć hebel po namowach znajomych, skończyło się tym że na 3 pasowej autostradzie przejechałem przez wszystkie 3 pasy :P olałem to i wolę bez, jednak popieram teorię że warto go ogarnąć bo potrafi uratować dupę...
w moim przypadku jednak wystarcza manetka.
Btw jak chcecie się nauczyć gumować to kupcie sobie 929, nie spotkałem lepszego moto do gumowania i tym samym łatwiejszego w ogarnięciu na kole.
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Krmtzzz » 24/3/2014, 18:26

Melvin, sek w tym ze na siedzaco czuje sie pewnie, mam poczucie wiekszej kontroli. Nie wiem, pobawie sie cos w sobote

Ja tylko gazem. Hebel w fz6 jest poziomo wzgledem ziemi a to przy wyzszym podniesieniu, utrudnia wcisniecie go
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez Vergon » 24/3/2014, 19:08

Jak walicie gumy na siedząco (i tak proponuje przełamywać opory) to pamiętajcie, że niebezpiecznie wysoko robi się dopiero wtedy jak czacha zasłania Wam kompletnie widok do przodu a lagi są niemal w poziomie. Jak widzicie drogę nie wychylając się zza owiewki w bok to jeszcze macie dużo zapasu do pionu.
I wbrew pozorom im szybsza guma tym bezpieczniejsza ;)

Tutaj dobrze to widać, że lagi są blisko poziomu (wg.linii tego zboża czy tam żyta) i widać linię wzroku.
W psie miałem takie odniesienie, że jak opona zasłania drogę to już się zaczyna balans.
Widać, że gdybym miał czachę to już dawno musiałbym wychylać się za owiewkę.

Obrazek
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez melvin » 24/3/2014, 19:25

true story, jednak dalej się upieram że moto lepiej czuć na stojąco, a najlepszą kontrolę ma się wtedy gdy się stoi na lewej nodze wyprostowanej w kolanie. wtedy jest miszczostfo tysionc :P


Obrazek

tutaj nie wyprostowałem nogi, ale widać jak bardzo wypoziomowane są lagi...
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez gumis » 24/3/2014, 19:48

W końcu dajecie jakieś kozackie zdjęcia. Macie tego więcej?
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do VIP Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr
cron