Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez MathewPL » 18/7/2014, 14:30

Wiec tak mam plastiki barwione tzn pleksi. I pojawiają się białe plamy na plastiku i nie wiem jak je usunąć. Opalarka coś tam daje ale szału nie ma. Wiec czym się tego pozbyć bo oszpeca plastiki które wokół białej plamy są ładne...
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg


Postprzez henio12323 » 18/7/2014, 20:46

maniutek - mało prawdopodobne bo jeżeli zrobiło się zwarcie to po prostu moduł nie dostanie nic. moto nie odpali.


pleksi ? pleksa to bezbarwny plastik. podgrzej opalarką pomoże ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez lazy1 » 24/7/2014, 20:23

Panowie jest sprawa.. akumulator w moim kx podczas ładowania prądem zmiennym lub stałym po jakimś czasie zaczyna bulgotać/gotować (widać przez ściankę bulgotanie). Co może być przyczyną? Za mało cieczy? Wody destylowanej trzeba dolać? I jeszcze taka sprawa, gdy włączę światła "długie lub zwykłe do jazdy dziennej" kabel + od akumulatora zaraz przed bezpiecznikiem się nie grzeje - Dorobiłem wentylator bodajże 0.23A + kontrolkę. Gdy włącze wszystko na raz kabeleki + przed bezpiecznikiem i za zaczynają się grzać. Bezpiecznik nie się nie pali!. Macie jakieś sugestie?
lazy1
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11/6/2014, 18:20

Postprzez henio12323 » 24/7/2014, 20:44

po 1 w kx nie ma akumulatora. po 2 akumulatory ładuje sie prądem stałym.
po 3 w terenowych motocyklach nie powinno się stosowac obsługowych akumulatorów, tylko żelówki albo bezobsługowe.

to że bulgocze to normalnie - ładuje i tworzą się reakcje, chemikiem nie jestem ale zauwazyłem że w kazdym aku tak jest.

no chyba normalne że jak dowaliłes duze obciązenie to przewód się nagrzewa, bezpiecznik moze jest za duzy i dopiero spięcie go przepali, a nie ten pobór prądu, tak czy siak nie podpinaj się pod swiatła, lepiej pod akumulator
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lazy1 » 24/7/2014, 20:58

henio12323 napisał(a):po 1 w kx nie ma akumulatora. po 2 akumulatory ładuje sie prądem stałym.
po 3 w terenowych motocyklach nie powinno się stosowac obsługowych akumulatorów, tylko żelówki albo bezobsługowe.

to że bulgocze to normalnie - ładuje i tworzą się reakcje, chemikiem nie jestem ale zauwazyłem że w kazdym aku tak jest.

no chyba normalne że jak dowaliłes duze obciązenie to przewód się nagrzewa, bezpiecznik moze jest za duzy i dopiero spięcie go przepali, a nie ten pobór prądu, tak czy siak nie podpinaj się pod swiatła, lepiej pod akumulator


sory KDX, nie kx. Bezpiecznik jest ciut mniejszy od oryginalnego i go nie pali więc jest okej. Skoro to normalne, że bulgocze to nie ma sprawy. To samo z tym nagrzewaniem, jak będę chciał w korku włączyć wentylator to przełączę światła na postojowe i problem z głowy. Tak więc chciałem się tylko was naradzić bo byłem myśli że jak się akumulator "rozgrzeje" to strzeli. Dzięki wielkie : )
lazy1
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11/6/2014, 18:20

Postprzez odiro » 26/7/2014, 15:30

Witam zainteresował mnie Ktm LC4 625sc 2002 jest to Hard enduro czy bardziej dual, jak jest z serwisem awaryjnością tego motocykla, nadaje się do ,,codziennej" jazdy? Czy dam rade go poskromić z 4 letnim doświadczeniem na dt 80 potem kmx 125 ?

http://olx.pl/oferta/ktm-lc4-625sc-supe ... e906c95b48
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez henio12323 » 26/7/2014, 16:53

ciezko powiedziec co bardziej, hard enduro generalnie to są do około 500 pojemnosci tutaj raczej klasa dual sport, ale sprzęt dosyc mocny. nadaje sie spoko do codziennej jazdy, ale na trasy kiepski, SC jest odchudzone i lepsze w teren, ale do np ktma exc nie maco porównywać nawet, jest nadal ocięzały i mułowaty. jak chcesz latac w srednio cięzkim terenie i tak o po lasach to sprzet spoko, jak więcej po asfalcie, szukaj zwykłej wersji, lepsza jest na asfalt a w terenie niewiele gorsza.

czy dasz rade - pytanie raczej do ciebie ;P sprzet nie jest nie do opanowania, ale na pewno bedzie czuć mase
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez odiro » 26/7/2014, 17:38

kat waży niby 122kg, kmx ważył 115 i waga mi nie przeszkadzała, będę jeździł 50% teren 50% szosa, Jeśli mówimy o trasach po asfalcie to ile km masz na myśli? :D bo dla mnie max trasy to 150km :P A i czy mają one stacyjkę, jakąś blokadę kierownicy? I czy w tych modelach był seryjnie czarny silnik, bo większość ma w kolorze szarym żeby nie był to jakiś składak /
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez henio12323 » 26/7/2014, 20:08

7 kg w terenie to ogromna róznica, a dolicz że w kmxie masz troszke oleju i troszke paliwa ;P w LC4 idzie duzo wiecej oleju, większe chłodnice itp itd wiec motocykl zalany bedzie stosunkowo cięzszy niz kmx.

150 km to i na SC mozna pohulać, ja po 100 robiłem swoim EXC, ale nie za miło wspominam, męcząca raczej jazda.

stacyjke LC4 mają blokade kierownicy też na 99% moze zalezy jeszcze jakie modele.

nie pamiętam dokładnie kiedy wyszły zmiany bo jakos 2003 rok mi sie kojarzy, szare są lepsze, nowsze i często głowice juz tylko na HF
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez odiro » 26/7/2014, 20:12

Dzięki wielkie kolego za informacje ! :D
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez Jaceno » 2/8/2014, 07:53

Witam

Stałem się w końcu szczęśliwym posiadaczem KTMa EXCF 250 :D Mam teraz mały problem bo właśnie zorientowałem się że nie mam odpowiednich kluczy to co leży w garażu nie nadaje się już do niczego. Moglibyście polecić mi jakiś zestaw narzędziowy który wystarczy do podstawowych napraw.
;)
Jaceno
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30/8/2013, 22:45

Postprzez henio12323 » 2/8/2014, 20:58

hehe kup sobie narzędziówke od KTMa chyba z 300 zł kosztuje nowa, ale za 150 zł kupisz uzywany zestawik i teoretycznie tym rozbierzesz cały motocykl praktycznie ;P są to tez multiklucze, jednym teoretycznie mozesz odkręcic koło, ma łyzke do opon, i z drugiej strony costam jeszcze, i chyba działa jako klucz do amortyzatora tylnego. i dobra sprawa w teren, lekkie bardzo nie jest, ale jak ma cie cos zaskoczyc to na pewno zestaw sie przyda. o ile masz oryginalne srubki :D

a jeżeli chcesz kompletny zestaw kluczy polecam HONITON najlepjej w zielonej walizce, ja płaciłem koło 250 zł chyba za swój zestawik, swietne klucze i praktycznie tylko nimi robie kazdy motocykl. ale wadą jest to że łuszczy mi sie chrom, wizualnie to mi tam nie przeszkadza, gorzej jak sie pracuje na otwartym sercu ( rozebrany silnik) i lecą płatki do srodka ;/ w zielonych walizkach nie było tego problemu

plus klucze płaskie, DEDRA robi niezłe za rozsądną kase, plus wkrętaki do pobijania i masz praktycznie zestaw warsztatowy ;P plus do ktma przydaje sie zakuwarka do łancucha, jonneswaya nie były drogie a spoko zrobisz tym i łancuch i łancuszek rozrządu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nagaroth » 3/8/2014, 19:04

Witam, co sie moze stac jak bede jezdzic na cr 125 1997 bez zaworu wydechowego? W ogole musze go jakos zaslepic czy wystarczy ze wyjme prowadnice i dwa zawory? To jest taki zawór

http://images.cmsnl.com/img/partslists/ ... 0_4057.jpg
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez henio12323 » 3/8/2014, 22:29

jak wyjmiesz beda spore otwory, spaliny mogą się tam kłębić i może to byc niezdrowe dla silnika, wiec jak juz to lepiej zostawić łopatki otwarte. tylko po co ? nie lepiej meic sprawny zawór i cieszyc sie mocą maszyny od początku do konca ? bez zaworu ten sprzet nim przyspieszy to się zanudzisz jazdą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez maniutek1996 » 4/8/2014, 12:06

Witam, co do drki, był to moduł zapłonowy i cewka, po wymianie wszystko śmiga jak należy, piszę rozwiązanie problemu, jak by ktoś kiedyś miał podobny.
Pozdro.
Avatar użytkownika
maniutek1996
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25

Postprzez odiro » 4/8/2014, 13:49

http://olx.pl/oferta/ktm-exc-525-CID5-I ... acc35d666b prosiłbym o luknięcie na ten link i ocenę.

Wiem że henio12323 ma/miał taki motór :P Jak wygląd serwisowanie takiego motocykla przy amatorskiej jeździe ? (co ile wymiana oleju, regulacja zaworów itp) Ile taki motorek wytrzyma bez ingerencji w silniku po tym remoncie według serwisówki i z własnego doświadczenie. Jakie są koszta utrzymania takiego moto w ciągu sezonu robiąc te 80mth ? aha ile ma tak naprawdę 525 mocy? bo się boje że nie ogarne.
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez barto0122 » 4/8/2014, 17:30

1. Jaki smar używać do KTM EXC 125?
2. Jakie najlepiej paliwo mieszać z olejem?
3. Co ile wlewać płyny hamulcowe/chłodnicze
4. Jak o niego dobrze zadbać po jeździe?
5. Co ile MTH czyścić filtr?
6. Ile pali KTM EXC 125 na 100?
JEST: KTM EXC 125 2009r / Yamaha Wr250r 2008r
BYŁO: Quad chinol 150, yamaha tzr 50
Avatar użytkownika
barto0122
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 24/7/2014, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów/Lubaczów

Postprzez kris514 » 4/8/2014, 18:00

1 smar do czego?
2 ze sprawdzonej stacji paliwowej (olej pełen syntetyk)
3 to Ci powie serwisówka (nie wlewasz tylko wymieniasz)
4 dokładne mycie i smarowanie powinno wystarczyć
5 Im częściej tym lepiej (zależy od jazdy, ilości kurzu i takich pierdół)
6 Nikt Ci tego nie powie ale przy spokojnej jeździe po lesie spali 2l/h przy agresywnej zbiornik na h :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 4/8/2014, 18:37

1) własnie do czego ? :P
2) 95tka ze stacji sprawdzonej
3) nie wlewac tylko wymieniac, niby mozna co 3 lata, ja zawsze robie to co zime.
4) to masz rozpisane w książce serwisowej na pierwszych stronach.,
5) zaleznie od jazdy, jak jest mokro, nic sie nie kurzy ani nie błoci, to mozna co kilka wyjazdów, jak jest pylica to czasami warto drugi filtr wziąc w plecak i po trasie wymienic. nie patrz na MTH tylko na zasyfienie
6) skoro masz moto to sobie sprawdź
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Musicman1997 » 4/8/2014, 20:10

Witam.
Wr 450 vs Exc 450
Które z tych moto jest wg was mocniejsze i lepiej oddaje moc ?
Które jest tańsze w utrzymaniu i łatwiej się serwisuje ?
I czy w WR 450 są jakieś wersje że jedna jest mocniejsza druga słabsza czy coś ?
Yamaha WR 450 2004
Musicman1997
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
Lokalizacja: Kraśnik

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości




na gr