Moto na a2 przygotowujące do ścigaczy.
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Moto na a2 przygotowujące do ścigaczy.
Witam.
Kończę kurs a2 i zastanawiam się nad kupnem motocykla (na następny sezon).
Jestem zakochany w Yamaszce R6 2006+, ale wiadomo nikt od bizona nie zaczynał (tzn. zaczynał ale wiadomo jak kończyli - oczywiście nie wszyscy ale to już szczęśliwe przypadki)
Ja podchodzę mądrze do tematu i chcę kupić motocykl który przygotuje mnie na tą bestie.
Na strój mam odłożone 3-4k , na początkowe moto jakieś 10k.Pytanie brzmi czy jeżeli kupię jakiegoś nakeda typu XJ6, czy przygotuje mnie do ścigacza (mam zamiar przelatać 2 intensywne sezony zanim zrobię A) ,czy jednak lepiej kupić coś pokroju r125 czy kawasaki 250r , niby pozycja już jak na ściga więc może na tego typu motocyklach lepiej się przygotuję?
Mam nadzieję ze pomożecie rozwiać moje wątpliwości. Chyba, że macie jakies inne propozycje co do moto to śmiało piszcie(tylko nie GS500 , nie podoba mi się totalnie). Jbc mam : 180cm , 80 kg wagi.
LwG !
Kończę kurs a2 i zastanawiam się nad kupnem motocykla (na następny sezon).
Jestem zakochany w Yamaszce R6 2006+, ale wiadomo nikt od bizona nie zaczynał (tzn. zaczynał ale wiadomo jak kończyli - oczywiście nie wszyscy ale to już szczęśliwe przypadki)
Ja podchodzę mądrze do tematu i chcę kupić motocykl który przygotuje mnie na tą bestie.
Na strój mam odłożone 3-4k , na początkowe moto jakieś 10k.Pytanie brzmi czy jeżeli kupię jakiegoś nakeda typu XJ6, czy przygotuje mnie do ścigacza (mam zamiar przelatać 2 intensywne sezony zanim zrobię A) ,czy jednak lepiej kupić coś pokroju r125 czy kawasaki 250r , niby pozycja już jak na ściga więc może na tego typu motocyklach lepiej się przygotuję?
Mam nadzieję ze pomożecie rozwiać moje wątpliwości. Chyba, że macie jakies inne propozycje co do moto to śmiało piszcie(tylko nie GS500 , nie podoba mi się totalnie). Jbc mam : 180cm , 80 kg wagi.
LwG !
- NietoperzSZN
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 26/8/2014, 17:55
- Lokalizacja: Szczecin
do 10k cięzko znaleźć cbr250r . Z tego co słyszałem kawasaki 250r dużo tańsza ale np. części drogie... polecam jakąś 250tkę.... sam mam dylemat bo zamierzam kupić jakiś motor do 10k . Czekałbym na okazję i szukał jakiejś cbrki, kawasaki
olej napędowy (otwórz link)
-
trellson86 - Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 28/8/2014, 08:20
za 10,5 - 11 mozna wziac CBR250R 2010 w idealnym stanie w motorismo w Wawie
Z tego co widzę mają częsci motocyklowe i akcesoria - nie ma ofert sprzedaży motorów.
Ostatnio edytowano 12/9/2014, 07:50 przez trellson86, łącznie edytowano 1 raz
olej napędowy (otwórz link)
-
trellson86 - Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 28/8/2014, 08:20
Jeśli chciałbyś przelatać Ninja 250R dwa sezony a potem zmienić na R6, to ja bym jeszcze w międzyczasie pojeździł czymś co ma 60-100 koni, chociaż znajomy z ćwiartki przesiadł się na 636 i daje rade. Ninja 250R moc oddaje równomiernie i parametry w porównaniu do xj6 (dobrze by było jak byś podał rocznik który cię interesuje) szału nie robią, jednak jak ogarniesz dobrze ćwiartkę, to łatwiej będzie ci się przesiadać na mocniejsze motocykla (oczywiście z głową trzeba to robić).
Kawasaki Ninja 250R -> Yamaha FZ6 S2
-
koperta4512 - Świeżak
- Posty: 145
- Dołączył(a): 31/1/2013, 19:57
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
trellson86 napisał(a):za 10,5 - 11 mozna wziac CBR250R 2010 w idealnym stanie w motorismo w Wawie
Z tego co widzę mają częsci motocyklowe i akcesoria - nie ma ofert sprzedaży motorów.
allegro --> CBR250 --> Warszawa
ale juz poszla jakos w zeszlym tygodniu
Twoj podpis jest za dlugi
-
leff - ZlyCzlowiek
- Posty: 4443
- Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
- Lokalizacja: sercem WX
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Ja tam bym na twoim miejscu z gs-em startowal. Dobry na pierwsze moto i wielu tak zaczynalo i sie nie pozabijali, poczytaj sobie i wybierz gs latwiejsze moto niz xj
GÓWNO
- Osty Rider
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 13/9/2014, 20:05
ostatnio 3 kolegow kupilo gs i mowia ze yamahy by nie chcieli, cos to znaczy yamaha to turystyk a gs lepiej pod sporta przygotuje bo nerwowsza
GÓWNO
- Osty Rider
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 13/9/2014, 20:05
Moje zdanie i kolegów potwierdza nawet ścigacz.pl -
"Nie spodziewajmy się po budżetowych motocyklach z początku lat 90-tych chirurgicznie precyzyjnego zawiasu. W gruncie rzeczy w obu tych maszynach wygląda on tak samo (konwencjonalny widelec + monoshock) z tym, że w GS500 możemy regulować także przód. XJ600 jest bardziej komfortowa i pluszowa, a GS500, ironicznie, jest bardzie sportowy i po zakrętach prowadzi się lepiej, ale w sporej mierze jest to zasługa mniejszej masy."
- część artykułu http://www.scigacz.pl/Suzuki,GS500,czy, ... 17564.html
Waży mniej i prowadzi się bardziej sportowo, na tym stańmy, ale jak Ci się gs500 nie podoba (obczaj jeszcze gs500f-wersję z owiewkami) to może honda cb500 lub cbf 500, hmm? Fajne sprzęty Tylko Hondę albo musisz zablokować chyba 3 KM na A2, albo kupić z wbitymi już w dowód 35 kW. Ja tam brałbym gs 500 f i się nie bawił, ale Honda też dobry wybór będzie.
"Nie spodziewajmy się po budżetowych motocyklach z początku lat 90-tych chirurgicznie precyzyjnego zawiasu. W gruncie rzeczy w obu tych maszynach wygląda on tak samo (konwencjonalny widelec + monoshock) z tym, że w GS500 możemy regulować także przód. XJ600 jest bardziej komfortowa i pluszowa, a GS500, ironicznie, jest bardzie sportowy i po zakrętach prowadzi się lepiej, ale w sporej mierze jest to zasługa mniejszej masy."
- część artykułu http://www.scigacz.pl/Suzuki,GS500,czy, ... 17564.html
Waży mniej i prowadzi się bardziej sportowo, na tym stańmy, ale jak Ci się gs500 nie podoba (obczaj jeszcze gs500f-wersję z owiewkami) to może honda cb500 lub cbf 500, hmm? Fajne sprzęty Tylko Hondę albo musisz zablokować chyba 3 KM na A2, albo kupić z wbitymi już w dowód 35 kW. Ja tam brałbym gs 500 f i się nie bawił, ale Honda też dobry wybór będzie.
GÓWNO
- Osty Rider
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 13/9/2014, 20:05
I wiem też, że jest cięższe od gs, cb i cbf, ma od nich mniej sportowe zawiasy i w przeciwieństwie do gs trzeba ją blokować na A2 (koszt to jakieś 750 zł). Jest w klasie "turystyczne" a to są nakedy (bardziej sportowe), czytałem o tym wiele i rozmawiałem, bo sam teraz będę kupywać coś takiego, zastanawiałem się na Yamahą, ale odpada, bo to typowo turystyczne jest. Chciałbym SV 650, ale trochę się tego boję, bo na co nie siądę to zaraz zapier*alam jak debil, a pożyć trochę jeszcze chcę, więc mój wybór zostać przy gs-ie, chociaż to sv kusi...
GÓWNO
- Osty Rider
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 13/9/2014, 20:05
Dobrze przygotuje do sporta fazerek, ma super hamulce z r1, silnik wzorowany na r6. Dzięki wygodnej pozycji jest bardzo łatwy do opanowania, odblokowany ma 95km więc już bardzo fajnie jeździ. Tak się składa że mam do sprzedania jednego takiego którym można jeździć na a2
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
-
fincher - Bywalec
- Posty: 822
- Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45
Huh jesli serio się mieści to dokładnie na styk, kwestia trochę sporna bo połowa mocy to 47,5 KM. Ale trochę fincher ma racji gdyby się łapał to super pomysł wziąć coś takiego, pojeździć, potem zrobić A, odblokować i dopiero jak Ci rzeczywiście będzie brakować dalej to wtedy zmienić, choć do tego czasu sporo Cię to moto nauczy.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
w zasadzie to nie ma większego znaczenia czy to będzie ninja 250 czy XJ, masz się przygotować do jazdy, sport to też motocykl i też prowadzi się tak samo jak motocykle, pozycja jest inna ale na początku będziesz się uczył techniki jazdy a nie techniki schodzenia na kolano, przerzucania masy w zakrętach. Na każdym nauczysz się jak skręcać, hamować, przyspieszać na wyjściu z zakrętu. potem po przesiadce na sporta będzie prawie tak samo, prawie bo będzie szybciej i będziesz miał czas tylko na reakcje a nie na myślenie jak to zrobić. oba motocykle ninja i XJ są wygodne i przyjazne.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Nie no dlaczego ma nie schodzić na kolano... Ja tam w 125 opony zamykam dość często, po to jest pierwsze moto (tanie i optymalnie mocne) żeby się nauczyć też zakrętów Przynajmniej jak dla mnie.
GÓWNO
- Osty Rider
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 13/9/2014, 20:05
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle na kategorie A2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości