Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 25/8/2014, 18:52

skoro tarcze były by sklejone to sytuacja była by odwrotna, nie było by sprzęgła po np wbiciu biegu moto by jechał. ale klamka lekko by odskakiwała. bo tarcze były by posklejane ( i mocniej scisniete ze sobą ) i klamka wyciskała by tylko spręzyny dociskające docisk sprzęgła. skoro cos nie chce odbic to dziwne, bo musiało by cos blokowac powrót np przeciwtalerza
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez lc4 600 » 25/8/2014, 18:58

jutro rozbiore to sie podziele informacjami co i jak ... dzieki henio za informacjeee
lc4 600
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35


Postprzez lc4 600 » 25/8/2014, 20:13

wiesz co heniu tutaj jeszcze nie dawno spojrzalem na fakturze od remontu bylo jaki olej lepek lal i on lal castrol mtx fullsytntetic Specyfikacja:
- SAE 75W-140
- API GL-5 a ja zalalem motula transoil expert 10w40 ester technosyntese ... czy czasem nie bd tak ze zle spuscilem olej troche zostalo zmieszal sie jeden z drugim i koniec bo mowie jezdzil normalnie z samego ranaa jak olej wymienilem a nic nie pokojacego nie zauwazylem podczas jazdy ... ( a na tym motulu jak byk pisze z tylu maksymalna lepkosc oleju ) ;/
lc4 600
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35

Postprzez henio12323 » 25/8/2014, 20:20

ten sprzęt na motulu powinien smigac bezproblemowo, na pewno olej nie miałby wpływu na to, że dzwignia sprzegła jakos inaczej pracuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lc4 600 » 26/8/2014, 14:24

wszytsko sie wyjasnilooo ... wiec tak to nie byla wina oleju tylko poprzedniego wlasciciela partacza cos grzebal przy sprzegle no i zle je po dokrecal i poprostu sie poluzowalo ... troche z tym powalczylem dzisiaj ale wszystko jest juz oke ;) teraz mozna smigac ;) i faktycznie remont byl robiony bo wszystkie uszczelniacze nowe zero luzow na wale ;)
lc4 600
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27/1/2014, 00:35

Postprzez Locikac » 27/8/2014, 00:28

Witam, mam pytanie czy Yamaha DT 125r rocznik od 1990-2001r jest dobrym rozwiązaniem dla nowicjusza do lasu. Interesuje mnie jazda po terenie z wąwozami i dość sporymi podjazdami/górkami, tylko nie wiem czy yamaha poradzi sobie z podjazdem pod takie wzniesienia ze mną na pokładzie. Jeżeli chodzi o mnie to ważę ~71kg oraz mam 180cm wzrostu.Potencjalna Yamaha znaleziona na szybko : http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-125r-gia ... a289b4d7dc warto brać czy szukać lepszego egzemplarzu? Co do mojej dalszej przygody z yamaha dt to jeszcze mam pytanie czy po 1 sezonie w offroadzie da radę przerobić ją na funbike czy raczej nie ma sensu i kupic coś innego bo wyjdą za duże koszty? Wiem że teoretycznie to mogę zmienic gumy i mam funbike ale chodzi mi tutaj o remont silnika ew. nowe plastiki lub wydech? Jeszcze pytanie do posiadaczy lub osób które miały styczność z tym moto, ile pali w terenie, na drodze, jak z dostępnością części i czy remont drogo wychodzi ? Wybaczcie za całokształt posta, pisany na szybko. Z góry dzięki za odpowiedzi i wszystkie uwagi ;)
Locikac
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10/6/2014, 12:19
Lokalizacja: PUŁAWY

Postprzez Musicman1997 » 27/8/2014, 18:31

Rozglądam się za bucikami enduro, myślałem nad forma terrain tylko nwm które wybrać. Tańsze bez zawiasu czy trochę dołożyć i kupić z zawiasem model tx.
Co daje im ten zawias ?
Yamaha WR 450 2004
Musicman1997
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
Lokalizacja: Kraśnik

Postprzez henio12323 » 27/8/2014, 19:41

locikac - jak maja byc mocne podjazdy i wąwozy DT bedzie raczej zbyt słaba i zbyt cięzka. chociaz zalezy jaka jazda cie interesuje.... jak miało by byc np skakanie przez jakieś korzenie w wąwozach, i potem pionowego podjazdu kawałek to nie ma szans na ciekawą jazde. co do funbike - jak chcesz to kup yamahe TDR blizniacza ale funbike.



musicman - zawias to niezła sprawa, jak nie duzo do dołozenia to warto. zawias jest dla wygody, łatwiej zginać noge, czasami przez zawias cały but jest też sztywniejszy. ja dorwałem z pół roku temu ponad, forma dominator za 350 zł, uzywane ale w niezłym stanie, i mają i zawias i wyjmowaną skarpete ze srodka - swietna sprawa jak trzeba na szybko wysuszyc czy wyprać buty. bo schną 3X szybciej niz normalnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawidsx » 29/8/2014, 14:18

da rady w ktmie jakos wyjąć silnik i tak odłączyć sprzęgło żeby później nie musieć odpowietrzać?
wczoraj na nowo odpowietrzalem a dzisiaj wyszlo ze nie zalozylem uszczelki kolo skrxyni i musze znowu wyjac
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Postprzez henio12323 » 29/8/2014, 19:59

tak, odkręcasz wysprzęglik i tłoczek sobie troche wyjdzie - bo spręzynka go odpycha, ale nie wyskoczy ani sie nie zapowietrzy, chyba że jakos porysowany masz wysprzegłik i zaciągnie powietrza.

przy tym odkrec sobie pokrywke i kontroluj płyn bo jak masz teraz np mały poziom, to jak tłoczek sobie bedzie wychodził na dole to bedzie zasysał troche płynu i żeby Ci przypadkiem od góry powietrza nie zassał, jak tam nie zassie to bedzie ok, układ jest nadal zamknięty itp itd


i taka porada - jak masz zapowietrzony układ to sie błyskawicznie odpowietrza pompując własnie tłoczkiem na dole od wysuniętego do konca wcisnac, i czekać aż sobie wróci uzupełniając płyn.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Jaceno » 30/8/2014, 15:26

Witam, wymieniam uszczelniacze w lagach i olej. Czym najlepiej wyczyścić pozostałości starego oleju jest jakiś środek do tego ? I jaki olej byście polecali do KTM EXC-f 250 2009r

Pozdrawiam
;)
Jaceno
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30/8/2013, 22:45

Postprzez henio12323 » 30/8/2014, 19:32

ja uzywam benzyny ekstrakcyjnej. najlepiej są specjalne płyny, coś własnie podobnego do ekstrakcyjnej tylko duzo szybciej paruje i lepiej troche rozpuszcza olej. ale jest dosyc drogi, i nie wiem czy dostępny w małych ilosciach, w bankach chyba 30 -40 litrów wychodził po około 8-10 zł za litr. wiec lepiej wyjdzie pół litra ekstrakcyjnej kupic, połówka mi starcza na obie lagi. plus kompresor i jest czysciutko :D

olej motorex 5W
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nagaroth » 31/8/2014, 17:51

Witam, mam pytanie czy opłaca się wydawać pare stów na membrane vforce 3? do Hondy CR 125 czy to da odczuwalną różnice w mocy, czy to raczej taki gadżet? Bo sportowy dyfuzor to wiem, że wpływa na moc, głowica tak samo, to membrana też coś tam jednak da?
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Piotrekk111 » 31/8/2014, 19:09

Witam, mam pytanie dotyczące Yamahy ttr125 a mianowicie mam 180cm wzrostu i czy moto nie będzie na mnie za małe? :D
Piotrekk111
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4/8/2014, 17:41

Postprzez henio12323 » 31/8/2014, 19:40

nagorth - wszystko cośtam daje, ale jakiegos super kopa nie poczujesz, pozatym kazdy tuning to obniżenie wytrzymałosci silnika, więc mi by było szkoda, bo i tak pewnie nie wykorzystujesz mocy fabrycznej. co do wydechu - "tuningowe" nie koniecznie dają mocy, czasami zmieniają tylko charakterystyke pracy silnika, np duzo gorzej sie zbiera na wolnych ale potem dostaje lepszego buta. moim zdaniem szkoda kasy na membrane od tak wymienic, lepiej zrobic lepszy remont silnika czy zawieszenia. chyba że sie oryginalna rozpada wtedy bym wrzucał cos takiego



piotrek - bedzie małe, dasz rade jeździc, ale wygodniej by ci było na wiekszym sprzecie,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kosa1231 » 6/9/2014, 09:26

Witam , mam pytanie czy po remoncie yamaha dt 125 ma prawo szybko się grzać ? Czy to normalne ?
kosa1231
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
Lokalizacja: CCH

Postprzez odiro » 6/9/2014, 11:00

Jeśli jest na dotarciu to oczywiście że tak. Zapoznaj się z poradnikami jak docierać moto.
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez kosa1231 » 6/9/2014, 12:50

Podczas docierania dolewać płynu do chłodnicy ?
kosa1231
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
Lokalizacja: CCH

Postprzez henio12323 » 6/9/2014, 16:27

po co ? płyn jak zalałeś raz to za pół roku nie powinno byc ubytku, chyba ze masz nieszczelnośc, cos uszkodzone, albo jesteś swiadom ze sie przygotowała i puscila pary troche odpływem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GTTT » 10/9/2014, 15:59

Cześć. Mam pytanie dotyczące również Yamaszki DT. Otóż zaczeła szybko nagrzewać mi się chłodnica, sądzę, że to przez to iż małym ciurkiem skapuje mi z niej woda. Czy są jakieś sposoby na zasklepienie małego otworu? Mój ojciec wspomniał o jakimś proszku... Kapie u samego dołu z "grilla". Po 5minutowej jeździe woda praktycznie znika. Może samo kapanie nie ma nic do nagrzewania się, pamiętam iż w aucie kiedyś po 10km okropnie mi się grzał a przyczyną była tylko uszczelka na zakrętce zbiorniczka a dokładniej jej brak : )
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr