Blokada Suzuki Bandit 600 1996r.
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Blokada Suzuki Bandit 600 1996r.
Witam Wszystkich
Kupilem kilka dni temu Suzuki Bandit 600 z 1996 roku motocykl utrzymany w bardzo fajnym stanie sprowadzony z francji.. Co sie okazalo moto chyba ma blokade wkreca sie mniej wiecej do 7-8tys.obrotow i jakby odcinalo zaplon przyspieszenie moim zdaniem tez nie jest takie jak powinno byc
Predkosc max 120-130km/h...Na biegu jalowym kreci ile fabryka dala.. PROSZE o jakas dobra porade co z tym zrobic...

Kupilem kilka dni temu Suzuki Bandit 600 z 1996 roku motocykl utrzymany w bardzo fajnym stanie sprowadzony z francji.. Co sie okazalo moto chyba ma blokade wkreca sie mniej wiecej do 7-8tys.obrotow i jakby odcinalo zaplon przyspieszenie moim zdaniem tez nie jest takie jak powinno byc

- Daniel626
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
i przez to by mial odciecie przy 7-8tys. to nie jest jakas blokada elektryczna ze odcina zaplon... jesli blokada na dolocie to nie powinien tylko gorzej sie rozpedzac i do 120-130 i wiecej sie nie rozpedzi.. a on po prostu gasnie..
- Daniel626
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
przepraszam pomylka jesli moto dochodzi do 7tys. to nie odcina tylko jak dluzej przytrzyma sie gaz to szarpie jak by paliwo sie konczylo wiec pasowalo by to o tych dyszach.. a czy w tym suzuki jest komputer zeby przeprogramowac mape??Chyba nie?? na innym forum pisze koles o zblokowaniu na popychaczach to mozliwe??
- Daniel626
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki



http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/850 ... 218ee.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b63 ... 656d6.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd8 ... 48b0e.html
EDIT1: BY MLV
Z tym ze moto teraz na pierwszym biegu kreci normalnie do 11tys. dopiero na drugim zaczyna sie dlawic jak by paliwa nie dostawal moze po prostu trzeba wyczyscic te gazniki koles co sprzedawal mowil ze pol roku stal ja go przywiozlem na przyczepce padal wtedy zajebisty deszcz jak wyjalem filtr powietrza w obudowie widac jak by nalecialo tam wody wezyk spustowy ktory idzie od filtra powietrza byl zatkany korkiem gdy go wyjalem wylala sie woda moze calkiem nie umyslnie po przywiezieniu go i odpaleniu zaciagnal syfu...
EDIT2: BY MLV
ten otwor na dole to tylko taka fazka nie jest on na przewylot..
Chcesz kolejnego warna za nieużywanie opcji "edytuj"? To jest ostatnie ostrzeżenie bez warna, albo zapoznasz się z treścią regulaminu about2949.html i zaczniesz się do niego stosować, albo za każde przewinienie będziesz karany warnem. MLV
- Daniel626
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Gaznik sterowany jest poprzez podcisnienie. Ten tloczek czesc jest czyms w rodzaju wagi miedzy cisnieniem otoczenia i podcisnieniem – otwiera sie w raz z wzrastajcymi obrotami podnoszac iglice do gory. Dziurki ograniczaja otwarcie – w momencie gdy zostaja odkryte, podcisnienie znika i tloczek opada jednoczesnie opuszczajac iglice.
Ps. Nie wiem jaka jest poprawna nazwa tej czesci gaznika w jezyku polskim, w niemieckim nazywa sie Gasschieber. Nie jest to przepustnica.
Ps. Nie wiem jaka jest poprawna nazwa tej czesci gaznika w jezyku polskim, w niemieckim nazywa sie Gasschieber. Nie jest to przepustnica.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
No wlasnie ze nie - przepustnica (Drosselklappe) jest zazwyczaj okragla blaszka zamykajaca gardziel - na rysunku ponizej zaznaczona na czerwono. Element o ktorym pisze reguluje ilosc paliwa (drugi rysunek, element zielony). Znalazlem opis "tloczek" lub "tloczek podcisnienia" (Gasschieber).
Funkcja obu elementow tez jest inna. Przepustnica reguluje ilosc mieszanki ktora dostaje sie do silnika. Tloczek reguluje sklad mieszanki (dokladnie mowiac pozwala zeby byl staly niezaleznie od ustawienia przepustnicy).
Funkcja obu elementow tez jest inna. Przepustnica reguluje ilosc mieszanki ktora dostaje sie do silnika. Tloczek reguluje sklad mieszanki (dokladnie mowiac pozwala zeby byl staly niezaleznie od ustawienia przepustnicy).
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
czyli zagadka rozwiazana...
dokupie takie juz nie wiem jak pisac ale zeby bylo wiadomo o co chodzi przepustnice uzywane albo nowe czy moze te mozna zakleic jest takie cos jak plynny metal podobno zdaje egzamin..??

- Daniel626
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Witam.. sprawa wyglada nastepujaco... Przepustnice ogarniete moto ma duzo wiecej mocy ale dalej ma momety ze przerywa jak by paliwa nie dostawal albo nie wiem co... Czy to tylko teraz wystarczy synchronizacja gaznikow czy jest jeszcze jakas przeczyna??moze ktos wie jakie parametry maja dysze w komorze plywakowej...??
- Daniel626
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości