Blokady Honda CBR 125R
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Blokady Honda CBR 125R
Witam zakupiłem hondę 2005 r z przebiegiem 27 tysięcy i mam taki oto problem bo jedzie, w pozycji gdy jestem wyprostowany 80 km/h a jesli się położe na baku i z lekkiej górki 100 km/h i myślę że jest zablokowana tylko gdzie. Byłem u dwóch mechaników i jeden mówił że na module a drugi że nie na module. dodam jeszcze że honda na biegu jałowym kręci się do 12 tyś. Na pierwszym biegu kręci do 10tyś , na drugim też do 10 tyś, trzeci ok 9 tyś, czwarty ok 8 tyś, piąty i szósty bieg to szkoda wrzucać bo nic nie ciągnie wręcz przeciwnie. Przy prędkości 100 km/h ma 7 tyś obrotów i to jest max, dodam że ważę 73 kg i mam ok 180cm wzrostu. I teraz pytanie finałowe czy ona jest faktycznie zablokowana, czy poprostu zajechany szmelc... ;/
ps. ale się rozpisałem LwG
ps. ale się rozpisałem LwG
-
Devil 125 - Bywalec
- Posty: 558
- Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
- Lokalizacja: DOL
Nie znam się, ale właśnie oglądałem filmik na youtubie jak taka prawie nówka leciała 121, a od 112 do 121 to rozpędzała się wieczność. Twoja ma już jakby nie patrzeć 9 lat, zaraz 10. Pewnie jakiś z jej 13 koni zdechł.
Nie mniej nie miałem styczności, niech wypowiedzą się użytkownicy.
Nie mniej nie miałem styczności, niech wypowiedzą się użytkownicy.
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Mam taki sam motocykl, ważę 74 i mam 180 wzrostu. Do tej pory jechałem ze spokojem 100 i to nie był koniec. Niestety jak na razie nie mogę sprawdzić ile maksymalnie pojedzie, bo wymieniałem łożysko główki ramy i moto mi pływa prawo-lewo, po dokręceniu tego przez mechaników podobno tego nie będzie to wtedy mogę sprawdzić vmax.
-
Adam66644 - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 31/8/2014, 18:53
Rok 2007, przebieg 28330 albo 29330, nie pamiętam dokładnie tysięcy :p
Aczkolwiek teraz zauważyłem zdanie w Twoim 1 poście:
"piąty i szósty bieg to szkoda wrzucać bo nic nie ciągnie wręcz przeciwnie"
no u mnie tak nie jest. Przy np. 70 kmph, na ostatnich biegach jak dokręcam to przyspiesza, nieznacznie, ale jednak. Jutro chyba oddaję do mechaników, za dzień - 2 pewnie będę mieć z powrotem to spróbuję ten Vmax.
Aczkolwiek teraz zauważyłem zdanie w Twoim 1 poście:
"piąty i szósty bieg to szkoda wrzucać bo nic nie ciągnie wręcz przeciwnie"
no u mnie tak nie jest. Przy np. 70 kmph, na ostatnich biegach jak dokręcam to przyspiesza, nieznacznie, ale jednak. Jutro chyba oddaję do mechaników, za dzień - 2 pewnie będę mieć z powrotem to spróbuję ten Vmax.
-
Adam66644 - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 31/8/2014, 18:53
To masz na wtrysku przebiegi podobne o ile w twoim albo moim nie były kręcone ;/
Dałbym ją do mechanika ale jeden jest zawalony robotą , a drugi jak byłem to podchodził do sprawy jak by nie kumał o co chodzi i boje się mu dać moto...
Dałbym ją do mechanika ale jeden jest zawalony robotą , a drugi jak byłem to podchodził do sprawy jak by nie kumał o co chodzi i boje się mu dać moto...
Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
-
Devil 125 - Bywalec
- Posty: 558
- Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
- Lokalizacja: DOL
Update:
Swoją na drodze szybkiego ruchu, z plecakiem, pocisnąłem ponad 120, do 130 nie doszło ale też nie chciałem już cisnąć mocniej bo dla silnika to nie zdrowe piłować na najwyższych obrotach.
Ale 120 zaliczone
Jak co ważę 74 - 76, plecak też nie lekki bo z lapkiem itp.
Swoją na drodze szybkiego ruchu, z plecakiem, pocisnąłem ponad 120, do 130 nie doszło ale też nie chciałem już cisnąć mocniej bo dla silnika to nie zdrowe piłować na najwyższych obrotach.
