CBR 600 f1 POMOCY !!!
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
CBR 600 f1 POMOCY !!!
Witam jestem tutaj nowy więc witam wszystkich, mam problem z moja CBR 89 rocznik, na normalnej jeździe zaczęło mi coś stukać dzisiaj odpaliłem silnik i słucham coś z dołu silnika , czyżby to panewki? Moze miał ktoś podobny problem POZDRAWIAM
-
MatyssDJ - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 17/9/2014, 17:56
- Lokalizacja: Przygodzice
najpierw radzę sprawdzić najbardziej prozaiczne powody. miałem kiedyś podobną sytuację i po bliższym przyjrzeniu się wyszło że jedna z nakrętek od kolektora się odkręciła i z stamtąd dochodził metaliczny dźwięk 

- Trax
- Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 28/9/2011, 11:39
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
anntek napisał(a):Jeżeli da się pospawać to nic straconego
No anntek, czy ty jesteÅ› normalny??

Wyrwało stopę korbowodu a wirujący wał wbił jego resztkę w blok wywalając dziurę... Co ty tam chcesz spawać??
Silnik śmietnik... Przyczyną wywalenia korby była więc luźna/starta panewka...
Trzeba się pogodzić z tym, że F1 to już zabytek i silniki będą się kończyć w każdym jednym sprzęcie... Honda zawsze miała problemy z panewkami i to norma, że lecą w tak wiekowym sprzęcie...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
http://www.youtube.com/watch?v=BMYbKowy ... ata_player
Poczytajcie komentarze. Pocisneliście chłopaka a prawdą jest, że można naprawić bloki pęknięte za pomocą kołkowania lub klejenia żywicami epoksydowymi.
Poczytajcie komentarze. Pocisneliście chłopaka a prawdą jest, że można naprawić bloki pęknięte za pomocą kołkowania lub klejenia żywicami epoksydowymi.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
No nie wyrobie...
Chłopie... To jest amelinium! Tego nie pomalujesz
Nawet w samochodach, do ktorych zasadnicza są części zamienne sie nie naprawia silnika po strzale korby, a ty chcesz wysokoobrotowy wysilony japoński silnik kleić, spawać i sztukować... To moze dobry mechanik i wątrobe przeszczepi...
Tylko mechanik idiota bez szkoły i pojecia, który nie docenia swojego cennego czasu, bedzie próbował kleić ten śmiernik
Dotarło???
Chłopie... To jest amelinium! Tego nie pomalujesz

Nawet w samochodach, do ktorych zasadnicza są części zamienne sie nie naprawia silnika po strzale korby, a ty chcesz wysokoobrotowy wysilony japoński silnik kleić, spawać i sztukować... To moze dobry mechanik i wątrobe przeszczepi...
Tylko mechanik idiota bez szkoły i pojecia, który nie docenia swojego cennego czasu, bedzie próbował kleić ten śmiernik
Dotarło???
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Wiem ze silnik f2, f3 i hornet to to samo ale f1 nie wiem. Jak cos to mam 2 silniki z f3 na sprzedaz.
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
- mlody636
- Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
- Lokalizacja: jesteÅ›??
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości