Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 21/4/2014, 23:18

ciec moze tylko z jednego miejsca - przez zaworek, a czemu cieknie ? przyczyn moze byc kilka
1) nieszczelne pływaki, 2) zły poziom chociaz jak nagle sie dzieje to na pewno nie to 3) uszkodzony zaworek, wyrobiony, stary, wyrobiony 4) brud w gaźniku 5) losowe przywieszenie pływaka,

na 4 i 5 czasami pomaga zwykła przejażdżka, lub lekkie popukanie czyms w gaźnik. ale zwykle lepiej jest tam zajrzeć, zwłaszcza jak nie znasz stanu gaxnika
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez GTTT » 21/4/2014, 23:46

4 i 5 odpada. Dzięki henio. Jutro wezme się za rozbieranie. Czyli ta uszczelka o której wspomniałem nie powinna mieć na to wpływu ?
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie


Postprzez henio12323 » 22/4/2014, 09:05

nie wiem o której uszczelce mowa, pokaz to na zdjęciu, bo ja zadnej uszczelki trójkątnej w gaźniku nie widzialem, chyba że chodzi ci o zaworek iglicowy, to jest stożek, i na schematach moze wyglądac jak trójkat ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez 0lzon » 22/4/2014, 12:55

Siemka.

Czy rama Kawasaki KMX 125 wersji B będzie pasowała do KMXa w wersji A?
Jakoś nie widzę większych różnic ale wolę się upewnić. :D
Kawasaki KMX 125
Avatar użytkownika
0lzon
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 23/3/2014, 13:36

Postprzez wawzon » 23/4/2014, 11:05

Hej, wczoraj jeździłem kawą umyłem odstawiłem do garażu dziś rano patrze a gaźnik jest mokry od spodu (to mokre to paliwo ) czym może być to spowodowane ?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez MathewPL » 23/4/2014, 18:24

Zakupiłem folie carbon bo farba pekala. Zerwałem lakier odtluscilem i przyklejam. Suszarką podgrzalem i co bym nie zrobił to robią się takie Fałdy i nie mogę się ich pozbyć. Jeden kawałek do wyrzucenia i zostało mi na ostatnia szanse. Nie robiłem tego na mokro. Co mam zrobić żeby ładnie się przykleilo bez fald?
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Effendi » 23/4/2014, 18:57

Wawzon: sprawdź zaworek iglicowy, być może się przyciął i cały czas puszcza paliwo, sprawdź też uszczelkę w gaźniku, no i podstawa to go dobrze wyczyścić. Zakręciłeś kranik na noc?

Mathew: takie coś dobrze jest rozgrzewać opalarką, oczywiście nie bez przesady, ale wtedy materiał robi się bardziej elastyczny i podatny na modelowanie, a może po prostu słabej jakości masz ten materiał?
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
Effendi
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
Lokalizacja: Białystok

Postprzez henio12323 » 23/4/2014, 22:31

a po co kranik zakręcac ? :P ja nigdy nie zakręcam czasami pływak sie moze przywiesić to norma, aby ciagle nie ciekło. wyczysc wszystko i kontroluj.

mathew - łatwiej jest robic to w 2 osoby, jedna dmucha ( blizej dalej, cieplej zimniej jak jest regulacja ) a drugi nakleja, idzie duuuuzo łatwiej, no i niestety łatwe zadanie to to nie jest, i opalarką zdecydowanie lepiej grzac, ja sie sam męczyłem oklejaniem błotnika, to suszarka nim nagrzało to mi juz gdzie indziej wystygło, a opalarką lekki podmuch i sie ładniej nakleja
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez GTTT » 25/4/2014, 18:26

Siemka. Mój problem z cieknącym nadmiernie paliwem jakby sam się rozwiązał, nie cieknie już po prostu lub mniej. Mam za to drugie pytanie - Yamaha DT 125r 91r. Jeździłem dziś normalnie po trasce, pojeździłem kilkanaście minut i wybrałem się na prostą, po przejechaniu około 2km motor zaczął gasnąć aż zgasł. odpalił po jakimś czasie postoju (kilka minut) odpalił i za chwile ten sam problem. Jakieś sugestie ?
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 25/4/2014, 19:52

nie wiem cyz tobie odpisywałem czy komus - zacięty pływak to norma i czasami wystarczy np trzonkiem młotka puknąc i sie odwiesza. co do problemu, moze bak sie zapowitrza, sprawdź jadac np z poluzowanym a najlepiej odkręconym korkiem wlewu, olej dostaje ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez GTTT » 26/4/2014, 08:56

Wspominałeś o pływaku przy pytaniu o cieknące paliwko z przewodów. Olej dostarczany jest przez dozownik, który raczej działa, bo oleju ubywa. Sprawdze tak jak mówisz. Kolega wspomniał, ze moz to być też wina świecy
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 26/4/2014, 09:21

raczej swieca jak pada to całkiem moto zaczyna przerywać, praktycznie ciągle jak sie da mu wyzsze obroty, az padnie w ogóle. jak odcina iskre co kilkanascie km to na 99% nie swieca, moze byc że elektryka sie grzeje i nie przepuszcza iskry no ale trzeba skontrolowac czy to brak iskry czy brak paliwa :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez GTTT » 26/4/2014, 13:12

Postaram się odkręcić świece i przeczyścić a następnie zrobić runde z otwartym bakiem. Mogę zlać też trochę oleju i dolać bezpośrednio w bak : )
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez henio12323 » 26/4/2014, 17:24

to lepiej jak bedziesz miał bardzo mało paliwa, dolej troche oleju, odepnij węzyk od dozownika i odpal zobacz czy w ogóle go pompuje, ale z olejem to chodziło mi o to, że jak go w ogóle nie ma to sie moto zaciera, objawy troche podobne jedziesz a nagle silnik staje ;D i często po chwili mozna odpalic od razu. i chodzi w miare normalnie.

co do swiecy - jak nie znasz jej przeszłosci lepiej wymien na nową
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez GTTT » 27/4/2014, 13:15

Świeca okazała się samochodowa, ale iskre ma ok. Wymienie w tygodniu. Początkowo wspominałem o problemie z nadmiernym ulatywaniem paliwa, teraz nie leci w ogóle co może wskazywać na gaźnik. Popukałem wczoraj w gaźnik trzonkiem co spowodowało, że paliwo znów delikatnie zaczęło ulatywać jednak po chwili zaprzestało. Motor odpalał normalnie jednak na koniec pobytu w garażu nie zrobił tego w ogóle. Niedługo przejde się do garażu by ponownie spróbować zapalić
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez MathewPL » 27/4/2014, 19:53

Wiec tak czy jest opcja żeby wymienić łożyska w kole z większą średnica tulejek w lozysku? Np. Mam os 15mm a łożyska 12mm to mogę wymienić na te co mają tuleje 15mm?
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez sylwek199888 » 27/4/2014, 20:12

Jeśli wejdzie Ci to łożysko, to tak ;)
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez henio12323 » 27/4/2014, 22:02

GTTT - jak to przepłukałeś gaźnik ? umiesz go w ogóle czyścic ? z tego co czytam to ty jakies tam cuda robic, cos płuczesz cos pukasz, raz cieknie raz nie. chłopie to nie zabawa, po prostu wykręcasz gaźnik, robisz gruntowne czyszczenie zakłądasz i jedna rzecz mniej. a to sie tydzien bujasz z jednym gaxnikiem do 2t....


mathew - teoretycznie mozesz, ale pytanie czy takie Å‚ozysko wytrzyma odpowiednio duzo, lepiej jak juz tak robic to kupic lepszej klasy Å‚ozyska :P w sensie jakieÅ› lepszej firmy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez GTTT » 29/4/2014, 12:38

Zlikwidowałem dozownik oleju. Zalałem mieszankę. Wyregulowałem gaźnik i chodzi jak wcześniej.
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez maniutek1996 » 30/4/2014, 23:59

Witam, mam troszkę inne pytanie, czy mieliście przyjemność skorzystać z pomiaru DB waszych tłumików przez policję?
Jak do tego podchodzą, gdy np zatrzymują Cię do rutynowej kontroli i mandat od ilu do ilu (z tego co słyszałem, to do 300zł).
Jeżeli dowód zostanie zabrany, to czy przejdziemy badanie z tak ryczącym tłumikiem? (według producenta mój ma 116db)
A co z okresowym przeglÄ…dem? CzepiajÄ… siÄ™ takich rzeczy?
Pozdro!
Avatar użytkownika
maniutek1996
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê
cron