Ale 120 zaliczone
Jak co ważę 74 - 76, plecak też nie lekki bo z lapkiem itp.
-
Adam66644 - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 31/8/2014, 18:53
Adam66644 napisał(a):Update:
Jak co ważę 74 - 76, plecak też nie lekki bo z lapkiem itp.
To ważysz z plecaczkiem tyle co ja bez plecaczka
Moim zdaniem jak jechał z kimś, to chyba oczywiste jest - że nie próbował się stopić z bakiem tylko jechał "normalnie".
Cbr dobrze wyregulowana idzie 127km - i nie ma znaczenia czy się położysz czy nie. Czy lecisz z nie wiadomo jak stromej góry - bo przy tej szybkości odcina blokada narzucona przez producenta. [ Nowy model CBR ].
Honda Shadow, honda CBF 600
- Duszeek
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 12/8/2014, 20:13
Dzwoniłem dziś do mechanika czy by mi nie odblokował. Powiedział że na sto procent mi nie gwarantuje czy odblokuje a jeśli blokada będzie się znajdować w module to naprawa będzie kosztować 2500 zł... Wyśmiałem go i się rozłączyłem
Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
-
Devil 125 - Bywalec
- Posty: 558
- Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
- Lokalizacja: DOL
Moze sie trafic, ze masz motocykl z Niemiec ktory byl dlawiony dla 16 - 18 to latkow do predkosci 80 km/h.
W papierach powinno byc wpisane w jaki sposob byla dlawiona.
W papierach powinno byc wpisane w jaki sposob byla dlawiona.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Devil 125 napisał(a):problem w tym że nie mam papierów serwisowych .
.
Nie mowie o papierach service'owych a o niemieckich ( Fahrzeugbrief lub Zullassungsbescheinigung Teil II.
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Zapewne masz blokadę na module oraz/lub gaźniku i w kolanku wydechowym. Później postaram się opisać to wszystko dokładnie, bo teraz jestem na telefonie. Pozdrawiam.
P.S. Poszukaj trochę na forum, bo już nie raz były tematy o blokadach w CBR 125.
EDIT: Jeżeli masz wersję A to w pełni odblokowana,wersja B zablokowany gaźnik i wydech,wersja C zablokowany gaźnik wydech i moduł.Zobacz tam na naklejce pod tylnym siedzeniem jaką masz wersję albo w numerze VIN zobacz co masz po JC34(A,B lub C). (tekst bezczelnie skopiowany z forum o CBR, ale idealnie obrazuje to o co mi chodzi.). Autor: Zoch Od siebie dodam, że jeżeli masz wersję A to musisz mieć te niemieckie papiery, bo tylko z nich wyczytasz w jaki sposób został zablokowany Twój egzemplarz, bez tego możesz tylko metodą prób i błędów dojść do sposobu blokady.
P.S. Poszukaj trochę na forum, bo już nie raz były tematy o blokadach w CBR 125.
EDIT: Jeżeli masz wersję A to w pełni odblokowana,wersja B zablokowany gaźnik i wydech,wersja C zablokowany gaźnik wydech i moduł.Zobacz tam na naklejce pod tylnym siedzeniem jaką masz wersję albo w numerze VIN zobacz co masz po JC34(A,B lub C). (tekst bezczelnie skopiowany z forum o CBR, ale idealnie obrazuje to o co mi chodzi.). Autor: Zoch Od siebie dodam, że jeżeli masz wersję A to musisz mieć te niemieckie papiery, bo tylko z nich wyczytasz w jaki sposób został zablokowany Twój egzemplarz, bez tego możesz tylko metodą prób i błędów dojść do sposobu blokady.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Marsen miałem zablokowaną ale już jest odblokowana w pełni. Oddałem ją do serwisu i tam mi odblokowali gość mówił że byla zablokowana na gażniku. I że w wydechu też już coś kiedyś było grzebane bo było spawane. Modułu nie ruszał bo był ok.
A co do oznaczeń to na ramie mam literkę A a pod siedzeniem B więc nie wiem Grunt że jest w pełni odblokowana przez serwis
A co do oznaczeń to na ramie mam literkę A a pod siedzeniem B więc nie wiem Grunt że jest w pełni odblokowana przez serwis
-
Devil 125 - Bywalec
- Posty: 558
- Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
- Lokalizacja: DOL
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości