Zobacz wÄ…tek - Kawasaki zx9r opinie
NAS Analytics TAG

Kawasaki zx9r opinie

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Kawasaki zx9r opinie

Postprzez draki18 » 2/11/2009, 20:30

Witam wszystkich mam taką małą prośbę czy moglibyście mi napisać co sadzicie na temat kawasaki zx9r z 1997r? chodzi mi tu głównie o opinie ludzi którzy mają taki sprzęt lub mieli z nim styczność. z góry dzięki pozdrawiam
draki18
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 19/10/2009, 18:40


Postprzez bc. » 2/11/2009, 21:00

Miałem styczność i sądzę, że jest OK.
bc.
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 30/12/2008, 17:25
Lokalizacja: k-p


Postprzez icid » 2/11/2009, 22:14

Jest to motocykl który sporo odstaje od konkurencji w segmencie 900 cm. Jeśli chcesz go kupić musisz mieć na uwadze że ze swoimi gabarytami, masą, hamulcami jest to motocykl raczej turystyczny. Co za tym idzie zbyt sportowa eksploatacja szybko kończy życie silnika. Jeśli szukasz moto które ma 12-13 lat i miało kilku właścicieli żyjących w przeświadczeniu że mają wyścigówkę to możesz długo się nie nacieszyć.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez deyna » 2/11/2009, 23:26

Ja się do tematu przyłączam tylko potrzebne mi są opinie o kawie 9 z 2000 i wzwyż (2 lampy z przodu).
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Artur 666 » 2/11/2009, 23:58

najlepsza podobno ostatnia wersja ta bez raczek z tylu
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez lonewolf » 3/11/2009, 10:53

icid napisał(a):Jest to motocykl który sporo odstaje od konkurencji w segmencie 900 cm. Jeśli chcesz go kupić musisz mieć na uwadze że ze swoimi gabarytami, masą, hamulcami jest to motocykl raczej turystyczny. Co za tym idzie zbyt sportowa eksploatacja szybko kończy życie silnika.


Że co? ;D Po pierwsze chcesz pewnie porównywać z 929 albo 954, to wtedy faktycznie odstaje od 900tek. To jest moto z 97 roku. Z fajerem SC28/33 ma duże szanse ;] To nie jest także motocykl "raczej turystyczny". To że trochę waży i jest większy nie znaczy że z niego ot taki turysta. Turystyk do Bandit albo Fazer. No już nie przesadzajmy znowu... A ostatnie zacytowane zdanie mnie powaliło na kolana. Zbyt sportowa eksploatacja tzn co? Jazda na gumie, walenie do odciny od świateł do swiateł i stoppie? To wtedy ma prawo się coś zepsuć. Każde nieodpowiednie użytkowanie motocykla prowadzi do usterek. Takim sposobem jazdy zajechać idzie wszystko. To tylko kwestia czasu. Jak ktoś dba o regularne serwisowanie maszyny i jeździ normalnie (nie daje na gumę itp) to pojeździ dłużej niż niejeden fireblade. Przestańcie ludzi wprowadzać w błąd.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez draki18 » 5/11/2009, 19:33

Czy ja wiem że tak bardzo znowu odstaje od konkurencji? Jest to wersja B czyli z tego co się orientuje ma 139 przy 215 kilogramach masy. Również przednie zawieszenie pozwala lepiej wykorzystać potencjał silnika a sześcio tłoczkowe hamulce z przodu też nie wydaja się zbyt słabe
draki18
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 19/10/2009, 18:40

Postprzez Cezarjusz » 5/11/2009, 21:24

Chciałem sie wypowiedzieć w temacie ale lonewolf juz napisał co trzeba.
Ten motocykl to 97 rok wiec o co chodzi ?? Icid daj przykład motocykla z tej klasy z tego roku od ktorego ta kawa bedzie odstawac...
<zx12r> / <Suzuki dr 650>

"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
Avatar użytkownika
Cezarjusz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 550
Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez teoysta » 6/11/2009, 00:20

Kiepski motocykl. Ciezki, sporo Pani. Kiepskie zawieszenie. Ma tendencje do wezykowania na zakretach. Subiektwnie uwazam jeszcze ze nie jest wygodny. Zdecydowanie nie polecam
Avatar użytkownika
teoysta
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02

Postprzez hugo2003 » 6/11/2009, 18:07

teoysta napisał(a):Kiepski motocykl. Ciezki, sporo Pani. Kiepskie zawieszenie. Ma tendencje do wezykowania na zakretach. Subiektwnie uwazam jeszcze ze nie jest wygodny. Zdecydowanie nie polecam



1.Czy ciezki??? Wlasnie sprawdzilem moja kawa wazy 183kg z plynami.... takze np moto brachola jajko (750)wazy ok 230kg

2.Moja moze duzo pali ale to kwestia ustawiania na oko gaznikow... inni uzytkownicy twierdza ze pali od ok 5,5-7l na trasie a max9 w miescie przy odkrecaniu manety... wiec na sportowy motocykl nie sadze ze to mega duzo...

3.Jak mialem zle opony o nie fabrycznych rozmiarach faktycznie bylo malo przyjemnie ale po zalozeniu nowek w winkle sama sie sklada .... no chyba ze sztuka ktora dosiadlem miala dzwona....

4.Co do wygody to faktycznie zalezy jak sie usadzisz i jak jezdisz jesli turystycznie (100-120km/h) to niewygodnie ale jak pomykasz 160-250km/h to juz sie wygodnie milo i przyjemnie jezdzi jak moto ochoczo reaguje na ruch prawa reka....


Mi moto sie podoba pod wzgledem wizualnym jak i technicznym....
Ja osobiscie polecam....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez draki18 » 7/11/2009, 20:54

teoysta mam pytanie do ciebie na jakiej podstawie twierdzisz że ma kiepskie zawieszenie? dużo nim jeździłeś?
draki18
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 19/10/2009, 18:40

Postprzez hugo2003 » 8/11/2009, 08:14

draki18 napisał(a):teoysta mam pytanie do ciebie na jakiej podstawie twierdzisz że ma kiepskie zawieszenie? dużo nim jeździłeś?


jak mial tak jak pisalem wyszej cos z oponami lub byl po dzwonie to pewnie ze bedzie sprawial wrazenie ze ma cos z zawiecha... moja sztukanie ma tendencji do wezykowania wiec chyba jego byla trafiona....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez teoysta » 8/11/2009, 11:17

Moto zddecydowanie nie bylo trafione. Opony ok. zrobilem nim trase 2x 100km, sporo zakretow. 1000rr idzie, mimo lekkich nierownosci jak po sznurku, podobnie stara r1, 9tka juz niestety nie. Nie wiem jak zamierzasz jezdzic, ale jesli szukasz sprzetu do dynamicznej jazdy - odradzam. Dla dla mnie to toporny i nieporęczny sprzet.

W podobnych pieniadzach poszukaj lepiej R1. Najlepiej modelu po lifcie. Ja szczeże wolalbym jezdzic przerysowanym moto lepszej klasy niz wymuskana kupa :) Na 9tce nie poszalejesz, szczególnie po naszych dziurawych drogach.
Avatar użytkownika
teoysta
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02

Postprzez dolek » 8/11/2009, 11:54

Po pierwsze 97 model to jeszcze w starej "budzie" i to bardziej sportowo-turustyczny motocykl niż torówka. Po drugie w cenie 9-tki to r1 będzie nadawała sie na złom.
dolek
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 8/3/2009, 00:14

Postprzez Cezarjusz » 8/11/2009, 16:52

Co wy tu porównujecie?? Zestawcie sobie motocykle z roku 1997 i zacznijcie się rozpisywać, jakie to zx9r jest turystyczne, toporne itp...
<zx12r> / <Suzuki dr 650>

"Moja ulica murem podzielona
Åšwieci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
Avatar użytkownika
Cezarjusz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 550
Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez miki1406 » 8/11/2009, 16:56

Jak dla mnie 9ka jest kozak, ale wolałbym w tej samej kasie rr'ke
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez teoysta » 8/11/2009, 22:55

A jak dla mnie RR to klasa, 9 juz nie :P

Ale o gustach nie ma co dyskutowac. Moja rada dla kolegi -chcesz kupic sportowy motocykl do sportowej jazdy? Nie kupuj 9tki. Jesli szukasz innej kombinacji to nie jestem w stanie doradzic.
Avatar użytkownika
teoysta
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02

Postprzez draki18 » 9/11/2009, 16:41

mi moja 9 bardzo odpowiada nie ma z nią żadnych problemów jeśli chodzi o zakręty i wygodę jazdy tez jest cacy wiec proponuje przejadzke najlepiej jakąś dłuższą możne zmienisz zdanie
draki18
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 19/10/2009, 18:40

Postprzez teoysta » 9/11/2009, 21:16

draki18 a jaka masz skale porownawcza? Na czym innym jezdzies?

Ciezko z dluzsza trasa bo na mojej 9tce moze jeździsz teraz np Ty ;) Ja podejscie mam takie -albo stricle sportowy sprzet, ktorego wskazowka lubi czerwone pole albo samochod. Turystyczna jazda motocyklem moim zdaniem mija sie z celem.
Avatar użytkownika
teoysta
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02

Postprzez cichy » 10/11/2009, 10:45

produkują go od 97r. i tylko w tym roku był godny uwagi. W 98r. poszedłbym do salonu po r1 bez dwóch zdań, potem w 2000r. była 929 i nowy gsxr k1 i potem tak już do 2003 kawa na końcu stawki ze swoim przestarzałym zawieszeniem dużą masą i gaźnikami.

Teraz już nie ma takich różnic między sportami, nie mogą sobie na to pozwolić, każdy misi mieć usd radialne heble itd.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości




na górê