Chcę kupić Ducati 748 - szukam porad
Posty: 50
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Chcę kupić Ducati 748 - szukam porad
Witam wszystkich na forum
Noszę się z zamiarem zakupu motocykla Ducati 748 roczniki 95-02. (taki z dwoma światłami prostokątnymi symetrycznymi).
Chciałbym wiedzieć jakie zdanie macie o tym motocyklu, czy może jest tu ktoś kto jeździł na maszynach ducati podobnej klasy.
Interesuje mnie również co sądzicie o silnikach "V2" bo taki jest w ducati, w konfrontacji z standardowymi rzędowymi 4-kami w japończykach.
Być może motocykl nie ma w porównaniu z japończykami full mocy (KM producenta przy nowym to ok. 97 KM ) ale akurat na dużej mocy nie zależy mi specjalnie. Barzdzo podoba mi się styl tego motocykla i silnik brzmienie silnika V2.
Interesują mnie również dostępność i koszt części, przeglądów itp. jak to wygląda w Polsce - jak na razie mieszkam w Krakowie.
Bardzo proszÄ™ o wszelkie informacje i porady
PS: Ewentualnie rozważałem też 916 czy 996 ale sądzę że trochę za mocne i na miasto czy poza mogły by się nie nadawać, może stricte na tor. Ale jeśli macie jakieś opinie też mogą być.
Pozdrawiam
Noszę się z zamiarem zakupu motocykla Ducati 748 roczniki 95-02. (taki z dwoma światłami prostokątnymi symetrycznymi).
Chciałbym wiedzieć jakie zdanie macie o tym motocyklu, czy może jest tu ktoś kto jeździł na maszynach ducati podobnej klasy.
Interesuje mnie również co sądzicie o silnikach "V2" bo taki jest w ducati, w konfrontacji z standardowymi rzędowymi 4-kami w japończykach.
Być może motocykl nie ma w porównaniu z japończykami full mocy (KM producenta przy nowym to ok. 97 KM ) ale akurat na dużej mocy nie zależy mi specjalnie. Barzdzo podoba mi się styl tego motocykla i silnik brzmienie silnika V2.
Interesują mnie również dostępność i koszt części, przeglądów itp. jak to wygląda w Polsce - jak na razie mieszkam w Krakowie.
Bardzo proszÄ™ o wszelkie informacje i porady
PS: Ewentualnie rozważałem też 916 czy 996 ale sądzę że trochę za mocne i na miasto czy poza mogły by się nie nadawać, może stricte na tor. Ale jeśli macie jakieś opinie też mogą być.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 7/1/2007, 21:18 przez MotoMen, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
- MotoMen
- Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 7/1/2007, 20:48
Ducata sie nie kupuje ze względu na moc, osiągi itp. To się kupuje dla samej marki. Klasyka i cudo. Drogie w eksploatacji, ale to też nie jest ważne. Jeśli ktoś kupuje ducata to z miłości
-
Bunny - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
- Lokalizacja: siÄ™: biorÄ…: dzieci: ?
Opinia z drogiej reki... zreszta bylem nia dosc zdziwiony jesli nawet nie zszokowany... Ducaty sa drogie w utrzymaniu to raz (to mnie nie zdziwilo)... ale zszokowalo mnie to ze sa bardzo awaryjne.
Nie bede sie powolywac na osobe od ktorej to slyszalem a o zrodle tej informacji to juz wogole wole nie wspominac, dodam tylko ze, z mojego punktu widzenia byla to opinia bardzo wiarygodna a nie jakies tam "brat wojka kiedys slyszal ze..."
Co nie zmienia faktu ze Ducati ma swoj niepowtarzalny urok za ktory wiele osob placi spore pieniedze i mimo to sa super zadowoleni... milosc poprostu
Nie bede sie powolywac na osobe od ktorej to slyszalem a o zrodle tej informacji to juz wogole wole nie wspominac, dodam tylko ze, z mojego punktu widzenia byla to opinia bardzo wiarygodna a nie jakies tam "brat wojka kiedys slyszal ze..."
Co nie zmienia faktu ze Ducati ma swoj niepowtarzalny urok za ktory wiele osob placi spore pieniedze i mimo to sa super zadowoleni... milosc poprostu
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Sliczna maszyna, też o niej marze ..ale jeszcze nie teraz...bardzo mało ich jezdzi, bo ich ceny są wyższe..ale to jest tak, jak pisze Bunny......no i co z tego ze sa słabsze, skoro są takie piękne... na odejscie na pewno nie są gorsze niż rzędówy tej samej pojemności, ale na pewno sa elastyczniejsze, jak kazda V2... Jesli chodzi o serwis to skoro jestes z Krakowa to na wielickiej kiedys mieli duzo Ducatów...nazywaja sie chyba PSBikes, ale nie jestem pewny...skontaktuj sie z nimi to wszytko Ci chyba powiedzą...powodzenia i pochwal sie jak kupisz..
- Bartman
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 228
- Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
- Lokalizacja: Krosno
Japońskie rzędowe są lepsze od V. Pozatym kiepsko jest z dostępnością części do dukata. TL 1000 w układzie V porażka, ceny używanych są naprawde niskie-to oczymś swiadczy. Chociaż VFR-ka się niby udała Japończykom.
Suzuki GSXR 1300
- Marcin Patrol 4x4
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
- Lokalizacja: Legionowo
uzasadnij to że japońskie rzedowe sa lepsze od wloskich V??? Ich bezposrednia konfrontacja na torach SBK nie potwierdza jednoznacznie co jest lepsze..wręcz przeciwnie - rywalizacja jest bardzo wyrównana!!
- Bartman
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 228
- Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
- Lokalizacja: Krosno
Tak, chodzi mi o to, że rzędowe są o wiele praktyczniejsze. Silników w układzie V jest o wiele mniej ale wiadomo, że V-kami lepiej się jeżdzi po zakrętach, są lepsze na tor.
Suzuki GSXR 1300
- Marcin Patrol 4x4
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
- Lokalizacja: Legionowo
Re: Chcę kupić Ducati 748 - szukam porad
MotoMen napisał(a):PS: Ewentualnie rozważałem też 916 czy 996 ale sądzę że trochę za mocne i na miasto czy poza mogły by się nie nadawać, może stricte na tor. Ale jeśli macie jakieś opinie też mogą być.
Pozdrawiam
Jeżeli nie zamierzasz jeździć po mieście z prędkością dwukrotną od dozwolonej i przemykać między samochodami w korku to i 748 nic tu nie zmieni. To nie kwestia mocy tylko pozycji za kierownicą, a ta w Ducati (we wszystkich ścigach praktycznie) jest dość niewygodna przy jeździe innej niż tzw "dynamiczna" ;)
Co nie zmienia faktu że to piękna maszyna, na pewno wiele głów oglądałoby się za tobą a o dźwięku wydechów Termignoni krążą już legendy...
-
Blacko - Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 8/1/2007, 00:33
- Lokalizacja: Poznań
Serwis jest drogi,niezawodnosc elektoniki jest jako taka,ale bez porownania gorsza niz japonska.
Osobiscie znam 2 osoby ktorych Duc nie odpalil po obiedzie,,,,,cos z komputerem.
748 ma jeden powazny problem z dzwigienkani w ukladzie rozrzadu.Sa one niezawodne w 996 ale 748 kreci jakies 2000 obrotow wiecej,,,,,,,
Kupujac uzywany to tylko o malym przebiegu i koniecznie z pelna dukumentacja servisowa,trudno polecic ten motorek do jezdzenia na codzien,,,,,,,,,od swiete,,,,
Apropo V2 i rzedowa 4-ka.W WSB Ducati zawsze mialo preferencje techniczna,nawet teraz ( nie wspomne kiedy rzedowa 4 byla 750 cc) mozna duzo wiecej przerobic w Ducati niz np GSXR1000.Np w przypadku rzedowej 4 wal korbowy musi byc standardowy a zawory nie moga miec zwiekszonego skoku,,,,,,,,,,Ducati to nie obowiazuje,,,,,,,,W Stanach przepisy sa takie same bez wzgledu na konfiguracje silnika,,,,,,,,,,,,,,,,Hodgson sie cieszyl jak zalapaj sie do pierwszej piatki,wygral 1 (jeden) wyscig prze 3 lata,,,,,,,,,,,w koncu to lanie w d****e Ducati sie znudzilo,,,,,,,,,,,w 2007 roku zrezygnowali za startu.
Na rownych warunkach,przepisach,etc V2 nie ma szans w starciu z czteroma cylindrami,,,,,,,
Osobiscie znam 2 osoby ktorych Duc nie odpalil po obiedzie,,,,,cos z komputerem.
748 ma jeden powazny problem z dzwigienkani w ukladzie rozrzadu.Sa one niezawodne w 996 ale 748 kreci jakies 2000 obrotow wiecej,,,,,,,
Kupujac uzywany to tylko o malym przebiegu i koniecznie z pelna dukumentacja servisowa,trudno polecic ten motorek do jezdzenia na codzien,,,,,,,,,od swiete,,,,
Apropo V2 i rzedowa 4-ka.W WSB Ducati zawsze mialo preferencje techniczna,nawet teraz ( nie wspomne kiedy rzedowa 4 byla 750 cc) mozna duzo wiecej przerobic w Ducati niz np GSXR1000.Np w przypadku rzedowej 4 wal korbowy musi byc standardowy a zawory nie moga miec zwiekszonego skoku,,,,,,,,,,Ducati to nie obowiazuje,,,,,,,,W Stanach przepisy sa takie same bez wzgledu na konfiguracje silnika,,,,,,,,,,,,,,,,Hodgson sie cieszyl jak zalapaj sie do pierwszej piatki,wygral 1 (jeden) wyscig prze 3 lata,,,,,,,,,,,w koncu to lanie w d****e Ducati sie znudzilo,,,,,,,,,,,w 2007 roku zrezygnowali za startu.
Na rownych warunkach,przepisach,etc V2 nie ma szans w starciu z czteroma cylindrami,,,,,,,
- tomekd
- Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
- Lokalizacja: chicago
Marcin Patrol 4x4 napisał(a):Japońskie rzędowe są lepsze od V. Pozatym kiepsko jest z dostępnością części do dukata. TL 1000 w układzie V porażka, ceny używanych są naprawde niskie-to oczymś swiadczy. Chociaż VFR-ka się niby udała Japończykom.
VFRka to V4...co ma TL do Ducati to już w ogóle nie weim...że ma V2?? I co z tego..przecież to Suzuki i wcale nie jest taka zła:P Czemu r4 made in japan sa lepsze od V2 made in italy?? Japonia to totalna masówka, motocykle dla plebsu...więc...że, co, są szybsze, tańsze, bardziej niezawodne?? A czym wolałbyś jeździć na 4 kołach?? Fiatem Punto czy Aston Martinem??
Co do tych sukcesów w WSBK...nie ma co na to patrzeć, z serią te motocykle mają tyle wspólnego co motorynka z motocyklem klasy 1000ccm, a regulamin od lat jest tak kombinowany by V2 (w domysle Ducati) miało spore fory....w ostatnich latach ten lobbing musiał troche spuścić z tonu i już zaczęły się kłopoty Ducatystów, poza tym gdyby nie Bayliss to...japonia na czele...nie zawsze to co dzieje sie na torze odzwierciedla rzeczywistość tą bardziej szarą...Kawasaki to też świetne motocykle a na torach radzą sobie...ot tak se...są i tyle, prawda:)
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
mialem Duka.
tyle ze torowego 996,wiec bez porownania z 748 czy 916
Co moge poradzic.
Utrzymanie zajebiscie drogie- w porownaniu z japoncami.
Zalezy od egzemplarza - moj z racji przeznaczenia musial byc solidnie (czytaj czesto i drogo) sevisowany.
Duke. krol wsrod motocykli. I ten dzwiek...
stac cie kupuj.
tyle ze torowego 996,wiec bez porownania z 748 czy 916
Co moge poradzic.
Utrzymanie zajebiscie drogie- w porownaniu z japoncami.
Zalezy od egzemplarza - moj z racji przeznaczenia musial byc solidnie (czytaj czesto i drogo) sevisowany.
Duke. krol wsrod motocykli. I ten dzwiek...
stac cie kupuj.
- Ziolo
- Świeżak
- Posty: 261
- Dołączył(a): 22/12/2006, 19:01
- Lokalizacja: Zielona Góra
Thrillco napisał(a):Co do tych sukcesów w WSBK...nie ma co na to patrzeć, z serią te motocykle mają tyle wspólnego co motorynka z motocyklem klasy 1000ccm, a regulamin od lat jest tak kombinowany by V2 (w domysle Ducati) miało spore fory....w ostatnich latach ten lobbing musiał troche spuścić z tonu i już zaczęły się kłopoty Ducatystów, poza tym gdyby nie Bayliss to...japonia na czele...nie zawsze to co dzieje sie na torze odzwierciedla rzeczywistość tą bardziej szarą...Kawasaki to też świetne motocykle a na torach radzą sobie...ot tak se...są i tyle, prawda:)
zgadzam sie calkowicie...........nie rozumiem tylko jednej rzeczy. dlaczego dopuszczaja do wspolnej rywalizacji V2 i R4, skoro wiadomo ze na rownych szansach R4 bedzie zawsze wydajniejsze.....fajnie by bylo jakby tam sie scigaly same Duki, TL, SP itp
- Bartman
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 228
- Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
- Lokalizacja: Krosno
Oj..huk by był nie do wytrzymania:) To jest tak ze WSBK kreca dwaj braciszkowie...włosi...czego więc można isę spodziewać...opony tylko Pirelli, mniej restrykcji dla Ducati itp.....Jakby to byli polacy to pewnie WSKa by rządziła na torach:D
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Thrillco napisał(a):Marcin Patrol 4x4 napisał(a):Japońskie rzędowe są lepsze od V. Pozatym kiepsko jest z dostępnością części do dukata. TL 1000 w układzie V porażka, ceny używanych są naprawde niskie-to oczymś swiadczy. Chociaż VFR-ka się niby udała Japończykom.
VFRka to V4...co ma TL do Ducati to już w ogóle nie weim...że ma V2?? I co z tego..przecież to Suzuki i wcale nie jest taka zła:P Czemu r4 made in japan sa lepsze od V2 made in italy?? Japonia to totalna masówka, motocykle dla plebsu...więc...że, co, są szybsze, tańsze, bardziej niezawodne?? A czym wolałbyś jeździć na 4 kołach?? Fiatem Punto czy Aston Martinem??
Co do tych sukcesów w WSBK...nie ma co na to patrzeć, z serią te motocykle mają tyle wspólnego co motorynka z motocyklem klasy 1000ccm, a regulamin od lat jest tak kombinowany by V2 (w domysle Ducati) miało spore fory....w ostatnich latach ten lobbing musiał troche spuścić z tonu i już zaczęły się kłopoty Ducatystów, poza tym gdyby nie Bayliss to...japonia na czele...nie zawsze to co dzieje sie na torze odzwierciedla rzeczywistość tą bardziej szarą...Kawasaki to też świetne motocykle a na torach radzą sobie...ot tak se...są i tyle, prawda:)
Źle porównałeś Aston Martin nie jest Japoński. Powinieneś porównać Punto (Włoski) z jakimkolwiek Japońskim - każdy jest lepszy, podobnie z motorkami.
Suzuki GSXR 1300
- Marcin Patrol 4x4
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
- Lokalizacja: Legionowo
Może i tak ale Honda łączy funkcjonalność i trochę prestiżu a dukat to tylko prestiż - jest awaryjne.
Suzuki GSXR 1300
- Marcin Patrol 4x4
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
- Lokalizacja: Legionowo
musze sie przyznac ze ducati bylo troche za drogie w porownaniu z japoncami ale model 1098 zmienil wszystko kosztuje tylko okolo 3000 tys dol wiecej niz japonce (bynajmniej w usa) dzieki temu stanie sie w koncu bardziej popularny pozostaje tylko poczekac i zobaczyc jakie beda koszta servisu jesli ducati je obnizy ma gwarantowane powodzenie. Duza konkurecja dla japonczykow.
- gixxer
- Świeżak
- Posty: 234
- Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
- Lokalizacja: chicago
Posty: 50
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości