[Kawasaki] Kawasaki Z800
Posty: 13
• Strona 1 z 1
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
motocykl posiadam od 3 miesiecy,super prowadzenie ,oszczędny i dynamiczny silnik, bardzo elastyczny, powalający wygląd.Szkoda tylko że importer urządza sobie kpiny z klientów brak instrukcji w języku polskim.Mój prawnik już się tym zajął bo mimo kilkukrotnej interwencji w tej sprawie brak odzewu.To chyba tylko w Polsce jest możliwe...<br><hr>fr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam. Pewnie nawet w jezyku suahili jest napisana ta instrukcja ale w Polskim... NIE ! Normalka jak zawsze ! He,he,he. Zalosne ale prawdziwe.<br><hr>beltway777Komentatorzy napisał(a):motocykl posiadam od 3 miesiecy,super prowadzenie ,oszczędny i dynamiczny silnik, bardzo elastyczny, powalający wygląd.Szkoda tylko że importer urządza sobie kpiny z klientów brak instrukcji w języku polskim.Mój prawnik już się tym zajął bo mimo kilkukrotnej interwencji w tej sprawie brak odzewu.To chyba tylko w Polsce jest możliwe...<br><hr>fr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Latam z800 od kwietnia. Oszczędny, dynamiczny ale zbyt ciężki. Na minus zliczyłbym też promień skrętu - przy zawracaniu na wąskiej drodze często potrzeba się nagimnastykować.
Idealny na autostradę, w mieście całkiem dobry, trochę słaby na torze Mam wrażenie że litr lepiej wchodzi w zakręty, ale to dość subiektywne, może zależeć od opon i regulacji, nie bawiłem się dużo.
Zdecydowanym plusem jest też jest oczywiście wygląd
<br><hr>Kuba
Idealny na autostradę, w mieście całkiem dobry, trochę słaby na torze Mam wrażenie że litr lepiej wchodzi w zakręty, ale to dość subiektywne, może zależeć od opon i regulacji, nie bawiłem się dużo.
Zdecydowanym plusem jest też jest oczywiście wygląd

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Trzeba było się języków uczyć. Polska to kraj 3 świata i dal garstki ludzi nikt instrukcji nie będzie tłumaczył. Zresztą ta garstka wykształconych po Angielsku śmiga bez problemów .<br><hr>Kawafan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moim zdaniem nie nadaje się na autostrade, przy ponad 120 kmh zaczyna juz ładnie pizgać, jak są jakieś parawany wiatrowe albo górki to jeszcze nie, ale na otwartej przestrzeni to juz daje o sobie znać, no i jeszcze te przełożenia całkowicie nie autostradowe, ale i tak nie zamienił bym go na innego dopóki nie będę mógł sobie kupić R6Komentatorzy napisał(a):Latam z800 od kwietnia. Oszczędny, dynamiczny ale zbyt ciężki. Na minus zliczyłbym też promień skrętu - przy zawracaniu na wąskiej drodze często potrzeba się nagimnastykować.
Idealny na autostradę, w mieście całkiem dobry, trochę słaby na torze Mam wrażenie że litr lepiej wchodzi w zakręty, ale to dość subiektywne, może zależeć od opon i regulacji, nie bawiłem się dużo.
Zdecydowanym plusem jest też jest oczywiście wygląd<br><hr>Kuba<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hmm... zjechałemw tym roku całe bałkany moim Z800, w tym droga powrotna ponad 1600 km prawie same autostrady od Splitu do Poznania. Prawie na zegarku prędkość przelotowa 170-180. Następnego i kolejne dni normalnie chodziłem i nie miałem żadnych objawów walki z wiatrem... U mnie ciężko zaczyna się powyżej 190 robić. Ale przecież to jest naked...<br><hr>KubaKomentatorzy napisał(a):Latam z800 od kwietnia. Oszczędny, dynamiczny ale zbyt ciężki. Na minus zliczyłbym też promień skrętu - przy zawracaniu na wąskiej drodze często potrzeba się nagimnastykować.
Idealny na autostradę, w mieście całkiem dobry, trochę słaby na torze Mam wrażenie że litr lepiej wchodzi w zakręty, ale to dość subiektywne, może zależeć od opon i regulacji, nie bawiłem się dużo.
Zdecydowanym plusem jest też jest oczywiście wygląd<br><hr>Kuba<br>
Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem nie nadaje się na autostrade, przy ponad 120 kmh zaczyna juz ładnie pizgać, jak są jakieś parawany wiatrowe albo górki to jeszcze nie, ale na otwartej przestrzeni to juz daje o sobie znać, no i jeszcze te przełożenia całkowicie nie autostradowe, ale i tak nie zamienił bym go na innego dopóki nie będę mógł sobie kupić R6<br><hr>Drakers9<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ty widać świetnie władasz "po Angielsku" ale z polską pisownią masz problemy...Jeśli załapiesz co mam na myśli to sprawdz pisownie w słowniku<br><hr>frKomentatorzy napisał(a):Trzeba było się języków uczyć. Polska to kraj 3 świata i dal garstki ludzi nikt instrukcji nie będzie tłumaczył. Zresztą ta garstka wykształconych po Angielsku śmiga bez problemów .<br><hr>Kawafan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hehe fajna wycieczka, mnie po 300 kilometrach juz boli ****Komentatorzy napisał(a):Latam z800 od kwietnia. Oszczędny, dynamiczny ale zbyt ciężki. Na minus zliczyłbym też promień skrętu - przy zawracaniu na wąskiej drodze często potrzeba się nagimnastykować.
Idealny na autostradę, w mieście całkiem dobry, trochę słaby na torze Mam wrażenie że litr lepiej wchodzi w zakręty, ale to dość subiektywne, może zależeć od opon i regulacji, nie bawiłem się dużo.
Zdecydowanym plusem jest też jest oczywiście wygląd<br><hr>Kuba<br>
Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem nie nadaje się na autostrade, przy ponad 120 kmh zaczyna juz ładnie pizgać, jak są jakieś parawany wiatrowe albo górki to jeszcze nie, ale na otwartej przestrzeni to juz daje o sobie znać, no i jeszcze te przełożenia całkowicie nie autostradowe, ale i tak nie zamienił bym go na innego dopóki nie będę mógł sobie kupić R6<br><hr>Drakers9<br>
Komentatorzy napisał(a):hmm... zjechałemw tym roku całe bałkany moim Z800, w tym droga powrotna ponad 1600 km prawie same autostrady od Splitu do Poznania. Prawie na zegarku prędkość przelotowa 170-180. Następnego i kolejne dni normalnie chodziłem i nie miałem żadnych objawów walki z wiatrem... U mnie ciężko zaczyna się powyżej 190 robić. Ale przecież to jest naked...<br><hr>Kuba<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mało treningu!Komentatorzy napisał(a):Latam z800 od kwietnia. Oszczędny, dynamiczny ale zbyt ciężki. Na minus zliczyłbym też promień skrętu - przy zawracaniu na wąskiej drodze często potrzeba się nagimnastykować.
Idealny na autostradę, w mieście całkiem dobry, trochę słaby na torze Mam wrażenie że litr lepiej wchodzi w zakręty, ale to dość subiektywne, może zależeć od opon i regulacji, nie bawiłem się dużo.
Zdecydowanym plusem jest też jest oczywiście wygląd<br><hr>Kuba<br>
Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem nie nadaje się na autostrade, przy ponad 120 kmh zaczyna juz ładnie pizgać, jak są jakieś parawany wiatrowe albo górki to jeszcze nie, ale na otwartej przestrzeni to juz daje o sobie znać, no i jeszcze te przełożenia całkowicie nie autostradowe, ale i tak nie zamienił bym go na innego dopóki nie będę mógł sobie kupić R6<br><hr>Drakers9<br>
Komentatorzy napisał(a):hmm... zjechałemw tym roku całe bałkany moim Z800, w tym droga powrotna ponad 1600 km prawie same autostrady od Splitu do Poznania. Prawie na zegarku prędkość przelotowa 170-180. Następnego i kolejne dni normalnie chodziłem i nie miałem żadnych objawów walki z wiatrem... U mnie ciężko zaczyna się powyżej 190 robić. Ale przecież to jest naked...<br><hr>Kuba<br>Komentatorzy napisał(a):hehe fajna wycieczka, mnie po 300 kilometrach juz boli ****i musze rozprostowywać nogi.<br><hr>Drakers9<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam z800 od lutego przejechałem 2500km przednia lampa zaczeła się łuszczyć zaczeła schodzić powłoka ochronna zareklamowałem i czekam 3 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji nadal niema odpowiedzi porażka jak z instrukcją obsługi<br><hr>jacek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jeżdżę ponad 2 lata i żadnych problemów z lakierem....<br><hr>KubaKomentatorzy napisał(a):mam z800 od lutego przejechałem 2500km przednia lampa zaczeła się łuszczyć zaczeła schodzić powłoka ochronna zareklamowałem i czekam 3 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji nadal niema odpowiedzi porażka jak z instrukcją obsługi<br><hr>jacek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
minelly juz 3 lata, czy twoj prawnik cos wskoral ?<br><hr>henryKomentatorzy napisał(a):motocykl posiadam od 3 miesiecy,super prowadzenie ,oszczędny i dynamiczny silnik, bardzo elastyczny, powalający wygląd.Szkoda tylko że importer urządza sobie kpiny z klientów brak instrukcji w języku polskim.Mój prawnik już się tym zajął bo mimo kilkukrotnej interwencji w tej sprawie brak odzewu.To chyba tylko w Polsce jest możliwe...<br><hr>fr<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości