Zobacz wÄ…tek - HONDA CR Opinie Porady
 
NAS Analytics TAG

HONDA CR Opinie Porady

Enduro, Cross
_________

Postprzez kris514 » 4/3/2012, 20:30

miałem cr tylko ze z 1997 r i uwiez ze ta moja tez nie miała dołu ale przejscie miała zaj******. Honda raczej tak ma
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez barek253 » 4/3/2012, 21:08

na poczatek wyczyśc gaźnik filtr powietrza
jak nie pomoże sprawdź działanie zaworu wydechowego
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez Bostorn » 4/3/2012, 23:05

jeżeli musisz naprawdę kręcic aby ruszyc sprawdził bym filtr powietrza i gaźnik, czy nie jest zasyfiony, a następnie serwisówka w łapę i regulacja gaźnika, jezeli tamto nie pomoże.

Dyfuzor mocno masz pognieciony??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Kriss1220 » 7/3/2012, 17:39

Kupiłem ją w grudniu i już wtedy bała zamulona. Okazało się że zawór nie działał - był ciągle zamknięty. Sprawdziłem też gaźnik był igła a niedawno wyczyściłem filtr powietrza i nasączyłem specjalnym płynem. Jest już troche lepiej ale w błocie i tak musze się ratować strzałami ze sprzęgła. A co do dyfuzora jest co prawda pognieciony chociaż ma też ze dwie dziury. Na góre nie narzekam choć na koło na siedząco jest ją ciężko postawić. Sprawdziłem tłok z pierścieniem jest już zmęczony a jak zapytałem się w sklepie to powiedział że tragedii nie ma (brak rys hamujących na cylindrze) choć wymiana tłoka wskazana.
Kriss1220
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21/2/2010, 14:21
Lokalizacja: Wartowice

Postprzez kris514 » 7/3/2012, 17:58

sprawdz czy czasami sie nie odpiał ten zawor. Powinien cieszko soe wciskac jak bedzie sie gowpychało w cylinder od strony wydechu
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Kriss1220 » 7/3/2012, 20:34

w cylindzrze chodzi lekko(ten na boki- łopatki) a w silniku ma opór dopiero przy górze (ten dzyndzel góra-dół)
Kriss1220
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21/2/2010, 14:21
Lokalizacja: Wartowice

Postprzez henio12323 » 7/3/2012, 20:35

jak nie wiesz co z tłokiem to lepiiej go wymien od razu ;P jak strzeli to wiekszergo "bigosu" moze narobic ;D pozatym skąd ludzie w sklepie maja wiedze na temat tłoka xd ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kris514 » 7/3/2012, 21:20

no to masz źle ustawione zawory powinny siedzieć dobrze naprężone
http://www.cheapcycleparts.com/model_ye ... blies/9468

reguluje sie zawory elementami 15 i 26 (jak dobrze pamiętam są one po 2 stronach cylindra)
Jeszcze raz przeczytałem co piszesz i wina lezy w tym drazku do otwierania zaworow(trzeba umiejetnie składac silnik)a dokładniej to tom duza pokrywe od strony sprzegła
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Kriss1220 » 8/3/2012, 16:26

Odkręciłem ten mały dekielek przy cylindrze z lewej strony i odpaliłem moto. Jak ją wkręciłem na wysokie obroty ten mechanizm zapadkowy zaczą latać na boki ale trzymał się raczej otwarty. Na ful gazie otwierał się i zamykał i działał jak pewnego rodzaju odcięcie zapłonu. Czy to normalne :?:
Kriss1220
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 21/2/2010, 14:21
Lokalizacja: Wartowice

Postprzez kris514 » 8/3/2012, 19:05

działa to tak że im większe obroty tym bardziej się otwiera(pisałem że powinno to być w miarę napięte)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Adaskowaty » 26/3/2012, 20:55

siemka wszystkim! nabylem ostatnio hondzine cr 125 okolo 97-98 rok:) kiedys smigalem na mz'kach i takich wiejskich sprzetach kaskadeskich ale nie o tym:) chodzi o to ze posmigalem troche motorkiem i mam dwa pytania

1. jak otworzylem korek od chlodnicy to mialem tam piane. tp jest ok?
2. olej w silniku byl tez spieniony i taki mocno srebny. wg to dziwne:((
3. zrobilem mieszanke paliwa z olejem husqvarny do kosiarek bo dopiero tutaj wyczytalem ze potrzebny jest specialny:((
4. czy zmienienie oleju w lagach to duzy problem bo mi cieknie prawa:(
Avatar użytkownika
Adaskowaty
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17/3/2012, 21:04
Lokalizacja: Malbork

Postprzez henio12323 » 26/3/2012, 21:05

nie powinno byc piany. olej ma byc koloru takiego jak wlałes ew czarnawy jak zuzyty. skoro srebrny to woda dostaje sie do układu. wymien uszczelniacze i łozyska pompy wody. są w deklu sprzęgła. olej wymien. płyn chłodniczy tez wlej nowy. i potem obserwuj, bo moze jeszcze uszczelka pod głowicą nawaliła.

3) olej do pilarek nie jest najgorszy ( kumpel tylko na tym smigał) wiec nie ma co sie przejmowac mocno. ale następnym razem zalewaj olej lepszy ( bardziej przystosowany pod moto ) np castrol power 2T.

sama wymiana to nie problem. ale sama wymiana oleju tez nie spowoduje że ci lagi przestaną cieknąc. musisz wymienic uszczelnaicze olejowe. przy okazji trzeba sprawdzic stan uszczelnaiczy przeciwpyłowych, i stan panewek. ogólnie wszystko nie jest jakies mega skomplikowane, ale trzeba wiedziec co sie robi. trzeba uzyc kilku sprytnych patentów zeby sobie nic nie uszkodzic. pooglądaj filmiki na YT jak sie regeneruje zawieszenie. miałem CR 250 i wiem że na youtube był filmik akurat z moim zawieszeniem, wiec ze 2X sobie go obejrzałem i za 1 razem udało mi sie poprawnie wymienic uszczelniacze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez mikozniak » 26/3/2012, 21:07

1,2 jest źle nie powinno tak być, 3 skąd masz takie pomysły wgl, mam nadzieje ze nie jezdziles na nim. 4 trochę roboty jest ale jak chcesz to robic oddaj komus kto ma jakies pojecie o motorach. Z tego co widze to tak nie zabardzo, motor jest w dobrym stanie technicznym>>
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Bostorn » 27/3/2012, 10:50

hmm kolego, czega Cię sporo zabawy z tą crką, silnik na wierzch i jedziemy, olej jest srebrny? to źle, bardzo, trzeba przejżec dokladnie cały silnik, sprawdź pompę wody, wymień łożyska i uszczelniacze, zwróc uwagę czy masz odpowiednie podkładki pomiędzy wirnikiem i karterem

dalej, piana w płynie i skrzyni- płyn przedostaje się do skrzyni, uszczelnaicze, uszczelki idą won i trzeba nowe

dalej laga, trzeba wymienic uszczelniacz olejowy i zalac nowego oleju, jeżeli nie masz serwisówki, narzędzi i nie wiesz co i jak lepiej oddaj do kogos kto się zna na tym, bo aż szkoda sprzętu, a widac że nie jest w najlpszym stanie.

co do mieszanki, trzeba robic mieszankę paliwowo olejową olej najlepszy peły syntetyk Castrol R1 racing lub podobne, i to są specjalne oleje do paliwa, pamiętaj, pełny syntetyk

dalej mieszanka jaka powinna byc? 1:30 -1:40 na 5l benzyny wlewasz ok 130-150ml oleju
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Adaskowaty » 27/3/2012, 18:53

a juz myslalem ze sie obejdzie bez wyciagania silnika:))) sam sobie poradze tylko mam taki problem ze siedze za granica i tylko na tydzien jestem w kraju i czuje ze to bedzie ciezki tydzien:))))) kupilem moto od rolnika w niemczech smigal tylko po polach wiec nie jest dojechana tylko nigdy nie zaglądał chyba do niej:( stala chyba trzy lata nie urzywana. teraz pora sie pobawic:))) dzieki za odpowiedz pozdro:)
Avatar użytkownika
Adaskowaty
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17/3/2012, 21:04
Lokalizacja: Malbork

Postprzez henio12323 » 27/3/2012, 19:04

nie musisz póki co wyciągać silnika. wystarczy że zmienisz pompe wody, czyli uszczelniacze i łozyska. i dalej obserwuj co sie dzieje. czy dalej cos cieknie, co sie dzieje z układem chłodzacym itp. choc najlepiej silnik po zakupie rozebrac i wymienaic po kolei co zuzyte.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Adaskowaty » 27/3/2012, 19:57

wiem ze pod glowica mam wycieki wody bo widac bylo ze cos tam sie dzieje taka lekki nalot rdzy. To moj first cross ale juz wiem ze chce wiecej wiecej i mocniej:)))))
Avatar użytkownika
Adaskowaty
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17/3/2012, 21:04
Lokalizacja: Malbork

Postprzez Bostorn » 27/3/2012, 19:58

i tak kupic trzeba uszczelki, i tak, więc lepiej dołożyc te 30zł i miec na kompletny silnik, i przy okazji przejrzec to co się dzieje w środku.

sprawdzic tłok, luzy na łożyskach itp itd
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Adaskowaty » 27/3/2012, 20:02

aaaa i wiecie jak dokladnie sprawdzic jaka mam date produkcji motorku bo nie mam zadnego kwita tylko tak po wygladzie obstawiam ze to ok 97
Avatar użytkownika
Adaskowaty
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17/3/2012, 21:04
Lokalizacja: Malbork

Postprzez Adaskowaty » 27/3/2012, 20:43

Avatar użytkownika
Adaskowaty
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 17/3/2012, 21:04
Lokalizacja: Malbork

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê