Co wybrać? 600cm3 z 2007-2008 roku
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Co wybrać? 600cm3 z 2007-2008 roku
Witam,
chciałbym w przyszłym sezonie zamienić swoje Kawasaki ZX6R z 2000 roku na coś nowszego (2007-2008 rok). Interesują mnie następujące modele:
- Yamaha R6
- Suzuki GSX-R
- Honda CBR600RR
- Kawasaki Ninja
prosiłbym o opinie użytkowników który model będzie najlepszym wyborem oraz w miarę możliwości główne zalety oraz wady konkretnych modeli.
Motocykl użytkuję głównie w mieście (80%) oraz czasem wyskoczę w dalszą trasę (do 300 km) czy na tor. Wiem że powyższe modele raczej średnio nadają się do jazdy w mieście oraz dalsze trasy ale proszę nie proponować innych modeli ponieważ jestem zainteresowany tymi konkretnymi motocyklami. Z góry dziękuję za pomoc.
chciałbym w przyszłym sezonie zamienić swoje Kawasaki ZX6R z 2000 roku na coś nowszego (2007-2008 rok). Interesują mnie następujące modele:
- Yamaha R6
- Suzuki GSX-R
- Honda CBR600RR
- Kawasaki Ninja
prosiłbym o opinie użytkowników który model będzie najlepszym wyborem oraz w miarę możliwości główne zalety oraz wady konkretnych modeli.
Motocykl użytkuję głównie w mieście (80%) oraz czasem wyskoczę w dalszą trasę (do 300 km) czy na tor. Wiem że powyższe modele raczej średnio nadają się do jazdy w mieście oraz dalsze trasy ale proszę nie proponować innych modeli ponieważ jestem zainteresowany tymi konkretnymi motocyklami. Z góry dziękuję za pomoc.
- michak80
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 2/9/2014, 13:58
- Lokalizacja: Warszawa/Kijów
Idz do dzialu "chce kupic motocykl", tam jest taki fajny podwieszony temat, gdzie sa zadane pytania pomocnicze.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Jak na miasto to fajnie mieć elastyczny silnik, a jak elastyczny silnik to daytona 675. Napisałeś że czasami polecisz na tor chociaż podejrzewam że toru to ten motocykl nie zobaczy, ale mimo wszystko daytoną można kręcić fajne czasy.
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: się biorą wszy
jaroaro napisał(a):(...) mimo wszystko daytoną można kręcić fajne czasy.
To takie nieistotne, w mojej opinii. I tak banan na pysku, i tak.
Daytona ma taką jedną wielką zaletę. Oryginalność.
Wyjeżdżasz na przejażdżkę i prawdopodobieństwo, że spotkasz inna jest minimalne.
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
A myslales o zx6r rocznik:05-06? Pojemnosc troche ponad 600 (636) wyglad nawiazujacy do zx10 r. Posiadam taka (rocznik 2006) i jestem mega zadowolony. Sprzet doceniony w stuncie jak i na torze. Oczywiscie o wygodzie zapomnij, kawka jest strasznie niewygodna ale wkoncu to plastik a nie turystyk. Przed zakupem tez mialem problem co wybrac. W gre wchodzily: gix k6 ( oczywiscie malowanie bialo niebieskie , piekny motocykl nawet chyba bardziej podobal mi sie z wygladu od ninjy do czasu az usiadlem na nim. Przy moim wzroscie i wadze czulem sie jak bym siedzial na 50ccm), cbr rr ( ladna ale czegos mi w niej brakowalo. Akurat fajnie sie skladalo bo do dyspozycji mialem oba moto (rr i 636), po przejechaniu sie oboma modelami 636 zrobilo na mnie wieksze wrazenie. RR jak dla mnie strasznie delikatnie oddawala moc w calym zakresie a 636 zachowywala sie wsciekle).
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
- mlody636
- Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
- Lokalizacja: jesteś??
Popieram przedmówce sam latam na 636 z 06r i przy wyborze też miałem taka listę jak Ty te same moto i po obejrzeniu i przejechaniu się kilkoma maszynami padło na 636 jak dla mnie najwygodniejsza dla pasażera też . No i to 136 km więcej niż u konkurencji
Braci się nie traci
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
-
madman88 - Świeżak
- Posty: 258
- Dołączył(a): 16/4/2014, 15:50
- Lokalizacja: Osw
jaroaro napisał(a):Daytona ma taką jedną wielką zaletę. Oryginalność.
Wyjeżdżasz na przejażdżkę i prawdopodobieństwo, że spotkasz inna jest minimalne.
Ma też jedną dużą wadę... w razie szlifa szukasz owiewek pół roku
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
No tak. Tylko japonia!!! Wszystkie inne motocykle psują się i nie ma części. Ja tylko uważam że europejskie motocykle są dużo ciekawsze niż japończyki gdzie wszędzie ich pełno i każdy do siebie podobny.
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: się biorą wszy
jaroaro napisał(a):No tak. Tylko japonia!!! Wszystkie inne motocykle psują się i nie ma części.(...)
Japonia też się psuje, ale jest więcej części niż do egzotyków
A nawet jak się nie psuje taki wynalazek to zawsze jest ryzyko gleby/szlifa i też szukanie gratów...
Z motocyklami ogólnie jest ciężko... Jak są zamienniki to do kierunków lusterek itp... Silnikowych, zawieszeniowych brak... Oryginały - cena kosmos...
Pozostaje tylko rynek wtórny i różnego rodzaju kombinacje - spawania/regeneracje itp...
Jak fenix z popiołów
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Nie wiem czy Triumph jest aż takim egzotykiem na naszym rynku. Coraz więcej na rynku motocykli europejskich więc pewnie z czasem będzie i więcej gratów na allegro do nich. Tak jak Piach wspomniał Triumph to nie Buell lub Bimota. Już chyba większym egzotykiem jest MV Agusta lub Moto Guzzi jeżeli chodzi o europejski rynek.
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: się biorą wszy
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości