Dziwna praca Yz 125 z 1989-1991 roku ;/
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Dziwna praca Yz 125 z 1989-1991 roku ;/
Witam, mam dość duży problem z yz 125 , jest tak motocykl kupiłem niedawno okazało się że trzeba zrobić szlifa nowy tłok itd. no i się okazało że zawór wydechowy nie działał jutro go będę robił , bo dzisiaj jeździłem i motocykl ładnie idzie ale słaby ma dół , i nie chce chodzić na wolnych obrotach (zawór całkowicie wyciągnięty ) czy to może być tego wina że motocykl nie utrzymuje obrotów ? Dodam że po zapaleniu ma wyższe obroty a potem opadają i gaśnie , przepustnica chodzi leciutko nic nie skrzypi nie zgrzyta .
- jarekkuki
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 18/6/2013, 20:03
- Lokalizacja: Biłgoraj
baw sie gaźnikiem, starsze sprzęty moze byc ciezko wyregulowac, często dysze są porozkalibrowywane, iglice nie zawsze równe itp itd.
bez zaworu zawsze bedzie miał muła z dołu
bez zaworu zawsze bedzie miał muła z dołu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No i nie mam pojęcia co się dzieje , gaźnik próbowałem dzisiaj na wszystkie sposoby regulować , śrubka od mieszanki w żaden sposób nie działa , zmieniając pozycje iglicy nic nie dawało dalej się zachowuje tak samo po odpaleniu wkręci się na trochę wyższe obroty potem opadają i gaśnie już mnie szlak trafia , membrana jest ok . a kompresja dalej 7,5 bara i to mnie najbardziej boli , moto nie jest jeszcze dotarte ale to ile 0.5 bara mu wzrośnie więcej pewnie nie i ta kompresja mi się nie podoba
- jarekkuki
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 18/6/2013, 20:03
- Lokalizacja: Biłgoraj
Kompresje powinno się mierzyć na rozgrzanym silniku z całkowicie otwartą przepustnicą, regulacja gaźnika to nie tylko bezsensowne kręcenie śrubką, podstawą jest szczelność i czystość układu jeśli to nie jest dopilnowane to się nie dziw że motocykl tak a nie inaczej pracuje, jeśli chodzi o ustawienie niskich obrotów to robisz to tak: ustawiasz możliwie najniższe obroty śrubką regulującą obroty, kręcisz śrubką składu by je jak najbardziej podnieść znowu odejmujesz obroty tą pierwszą i tak aż przestaną się dawać podnosić obroty śrubką składu, oczywiście gaźnik musi być czysty (co najmniej wyczyszczony sprężonym powietrzem (rozkręcając go na czynniki pierwsze))
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
ja rozumiem bo to nie moje pierwsze 2t , dokładnie to kumpla tylko mu je robię , gaźnik jest czysty nie ma żadnego syfu , a obrotów w ogóle nie da się ustawić bo tak jak mówię (crosówka nagrzana ) po odpaleniu wkręca się na wyższe obroty sama bez dodawania gazu i nagle opadają i gaśnie po próbie dodania gwałtownie gazu jest dźwięk "buuu" i moto gaśnie, a nawet na wysokich jest coś takiego ze motorowi nagle spadają obroty , na wyższych obrotach moto ma moc nie mowie że nie ale nie chodzi tak jak powinien na nowym tłoku. A kompresje mierze na rozgrzanym silniku , nie jestem taki zielony w te zabawki tylko takiego przypadku jeszcze nie miałem i już naprawdę nie wiem co zrobić ;/
- jarekkuki
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 18/6/2013, 20:03
- Lokalizacja: Biłgoraj
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości