Pierwszy motocykl dla kobiety :)
Posty: 66
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
bo są mocniejsze, szybsze, a każda dziewica (świeżyna zaczynająca) pragnie poczuć moc między nogami. dlatego dziewicom podobają się sportowe motocykle - ścigacze. A jesli już coś małego to ma być 2 razy mocniejsze niż zwykła 125, wchodzić na koło, lecieć te co najmniej 160 km/h, mało palić, mało kosztować, i być tania w utrzymaniu. i dawać +50 do lansu.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Tak tylko połowa kupuje 2T ze świadomością, że 5 lat pośmigają bezawaryjnie, a prawda jest taka, że co sezon to musi stać u mechanika... Argumenty, że się mylę, do mnie nie przemawiają, bo mój brat od 10 lat, żyje z serwisowania moto i główną podporą jest klasa 50-125 2T...
Tak 2T jest mocne, ale trzeba mieć zapas kasy (przy 50-1000zł, przy 125-2500zł) zamrożony, na ewentualny niespodziewany koniec pieca...
W 4T jest spokojnie... Jak z mocą, tak i z awaryjnością...
Tak 2T jest mocne, ale trzeba mieć zapas kasy (przy 50-1000zł, przy 125-2500zł) zamrożony, na ewentualny niespodziewany koniec pieca...
W 4T jest spokojnie... Jak z mocą, tak i z awaryjnością...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Jakie 2 tysiące np: cagiva mito raz na 20 tysięcy kilometrów wymienić tłok i starczy reszta to tylko olej, świeca, filtry i smarowanie łańcucha tak jak w 4t. 2t są mniej awaryjne nie mają całego skąplikowanego rozrządu który też trzeba regulować (a to kosztuje) palą troche więcej ale jest to kwestia osiągów. Są lekkie a to jest wielka zaleta jeśli chodzi o motocykl dla kobiety. Sam miałem 2 dwusuwy teraz mam trzeciego i jeśli chodzi o małe pojemności tylko 2t. Skoro ktoś napisał że są awaryjne czemu cagiva ma swój silnik od 20 lat w niezmienionej formie. Tak samo jest z rotaxem 123 i minarelli am6. SKĄCZCIE Z TYMI MITAMI NA TEMAT DWUSUWUW. To nie jest epoka komarów i wski że można snuć takie opinie.
- Kruszyciel
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 3/6/2014, 18:56
- Lokalizacja: MorÄ…g
Akurat komary i WSK były niewysilone i niektóre na fabrycznym, zestawie tłok+cylinder+wał śmigają do dziś...
To nie są mity... Wsiadam na moją 21 letnią 750ke i nie boje się jechać i 500km... I nie wymieniam pół silnika co dwa sezony (tłok + cylinder + korbowód + łożyska + uszczelniacze).
Reguluje zawory szczelinomierzem, wymieniam olej z filtrem i "dzida"...
Znajdź mi 21letniego 2t z przebiegiem 55tyś to przyznam rację, że bezawaryjność 2t to mit
To nie są mity... Wsiadam na moją 21 letnią 750ke i nie boje się jechać i 500km... I nie wymieniam pół silnika co dwa sezony (tłok + cylinder + korbowód + łożyska + uszczelniacze).
Reguluje zawory szczelinomierzem, wymieniam olej z filtrem i "dzida"...
Znajdź mi 21letniego 2t z przebiegiem 55tyś to przyznam rację, że bezawaryjność 2t to mit
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Wspomniana wcześniej nsr125, rs125 i mito 125 to dwusuwy.
Tu jest artykuł wyjaśniający co to dwusuw (2t)
http://www.scigacz.pl/Silnik,dwusuwowy, ... 22006.html
Tu jest artykuł wyjaśniający co to dwusuw (2t)
http://www.scigacz.pl/Silnik,dwusuwowy, ... 22006.html
- Kruszyciel
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 3/6/2014, 18:56
- Lokalizacja: MorÄ…g
Dokładnie... W prostych słowach to tak jak żarówka i świetlówka. Obie świecą, ale trochę inaczej działają. Tak i mniejsze silnik rozróżniamy na dwa sposoby działania dwusuw (2T) i czterosuw (4T). Spotkań można także określenia dwupak/czteropak, dwutakt/czterotakt (bardziej potoczne slangowe). Odnośnie samej konstrukcji nie będę zanudzał.
Najpopularniejsze za i przeciw
2T - mocniejsze, zrywniejsze, szybsze, ale i krótsza żywotność, częstszy bardziej złożony i droższy serwis, wyższe spalanie. Niekulturalna praca silnika i dzwięk wydechu (nie dotyczy motocykli cross
).
4T - spokojniejsze, słabsze, wolniejsze, ale żywotne, prostszy serwis, wymiany tylko podstawowych elementów, niższe spalanie. Kulturalna praca (w większości przypadków) i piękny dźwięk wydechu.
Znawcy tematu, poszukiwacze prędkości, młodzież, osoby "obcykane" z mechaniką, i po prostu bardziej "kasiaste" wolą 2T.
Osoby oszczędne, szukające niezawodnego środka transportu na 2 kołach, nie szukające 200km/h ze 125 wybierają 4T...
Najpopularniejsze za i przeciw
2T - mocniejsze, zrywniejsze, szybsze, ale i krótsza żywotność, częstszy bardziej złożony i droższy serwis, wyższe spalanie. Niekulturalna praca silnika i dzwięk wydechu (nie dotyczy motocykli cross

4T - spokojniejsze, słabsze, wolniejsze, ale żywotne, prostszy serwis, wymiany tylko podstawowych elementów, niższe spalanie. Kulturalna praca (w większości przypadków) i piękny dźwięk wydechu.
Znawcy tematu, poszukiwacze prędkości, młodzież, osoby "obcykane" z mechaniką, i po prostu bardziej "kasiaste" wolą 2T.
Osoby oszczędne, szukające niezawodnego środka transportu na 2 kołach, nie szukające 200km/h ze 125 wybierają 4T...
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Od kiedy dwusuwy wymagają droższego i bardziej skomplikowanego serwisu. Dawno nie czytałem większych głupot. A dzwięk to sporna kwestia. Co lepiej brzmi szybko przyśpieszająca rska czy cbr125. A w dodatku motocykl to nie tylko środek transportu ma też dawać emocje, radość nawet ze zwykłego powrotu ze spożywczaka. Wiem że to ma być pierwszy motocykl ale czemu ma być np: nudny. Młody motocyklista musi się rozwijać a nie kupić taki motocykl który znudzi się po 2 tygodniachi i zniechęci młodego motocykliste do jednośladów.
- Kruszyciel
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 3/6/2014, 18:56
- Lokalizacja: MorÄ…g
a za 12,999 można mieć nowego tego https://www.youtube.com/watch?v=EuvtXoNaKlI
ale nie ma co, jakościowo hyosung odstaje trochę od japońców. szybko rdza się pojawia, mimo to jest to ciekawa pozycja, nowość i jeszcze nie wiadomo jak to się sprawdzi, może się okazać, że dźwignie się jak hundai i kia, czas pokaże.
ale nie ma co, jakościowo hyosung odstaje trochę od japońców. szybko rdza się pojawia, mimo to jest to ciekawa pozycja, nowość i jeszcze nie wiadomo jak to się sprawdzi, może się okazać, że dźwignie się jak hundai i kia, czas pokaże.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
- Kruszyciel
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 3/6/2014, 18:56
- Lokalizacja: MorÄ…g
- Kruszyciel
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 3/6/2014, 18:56
- Lokalizacja: MorÄ…g
Posty: 66
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości