ktm 250 exc czy excf
Posty: 12
• Strona 1 z 1
ktm 250 exc czy excf
Witam na dniach musze dokonać wyboru 4 lata jezdze yamaha dt 125r i wyciskam z niej wszystko i mam zamiar kupić ktm exc lub excf 250 co było by dla mnir lepsze o charakterystykach silników 2t i 4t wiem wszystko chce się dowiedzieć czy na ktm excf nie bd mi brakowalo mocy i czy exc nie bedzie za mocna i ogólnie co polecacie mi po dt dodam że na oku mam ktm excf z 2007 roku i exc tez 2007 . mam 190 i 85 kg. proszę was o porady niech każdy pisze co mysli i wie . dziękuję x góry
- YAMAHADTBARRY
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 10/3/2014, 22:25
Kurcze powiem ci tak... Na jednym i drugim ci mocy nie braknie, ale z tego co wiem excf jest strasznie bliski exc 125 w osiÄ…gach.
Ale sądzę, że excf nie spodoba ci się, a exc będzie zbyt mocne, może kup 4t o nieco większej pojemności ? rozważałeś już taką opcję ?
Ale sądzę, że excf nie spodoba ci się, a exc będzie zbyt mocne, może kup 4t o nieco większej pojemności ? rozważałeś już taką opcję ?
- Luki23055
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 25/10/2013, 20:41
przede wszystkim to sie zdecyduj bo jeden sprzęt jest duzo mocniejszy od drugiego ;P
jak dla mnie przy EXC sÄ…takie opcje
EXC 450/5... dla kierowców, którzy umieją jeździc ( ty mozesz pewnie sie pod to spoko zaliczać ) tereny raczej płaskie, duzo pałowania po lesie, mało technicznej jazdy
exc-f 250 - moto albo dla kompletnego amatora do nauki, albo dla osoby która chce mieć sprzęt przy którym sie stosunkowo mało grzebie, spoko do lasu ale bez długich szybkich przelotówek, niezły na lekko techniczny teren, jakies nieduze belki, itp itd
200-300 exc w 2T - sprzęty dla zarówno amatorów jak i wprawionych ( zaleznie od pojemnosci ) ale nie na długie proste, v max niski i bardzo niska prędkosc przelotowa, ale sprzęty są mega lekkie, i swietne na najtrudniejsze warunki, najlepsze dla kogos kto mieszka w górach, lata po podjazdach, skacze techniczne przeszkody itp itd
oczywiscie to co napisałem wyżej to n ajlepsza opcja do nauki itp itd, bo jak ktoś umie to spokojnie może wziąc ktma 500 do superenduro ;D zamęczy sie ostro, i technike trzeba miec swietnie opanowaną. tylko troche bez sensu bo lekki 2T sprawdzi sie tak samo dobrze, ale duzo łatwiej bedzie nim jeździc.
jak dla mnie przy EXC sÄ…takie opcje
EXC 450/5... dla kierowców, którzy umieją jeździc ( ty mozesz pewnie sie pod to spoko zaliczać ) tereny raczej płaskie, duzo pałowania po lesie, mało technicznej jazdy
exc-f 250 - moto albo dla kompletnego amatora do nauki, albo dla osoby która chce mieć sprzęt przy którym sie stosunkowo mało grzebie, spoko do lasu ale bez długich szybkich przelotówek, niezły na lekko techniczny teren, jakies nieduze belki, itp itd
200-300 exc w 2T - sprzęty dla zarówno amatorów jak i wprawionych ( zaleznie od pojemnosci ) ale nie na długie proste, v max niski i bardzo niska prędkosc przelotowa, ale sprzęty są mega lekkie, i swietne na najtrudniejsze warunki, najlepsze dla kogos kto mieszka w górach, lata po podjazdach, skacze techniczne przeszkody itp itd
oczywiscie to co napisałem wyżej to n ajlepsza opcja do nauki itp itd, bo jak ktoś umie to spokojnie może wziąc ktma 500 do superenduro ;D zamęczy sie ostro, i technike trzeba miec swietnie opanowaną. tylko troche bez sensu bo lekki 2T sprawdzi sie tak samo dobrze, ale duzo łatwiej bedzie nim jeździc.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Zastanawiałem się nad ktm 450 exc ale trochę przeraza mnie co o nim mówią ze to mocarna 450 ze nie dla amatora ze wyrywa się z pod kontroli tylnie kolo w ciągłym poslizgu itp. dlatego trochę się zrazilem
- YAMAHADTBARRY
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 10/3/2014, 22:25
no niestety taka jast 450
ja smigam juz ok 4lat na klx 250 nie za silne moto ale wystarcza wszędzie a sąsiad dał mi raz na dzien jego ktm exc 450sixdays i moim zdaniem za prawda jest taka ze trzeba kontrolowac gaz nie to co w dt dodasz na maxa i sie zbiera powoli a tam dodajesz gazu i lecisz bokiem
albo przód odrazy w górze dlatego lepiej doszkolic sie na jakies 250 rmz,crf,itp a potem 450 



--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz
przy EXC ( nie SX ) 450tka jest mocna, ale bez przesady że koło w ciągłym poslizgu, przy 250tce jest podobny poslizg ;P tylko prędkosci są szybciej osiągane i są większe.
jak pisałem, jak masz długie proste, płaskie lasy to spoko 450tke mozesz brać, sprzęt po jakims czasie opanujesz i przynajmniej sensownie sobie polatasz. 250tka duzo lepsza jak chodzi o techniczne jazdy bo wtedy mokc 450tki jest czesto jej minusem, no i dochodzi waga.
zresztą przeczytaj jeszcze raz co napisałem wyzej i jak sie do tego dostosujesz uwierz mi że bedziesz zadowolony
jak pisałem, jak masz długie proste, płaskie lasy to spoko 450tke mozesz brać, sprzęt po jakims czasie opanujesz i przynajmniej sensownie sobie polatasz. 250tka duzo lepsza jak chodzi o techniczne jazdy bo wtedy mokc 450tki jest czesto jej minusem, no i dochodzi waga.
zresztą przeczytaj jeszcze raz co napisałem wyzej i jak sie do tego dostosujesz uwierz mi że bedziesz zadowolony
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- YAMAHADTBARRY
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 10/3/2014, 22:25
klx to soft enduro wpadające w hard enduro ( silnik typowo soft enduro, ale dosyć żwawy, no i rama zawieszenie itp nastawione pod troszke cięzsze warunki niz typowa np yamaha DT ) EXC-F to wyczynówka typowa na zawody. wiec całkiem dwie różne maszyny
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- YAMAHADTBARRY
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 10/3/2014, 22:25
zobacz sobie w katalogach wagi ktm.com
DT wazy chyba 140 kg, exc-f 250 koło 110, 250tka w 2T nie wiem ze 105-107, 450tka koło 116 zalezy jeszcze roczniki itp, i dane najlepiej posprawdzaj bo pisze z głowy

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Henio przepraszam za zakładanie nowych tematów i kontynuuję tutaj exc125 czy excf 250 ma więcej mocy?
- YAMAHADTBARRY
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 10/3/2014, 22:25
osiągi podobne, bo moc to nie wszystko, liczy sie też moment obrotowy dostępny w optymalnych obrotach. 2T nie ma momentu z dołu tylko trzeba wkręcic, modele EXC są troszke grzeczniejsze w górnych partiach i lepiej ciągną z dołu, z koli 4T ciągnie praktycznie tylko z dołu. tak czy siak tutaj nie ma co dywagować, oba sprzęty są tej samej klasy kwestia czym wolisz ty jeździc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości