Na długie trasy?
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Na długie trasy?
Witam, poszukuje motocykla na długie podróże, co za tym idzie powinien być w miare wygodny, dosc mało palic (4 / 5l na 100km?), spory zbiornik paliwa, zeby nie tankowac co chwile. ccm bez znaczenia - niedlugo zdaje normalne prawko. Budowa w miare prosta, a czesci łatwo dostępne.
Szukanie utrudniaja fakty ze od ziemi odroslam tylko 160cm i waze 50kg. Mozecie polecic cos nieduzego i wytrzymalego? I czego cena nie zwali mnie z nog.

Szukanie utrudniaja fakty ze od ziemi odroslam tylko 160cm i waze 50kg. Mozecie polecic cos nieduzego i wytrzymalego? I czego cena nie zwali mnie z nog.

-
thruxton - Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 9/8/2014, 14:57
Moja odpowiedź była jak najbardziej poważna. Masz 160cm i ważysz 50kg, a szukasz motocykla wygodnego na długie trasy który to jednak aby był wygodny, dobrze się prowadził i miał odpowiednio mocny silnik oraz spory zbiornik paliwa, będzie swoje ważył, a siodło przez swoją szerokość uniemożliwi Ci postawienie pełnej stopy na ziemi.
Ostatnio edytowano 12/8/2014, 11:54 przez jaroaro, łącznie edytowano 1 raz
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: się biorą wszy
Właśnie może też uzasadnię, bo kolega intelygent.
Więc kolego intelygencie mając 160 i 50 to jesteś wielkości małej słodkiej blondyneczki, a małe słodkie blondyneczki śmigają na skuterach, a nie na turystykach które są duże.
Nie dosięgniesz w takim do ziemi, a jak wejdziesz na szczudła to nie utrzymasz bo ciężki.
Chcesz moto bezawaryjnego z tanimi częściami to jest nie możliwe- jeżeli coś jest markowe i jest dobrze wykonane, to i części są droższe.
Spalania 4l to w ogóle nie skomentuje w turystyku. Skuter 125cm3 pali 3-4.
Więc kolego intelygencie mając 160 i 50 to jesteś wielkości małej słodkiej blondyneczki, a małe słodkie blondyneczki śmigają na skuterach, a nie na turystykach które są duże.
Nie dosięgniesz w takim do ziemi, a jak wejdziesz na szczudła to nie utrzymasz bo ciężki.
Chcesz moto bezawaryjnego z tanimi częściami to jest nie możliwe- jeżeli coś jest markowe i jest dobrze wykonane, to i części są droższe.
Spalania 4l to w ogóle nie skomentuje w turystyku. Skuter 125cm3 pali 3-4.
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
A ja jestem wielkosci jasnoksieznika i sie nie chwale
Wczoraj probowalem postawic moto na stopce bez ustawienia jej. Gdy sie zorientowalem, co jest grane, bylo juz dosc pozno, ale jescze dalem rade - kilka sekund pozniej bylaby gleba klasy "parkingowka". Moto ma niecale. 200kg, ja mniej wiecej polowe tego, a i tak ledwo je wyprostowalem. Tobie nie bedzie latwiej.
Nie wiem, co rozumiesz przez dluzsze trasy, ale jesli to 50-150km, bez autostrad, to z powodzeniem rozgladaj sie w klasie 250 - jakies CBF, YBF, albo Ninja, zaleznie co Ci sie podoba.
Z wiekszych silnikow moze CB 500, GPZ albo XJ-6?
Przejdz sie do salonu i sprawdz, do jakiej wysokosci/"obwodu" Ci pasuja motocykle, to bedziemy sie glowic dalej.

Wczoraj probowalem postawic moto na stopce bez ustawienia jej. Gdy sie zorientowalem, co jest grane, bylo juz dosc pozno, ale jescze dalem rade - kilka sekund pozniej bylaby gleba klasy "parkingowka". Moto ma niecale. 200kg, ja mniej wiecej polowe tego, a i tak ledwo je wyprostowalem. Tobie nie bedzie latwiej.
Nie wiem, co rozumiesz przez dluzsze trasy, ale jesli to 50-150km, bez autostrad, to z powodzeniem rozgladaj sie w klasie 250 - jakies CBF, YBF, albo Ninja, zaleznie co Ci sie podoba.
Z wiekszych silnikow moze CB 500, GPZ albo XJ-6?
Przejdz sie do salonu i sprawdz, do jakiej wysokosci/"obwodu" Ci pasuja motocykle, to bedziemy sie glowic dalej.
BMW -> KTM. Mogę mieć spaczenie zawodowe.
-
jasnoksieznik - Stały bywalec
- Posty: 1461
- Dołączył(a): 15/2/2013, 12:36
- Lokalizacja: Monachium
Movi napisał(a):Spalania 4l to w ogóle nie skomentuje w turystyku. Skuter 125cm3 pali 3-4.
Przy jeździe 90-100 Bawarka mieści się w tym nawet z zapasem

DL 650, waga na mokro +/- 220kg, dość szerokie siodło na wysokości 820mm. Suche dane podpowiadają że to motocykl dla osoby o wzroście 175+ (minimum 170) i wadze 65/70kg+. Oczywiście są niższe akcesoryjne kanapy i kity obniżające zawieszenie ale odchudzić się go niestety nie da.
Zapraszam Panią do powitalni

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
No okej jadąc jednostajnie na trasie to spoko Mówimy o jeździe codziennej. Dzisiaj na własne oczy widziałem jak gościu wycisnął 3,8 litra/100 MT 07. Ale jechał 200 km 9 dyszek. Nie zawsze się tak da, a już na pewno nie w mieście.
-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
Movi do Ciebie nic nie mam, ani do Twojej odpowiedzi. Jasne, motocykl idealny nie istnieje (tym bardziej dla malej blondyneczki, ktora faktycznie jestem). Chodzilo mi jednak o znalezienie motocykla najblizej mojemu idealowi. Po miescie raczej nie planuje nim jezdzic na codzien. Moze jednak jestem za mala. Mimo to bede jeszcze szukac.
Landryss, do powitalni zawitam na pewno
Landryss, do powitalni zawitam na pewno

-
thruxton - Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 9/8/2014, 14:57
Może to nudne i często polecane moto: GS 500f. Moim zdaniem bardzo dobre moto na start, choć też nie jestem do końca pewien jak przy wzroście 160cm, najlepiej zrobić przymiarkę. Tanie w utrzymaniu, rozsądnie pali i jest przyjazne dla początkującego ridera.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Jeśli pojemnośc nie jest w grze, motocykl który ci polecam mało pali, jest wygodny i odpowiada na twój wzrost. Oczywiście mowa o WSK 125
Niezawodny sprzęt
Tani w utrzymaniu 



WSK 125 -> .... co dalej ? 

- wojtektz17
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 28/6/2014, 20:41
- Lokalizacja: pomorskie
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości