[Aktualności] Honda RC213V-S - drogowy prototyp...
Posty: 16
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Honda RC213V-S - drogowy prototyp...
Dyskusja na temat: Honda RC213V-S - drogowy prototyp zaprezentowany!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda RC213V-S - drogowy prototyp zaprezentowany!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda RC213V-S - drogowy prototyp zaprezentowany!
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
V4 tam... Jakoś nie wierze w dzikość tej jednostki... Hondo - daj V2!!! Wróć nam SP2 w nowej "lekkiej" technologi...<br><hr>miki1406
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Tak, listerek!"
"nawiązaniem dl japońskiej"
"Czekmy na więcej"
Panie Łukaszu, litości
Taki krótki tekst...<br><hr>Piotrek
"nawiązaniem dl japońskiej"
"Czekmy na więcej"
Panie Łukaszu, litości

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wahacz i rama - super! Oby to bylo v4 - - najlepsza konfiguracja; r4 jest i bylo mnostwo a v2 to badziew - dwa wielkie kotly, gigantyczny efekt hamowania silnikiem i gorsze wkrecanie sie silinka na wyzsze obroty sa dla mnie nie akceptowalne.<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A słyszałeś o RVT 1000R RC-51 i jej wynikach w sporcie?? o Colin Edwards, czy Nicky Hayden'ie??Komentatorzy napisał(a):Wahacz i rama - super! Oby to bylo v4 - - najlepsza konfiguracja; r4 jest i bylo mnostwo a v2 to badziew - dwa wielkie kotly, gigantyczny efekt hamowania silnikiem i gorsze wkrecanie sie silinka na wyzsze obroty sa dla mnie nie akceptowalne.<br><hr>txa<br>
<br><hr>miki1406
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale to trochę inne czasy były, R4 z czasem wciągnęły ją nosem.<br><hr>RegisKomentatorzy napisał(a):Wahacz i rama - super! Oby to bylo v4 - - najlepsza konfiguracja; r4 jest i bylo mnostwo a v2 to badziew - dwa wielkie kotly, gigantyczny efekt hamowania silnikiem i gorsze wkrecanie sie silinka na wyzsze obroty sa dla mnie nie akceptowalne.<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):A słyszałeś o RVT 1000R RC-51 i jej wynikach w sporcie?? o Colin Edwards, czy Nicky Hayden'ie??
<br><hr>miki1406<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciekawe jak z osiągami ale wyglądem Honda zamordowała paskudną nową R1 , jak jeszcze zaprezentują godnego następce Horneta to chyba polubię Hondę na powrót a już w nich zwątpiłem ...<br><hr>Dexxx900
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na 100% nie r4. Motocykl jest bardzo wąski i osobiście stawiam na v4 90 lub 60 stopni. Zdecydowanie ładniejszy od nowej R1.<br><hr>Tonny7
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na AM<br><hr>DawidKomentatorzy napisał(a):Jeszcze jak by na A2 można było zarejestrować...<br><hr>Aquaster<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam może spaczony gust ale dla mnie to wygląda jak kupa a nowe r1 kozacko, a komentarze są zupełnie odwrotne.. <br><hr>Movi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie rozumiem waszych porównań co do osiągów i piękności tych motocykli. Porównujecie prototyp Hondy do seryjnej R1. Jesli już chcecie porównywać to motocykle tej samej klasy. H2 i H2R nie są następcami ZX-10R, firma chciała jedynie zrobić pokazówkę czy ideę na przyszłość. Te motocykle nie będą się ścigać w zawodach. Jedynie użytkownicy będą je używać na torze dla swojej przyjemności. A bajer jaki nam dali to możliwość jeżdżenie po drogach uboższą wersją. RC213V-S to tylko bardzo uboga wersja motocykla MotoGP - podobnie jak kiedyś Desmosedici RR. Ten motocykl też nie będzie startował w zawodach. Będa go jedynie używać pasjonaci oraz bogatsi ludzie.<br><hr>Ancykrys
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ani Honda , ani Yamaha nigdy nie udostępnią technologii z Moto GP.<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):Nie rozumiem waszych porównań co do osiągów i piękności tych motocykli. Porównujecie prototyp Hondy do seryjnej R1. Jesli już chcecie porównywać to motocykle tej samej klasy. H2 i H2R nie są następcami ZX-10R, firma chciała jedynie zrobić pokazówkę czy ideę na przyszłość. Te motocykle nie będą się ścigać w zawodach. Jedynie użytkownicy będą je używać na torze dla swojej przyjemności. A bajer jaki nam dali to możliwość jeżdżenie po drogach uboższą wersją. RC213V-S to tylko bardzo uboga wersja motocykla MotoGP - podobnie jak kiedyś Desmosedici RR. Ten motocykl też nie będzie startował w zawodach. Będa go jedynie używać pasjonaci oraz bogatsi ludzie.<br><hr>Ancykrys<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie. I nie zrobią tego nawet w motocyklach typu RC213V-S. Desmosedici RR było dalekie od Desmosedici GP. Nawet prototyp Open jest inny od RC213V - nie ma nawet pneumatycznych sprężyn w rozrządzie, ani skrzyni seamless shift transmission. Jednym z powodów poza kosztami itd. jest to, że lud dowiedział by się o technologii, która w MotoGP jest tak strzeżona.<br><hr>AncykrysKomentatorzy napisał(a):Nie rozumiem waszych porównań co do osiągów i piękności tych motocykli. Porównujecie prototyp Hondy do seryjnej R1. Jesli już chcecie porównywać to motocykle tej samej klasy. H2 i H2R nie są następcami ZX-10R, firma chciała jedynie zrobić pokazówkę czy ideę na przyszłość. Te motocykle nie będą się ścigać w zawodach. Jedynie użytkownicy będą je używać na torze dla swojej przyjemności. A bajer jaki nam dali to możliwość jeżdżenie po drogach uboższą wersją. RC213V-S to tylko bardzo uboga wersja motocykla MotoGP - podobnie jak kiedyś Desmosedici RR. Ten motocykl też nie będzie startował w zawodach. Będa go jedynie używać pasjonaci oraz bogatsi ludzie.<br><hr>Ancykrys<br>Komentatorzy napisał(a):Ani Honda , ani Yamaha nigdy nie udostępnią technologii z Moto GP.<br><hr>x<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
preciez ja piszę o uzytkowaniu przez zwyklych kierowcow a nie zawodnikow w profesjonalnych wyscigach...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Wahacz i rama - super! Oby to bylo v4 - - najlepsza konfiguracja; r4 jest i bylo mnostwo a v2 to badziew - dwa wielkie kotly, gigantyczny efekt hamowania silnikiem i gorsze wkrecanie sie silinka na wyzsze obroty sa dla mnie nie akceptowalne.<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):A słyszałeś o RVT 1000R RC-51 i jej wynikach w sporcie?? o Colin Edwards, czy Nicky Hayden'ie??
<br><hr>miki1406<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Honda o której wspominasz czyli vtr 1000 sp1/2 miała kiepskie wyniki w sportach ponieważ to była wtedy era ducati który krolowalo w wsbkKomentatorzy napisał(a):Wahacz i rama - super! Oby to bylo v4 - - najlepsza konfiguracja; r4 jest i bylo mnostwo a v2 to badziew - dwa wielkie kotly, gigantyczny efekt hamowania silnikiem i gorsze wkrecanie sie silinka na wyzsze obroty sa dla mnie nie akceptowalne.<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):A słyszałeś o RVT 1000R RC-51 i jej wynikach w sporcie?? o Colin Edwards, czy Nicky Hayden'ie??
<br><hr>miki1406<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 3 gości