Chcę kupić Ducati 748 - szukam porad
Posty: 50
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
teoretycznie w niemczech znajduja sie w miare dobrze utrzymane sztuki , ale tez moga sie trafic kompletnie (wulg.) stare strucle , najczęsciej od turków ktorzy opanowali caly rynek ;]
Ceny relatywne w stosunku do PL jesli chodzi o dukaty.
A wybór rzeczywiscie wiekszy bo u nas w pl jak patrze to nieraz zadnego 748 nie ma..
Ceny relatywne w stosunku do PL jesli chodzi o dukaty.
A wybór rzeczywiscie wiekszy bo u nas w pl jak patrze to nieraz zadnego 748 nie ma..
- pk.
- Świeżak
- Posty: 167
- Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21
hehe przy okazji kojarzycie autora tematu ? ; ) biedna owieczka która chciała kupić 600setke, ale nie mogła się dogadać bo każdemu innemu rodzice kupili a on tak sam z siebie chciał ; ) A i takich tematów jego jest więcej ; ) 

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Głupota ludzka nie zna granic. Nie zapominajcie że w konstrułowaniu silników sportowych włosi nie mają sobie równych pewnie dlatego ducati stonera miało jeden defekt a yamaha rossiego ponad 20. Jeśli chodzi o samochody to ferrari, lamborgini a motocykle mv agusta, ducati wogóle porównanie ducati do hondy czy yamahy jest żenujące. A rozrząd desmodroniczny przynajmniej nadąża z zamykaniem zaworów przy wkręcaniu na czerwone w przeciwieństwie do sprężyn to właśnie dlatego ducati stonera tak odlatuje na prostych. A o tej awaryjności to już wogóle mitologia chyba że ktoś kupił jakiegoś wytyranego i rozrzuca żale jak mu sie psuł. Jak dla mnie rewela zawieszenia, hamulce, prowadzenie no i......... tłumiki termignoni piękna sprawa japońcy naprawde nigdy nie będą mieli tego stylu.johnmust napisał(a):jak lubisz grzebac to kup. ale od razu kup se zapasowy silnik skrzynie. to wloskie. a wloskie to tylko panny sa dobre;]
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Ty też widze wypowiadasz się na temat o którym nie masz pojęcia. Tak sie składa że jestem szczęśliwym użytkownikiem wersji z kończynką 1.8 T.spark 183 konie jak narazie 227 tys przebiegu nigdy się nie zepsuła nie bierze grama oleju. Miałeś chociaż jedną alfe że próbujesz zabłysnąć takimi opiniami.Marcin Patrol 4x4 napisał(a):alfa zo kompletny złom prędzej dukata można by porównać do prestożowego FERRARI

-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Ty też widze wypowiadasz się na temat o którym nie masz pojęcia. Tak sie składa że jestem szczęśliwym użytkownikiem wersji z kończynką 1.8 T.spark 183 konie jak narazie 227 tys przebiegu nigdy się nie zepsuła nie bierze grama oleju. Miałeś chociaż jedną alfe że próbujesz zabłysnąć takimi opiniami.Marcin Patrol 4x4 napisał(a):alfa zo kompletny złom prędzej dukata można by porównać do prestożowego FERRARI

-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Jak dla kogoś 500 czy 1000 zł to droga naprawa to powinien sobie kupić jawe 350, ducati nie jest dla każdego buraka tak samo jak alfa romeo. Części nie są tanie ale i nie są wiele droższe od japońskich a serwisowanie też nie jest problemem jak coś trzeba wymienić na czas to trzeba ale w polsce ktoś wydaje całą kase na motor a potem nie robi nic bo nie ma już kasy na serwis i przedłuża ile sie da aż sie rozpadnie a włoskie maszyny stoją na jednym poziomie z japońskimi pod warunkiem że są dobrze serwisowane.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Posty: 50
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości