KTM: LC2 125
Posty: 6
• Strona 1 z 1
KTM: LC2 125
Witam chcialbym sie was zapytac o informacje i opinie na temat tego ktm.
Glowne pytanie co ile sie robi reomnt (wymiana tloka szlif cylindra)
Czy nadaje sie na tor tak amatorsko pojezdzic. I ile kosztuje taki remoncik
Glowne pytanie co ile sie robi reomnt (wymiana tloka szlif cylindra)
Czy nadaje sie na tor tak amatorsko pojezdzic. I ile kosztuje taki remoncik

- yamahacross
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 19/8/2014, 18:58
co ile - co ile tego sprzet wymaga, generalnie 10-20 tysiecy km a jak to potem wyjdzie to róznie bywa, podejrzewam że mozna i sporo wiecej napyrkać a i mozna zarznąc go w kilka wyjazdów.
to sprzet idealny dla amatora, nie jest to wyczynówka ( nie mozna go nawet porównywać z ktmem EXC ) w zasadzie to jest jak yamaha DT 125, nawet praktycznie identyczny silnik, jedynie ma małe przeróbki.
remoncik zalezy jaki, tłok pewnie do 400 zł jakis z górnej półki kupisz, uszczelki powiedzmy 100 zł, honowanie z 30 zł i masz wymieniony tłok.
jak dół silnika to doliczyc lekko z 1000 zł i masz silnik igiełke także remonty w porównaniu z wyczynówkami to smiesznie tanie są.
a co do jazdy - nie licz że na torze bedziesz tym wymiatał ale jak nie interesują cie wyscigi, skakanie na 20 metrów, to sprzet w zupełnosci wystarczy
to sprzet idealny dla amatora, nie jest to wyczynówka ( nie mozna go nawet porównywać z ktmem EXC ) w zasadzie to jest jak yamaha DT 125, nawet praktycznie identyczny silnik, jedynie ma małe przeróbki.
remoncik zalezy jaki, tłok pewnie do 400 zł jakis z górnej półki kupisz, uszczelki powiedzmy 100 zł, honowanie z 30 zł i masz wymieniony tłok.
jak dół silnika to doliczyc lekko z 1000 zł i masz silnik igiełke także remonty w porównaniu z wyczynówkami to smiesznie tanie są.
a co do jazdy - nie licz że na torze bedziesz tym wymiatał ale jak nie interesują cie wyscigi, skakanie na 20 metrów, to sprzet w zupełnosci wystarczy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
na koło idzie kazdy sprzet bo to tylko kwestia kierowcy......
róznica bedzie spora, moc moze nie najgorsza ale sposób jej oddania duzo spokojniejszy
róznica bedzie spora, moc moze nie najgorsza ale sposób jej oddania duzo spokojniejszy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wszystko moc i osiągi podobne, klx ma lepsze zawieszenie względem DR, ktm podejrzewam że podobnej klasy zawieha co KLX. ale 4takty są sporo cięzsze. decyzja twoja nic ja nie doradze wiecej. ja akurat lubie 4T wiec pewnie brałbym DR bo o klxa cięzej jest. z kolei jakby mi zalezało na zwinnosci pewnie padło by na lc2
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości