Zobacz wątek - Stare motocykle do 3000zł (rocznik 1970 - 1990)

Stare motocykle do 3000zł (rocznik 1970 - 1990)

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Stare motocykle do 3000zł (rocznik 1970 - 1990)

Postprzez Łukasz_15* » 11/8/2014, 14:33

Jak w temacie. Myślałem o kupieniu sobie jakiegoś starocia marki Honda ewentualnie Yamaha. Byłbym wdzięczny gdyby wypowiedział się ktoś, kto już coś takiego kupował. Mam na myśli np. taki motocykl :

http://olx.pl/oferta/honda-cb-750-night ... b5c28c18ed

Wiem, że w większości ofert te motorki są zawsze super i w ogóle smigają jak złoto, no ale każdy wie jak jest. Chcialem zapytać, czy dużo roboty? Czy da się sensownie polatać, czy trzeba włożyć drugie tyle w motor, żeby działał jak nalezy?

Szczególnie zależy mi na opinii kogoś, kto kupił motocykl z przedziału "wiekowego" 1970-1990 i za cenę max 3000zł ;).

Będę wdzięczny za wszelką pomoc ;)
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26


Postprzez miki1406 » 11/8/2014, 16:07

Słuchaj ja kupiłem GSX750F z roku 1993 i je odratowałem. Zamknąłem się w kwocie 2600-2800zł. Motocykl jest sprawny, zapala, śmiga. Leci 250km/h. Pali normalne ilości paliwa (7-9l w zależności od odwijania). Jest odmalowany. Przeszedł serwis, ma nowy olej, filtry, synchro, klocki na przodzie i tyle, linki gazu, ssania, wszelkie żarówki itd... Wszystko w tej kasie...

Jest jednak jedno ALE... Brat jest mechanikiem motocyklowym... Duża pomoc z jego strony, bezpłatna oczywiście... Sporo drobnych części (śrubki, podkładeczki itp) wykopaliśmy u niego za free... Miał styczność z malowaniem, a i ja nie jestem lewy... Dostęp do motopodnośnika, dobrego ślusarza, wakuometrów, migomatu, tiga, pneumata, sprężarki, pistoletu lakierniczego, kroplówki, części nowych i używanych w dobrych cenach...

Słowem mocne zaplecze, przez duże M...

Mój projekt zobaczysz na stronie
http://gsxf.pl/viewtopic.php?t=5495 (otwórz link)
Na dole 1wszej strowy efekt finalny

I słowo na koniec. Nie koniecznie worek pieniędzy...

Chęci, umiejętności i zaplecze. Klucz do sprawnego i taniego starocia :)

Pozdro
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Łukasz_15* » 11/8/2014, 16:11

No ładnie, ładnie ten motorek wygląda ;). Dokładnie o taką radę mi chodziło ;D. Wielkie dzięki.

Jeśli chodze o prace nad motocyklem, to sam coś ogarniam, a mam kumpla mechanika, z którym mam podobną sytuację jak Ty z bratem więc się specjalnie nie przejmuję średnio zaawansowanymi sprawami naprawczymi :p.

Jakby ktoś jeszce miał jakieś rady odnośnie takich starszych motocykli, to chętnie poczytam ;)
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez jaroaro » 11/8/2014, 16:47

Proponuję zajrzeć na forum Cafe Racer. Tam sporo osób kupuje japońskie klasyki i je ratuje. Największy problem, jest z dostępnością części które trzeba ściągać i to za całkiem spore sumki. Kwestia tego czy chcesz znaleźć stary motocykl i pojeździć za małą kasę, czy chcesz kupić motocykl klasyczny bo się w nich zakochałeś i chcesz go doprowadzić do stanu idealnego.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez miki1406 » 12/8/2014, 08:10

jaroaro napisał(a):(...)Największy problem, jest z dostępnością części które trzeba ściągać i to za całkiem spore sumki. (...)


Tutaj prawda jest gdzieś po środku... Jak wybierzesz wybitny egzotyk to tak jest... Jeśli poruszał się będziesz w motocyklach popularnych, kupisz wszystko i w rozsądnej kasie...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez jaroaro » 12/8/2014, 11:21

Nie wiem czy bez problemu kupisz np. pierścienie do motocykla z lat 70.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez Łukasz_15* » 13/8/2014, 11:47

Jaroaro, zgadzam się z Tobą w 100%. Zdaje sobie sprawę, żę gdybym kupił jakiegoś egzotyka, to bym się z nim pieprzył troszeczkę. W każdym razie chcę starocia do pojeżdżenia. Jakiegoś popularnego starocia ;).

Patrząc na ogłoszenia zwróciłem uwagę na Hondy VFR (różne pojemności), ewentualnie jakaś stara CBR. Rozglądałem się też za Kawasaki GPZ 500, ale znajomy mechanik mi odradzał tą markę.
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez miki1406 » 13/8/2014, 12:23

jaroaro napisał(a):Nie wiem czy bez problemu kupisz np. pierścienie do motocykla z lat 70.


Hehe... Widać, że nie siedzimy solidnie w temacie staroci i weteranów...

Jak nie kupisz to dorobisz...
Prima - Łódź ul. Liściasta i jazda...
http://www2.fpt-prima.com.pl/ (otwórz link)


Wszystko się da tylko trzeba chcieć... :P
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Łukasz_15* » 14/8/2014, 10:57

Ok. Dzięki Panowie za pomoc ;). Miki1406, jak juz kupię jakiegoś starego paździerza, to przynajmniej wiem do kogos zwrócić się o poradę dotyczącą części ;D
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez piotr_motoland » 17/8/2014, 06:51

Jezeli chodzi o motocykle z przełomu 70-80 tych lat,proponuje szukac w niemczech.Wiele klasyków stoi po szopach garażach upch.niętych w kąt w warsztatach od wielu lat nikt ich nie ruszal a to z powodu wyłamanej stacyjki,braku iskry ,lub niewielkich uszkodzen podczas upadku i braku checi kontynuacji dalszej jazdy motocyklem.Dla przykladu za yamahe xj 900 z roku 1988 piękny klasyk orginalne malowanie,uszkodzony moduł zaplonowy-300 EURO.
piotr_motoland
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
Lokalizacja: polska

Postprzez miki1406 » 18/8/2014, 08:31

Sporo takich motocykli znajdziesz także na "wystawkach" giełd samochodowych i MotoWeteranBazarach.

Z klasyka nawet niezbyt urodziwego idzie zazwyczaj zrobić conajmniej fajnego caffe-racera.

Zabacz na bazie zwykłej Jawy co ludzie budują :twisted:
Obrazek
Obrazek
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr