Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 27/6/2014, 21:26

ja miałem top racing i niexle sie Dttka kręciła
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Nagaroth » 28/6/2014, 16:01

Witam mam pytanie. Kupiłem śrube spustową oleju z allegro, no i zlałem olej, przykręcam nową śrube dość lekko z wyczuciem, no i mi pękła w pół. Wykręciłem pół śruby, a reszte wykręciłem wbijając taki pręcik w nią i wyszła ładnie, ale ta śruba miała magnes który mi wpadł do silnika i nie ruszałem nic, kopką ani biegami, tylko zaprowadziłem moto w inne miejsce. Także znacie jakiś sposób na wyciągnięcie tego magnesiku? Bo chyba nie ryzykować i nie lać oleju i się przejechać, może i by zmieliło bo zębatki skrzyni są twarde, a ten magnes pewnie miękki jest ale nie chce ryzykować. TO taka śruba do cr 125 2000r

http://allegro.pl/ir-sruba-spustu-oleju ... 43781.html
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk


Postprzez henio12323 » 28/6/2014, 16:56

próbował bym innym duzym magnesem najlepiej neodymowym, pociągnąc, skoro nagle pękło to pewnie daleko nie poleciało. blok jest aluminiowy/stopowy wiec jak od spodu przyłozysz magnes to powinien drugi magnes ładnie przyciągnąc, lub kup sobie za 10 zł taki magnes na giętkim wysięgniku i wprowadź przez otwór

zawsze magnes lepiej złapie sie drugiego magnesu niż czegos stalowego np skrzyni. innej opcji prócz rozpoławiania silnika nie widze ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez pirat170 » 5/7/2014, 19:35

witam mam problem z kawasaki klr650 problem polega na tym ze motor nie pracuje równo na wolnych obrotach z gaźnika leci benzyna a dokładnie zwrotem i z dnia na dzien strasznie zaczął dymić będę wdzięczny za pomoc :evil:
pirat170
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 5/7/2014, 17:40

Postprzez henio12323 » 5/7/2014, 19:40

zapewne zawiesił ci sie pływak w gaźniku, prowizorycznie mozesz popukać w gaźnik np trzonkiem młotka, moze pomoże a może i nie.

najlepiej to zdjąc gaźnik i go dokładnie wyczyscic, sprawdzic w jakim stanie zaworek iglicowy itp i zapewne dymi na czarno ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez pirat170 » 5/7/2014, 19:43

tak dymi na czarno i to bardzo jaka może być przyczyna tego bo siłe ma
pirat170
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 5/7/2014, 17:40

Postprzez sylwek199888 » 5/7/2014, 20:17

może zbliża się wymiana tłoka ?
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez henio12323 » 5/7/2014, 20:23

pirat - przecież napisałem wyżej czytaj uwaznie. masz podwieszony pływak w gaźniku.

jak tłok sie konczy to nie dymi na czarno
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez MathewPL » 6/7/2014, 14:22

Wiem ze to nie dział dla pizdzikow ale potrzebuje szybkiej pomocy.

Jakieś brązowe bable powietrza robią się w chłodnicy i głowicy i nw czym to jest spowodowane.. Możliwe ze przez to mam ciśnienie w chłodnicy bo ciągle płyn wywala i szybko się grzeje.

Zdjęcia:

http://zapodaj.net/5e90987d8484c.jpg.html
http://zapodaj.net/79c60370d1e10.jpg.html
http://zapodaj.net/4743f52c88c76.jpg.html
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez henio12323 » 6/7/2014, 16:04

syf i czerwony silikon :D cos pięknego

czysc wszystko poskładaj tak jak ma byc. cisnienie idzie bo moze wali pod głowicą cisnienie z komory spalania,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez MathewPL » 6/7/2014, 19:21

Ale ten syf, bable, jest normalne? Ciągle mi wywala płyn i ponoć jak jest padnieta uszczelka to tak się dzieje. Zamówie uszczelki i poskładam i się zobaczy czy jest dobrzr
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez henio12323 » 6/7/2014, 21:27

no napisałem wyżej, ze prawdopodobnie uszczelką wali stąd kolor i osad
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez lazy1 » 8/7/2014, 21:24

Chcę założyć sportowy wygrar od sciga do mojego kx-a. Oczywiście dyfuzor zostawie tylko chce dołożyć do niego ten sportowy tłumik, posiada on strumienice.. Będzie miało to negatywny wpływ na pracę silnika? Dyfuzor zostaje więc chyba nie powinno być problemu.

Obrazek
lazy1
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11/6/2014, 18:20

Postprzez henio12323 » 8/7/2014, 21:39

bedzie miało negatywny wpływ
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez lazy1 » 8/7/2014, 21:49

Czyli jednak musi być w tłumiku końcowym panować jakieś ciśnienie.? Myślałem,że dyfuzor odpowiada tylko za to cisnienie.
lazy1
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11/6/2014, 18:20

Postprzez henio12323 » 8/7/2014, 21:55

dyfuzor odpowiada za powrót spalin i niespalonej mieszanki do cylindra, za cisnienie bardziej odpowiada koncówka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez rakasza » 9/7/2014, 05:35

Siema , jestem posiadaczem suzuki ts 50 xk ale jednak to troche za mała moc. Mam 16 Lat , a z uprawnień tylko karte motorowerową.Lepiej bawić się z przełożeniem silnika z jakiegoś większego motoru i jeżdzeniu "legalnie" tym , czy składać pieniądze na A1 i motorek większy kupować :?:
rakasza
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16/5/2014, 21:18

Postprzez sylwek199888 » 9/7/2014, 09:42

Nie ma sensu ze zabawą w przemianę silników itp., zwłaszcza że jest to nielegalne (możesz mieć nieprzyjemności ;))
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez rakasza » 9/7/2014, 11:04

No ale A1 drogie jak diabli, a ryzyko kary w przypadku spotkania z kolegami policjantami jest mniejsze w wypadku przełożonego silnika. Mógłbym kupić jakąś 125 ale wtedy nie mam na prawko . Jestem w martwym punkcie , bo zbierać kolejne pare lat to męka dla tej TS'ki :> :roll:
rakasza
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16/5/2014, 21:18

Postprzez henio12323 » 9/7/2014, 20:45

odpicuj sprzet wystaw za dobrą cene, sprzedaj i kup 50tke ale np yamahe DT tamte silniki są bardziej podatne na tuning i na pewno agresywniejsze. bedzie legalniej i bez większych kombinacji.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê