CBR F3 PC31 siÄ™ poci
Posty: 6
• Strona 1 z 1
CBR F3 PC31 siÄ™ poci
Witam, ostatnio zauważyliśmy u kumpla pocenie się.
Jeździ F3 przed liftową (94) i zarzeka się, że przed wymianą oleju i filtra u mechanika nic takiego nie miało miejsca. Oleju mu nie ubywa (a przynajmniej nie tyle, żeby można było to zauważyć).
Poci mu się w miejscu zaznaczonym na żółto:
Nie jest to coś takiego, że olej kapie etc, po prostu po 100km, ten element (jest tam taki dołek powiedzmy) jest po prostu tłusty, a jak jeździ z prędkościami 100km/h + to ma smugi tłuste na deklu alternatora.
Moja F3 ma to suche, innego znajomego też, a ta się poci. Jak myślicie, co może być przyczyną? I czy jest czym się martwić?
Jeździ F3 przed liftową (94) i zarzeka się, że przed wymianą oleju i filtra u mechanika nic takiego nie miało miejsca. Oleju mu nie ubywa (a przynajmniej nie tyle, żeby można było to zauważyć).
Poci mu się w miejscu zaznaczonym na żółto:
Nie jest to coś takiego, że olej kapie etc, po prostu po 100km, ten element (jest tam taki dołek powiedzmy) jest po prostu tłusty, a jak jeździ z prędkościami 100km/h + to ma smugi tłuste na deklu alternatora.
Moja F3 ma to suche, innego znajomego też, a ta się poci. Jak myślicie, co może być przyczyną? I czy jest czym się martwić?
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
OK, jak będę miał to moto w zasięgu ręki zobaczę i zdam relację.
Ale jest się czym martwić? Z mechaniki jestem totalną nogą, i czy może to mieć coś wspólnego z tą wymianą oleju i filtra? Bądź z ostrzejszą jazdą? Chociaż ja tez zmieniam biegi w górę bez sprzęgła jak wiele innych osób i nam się nic nie poci.
Ale jest się czym martwić? Z mechaniki jestem totalną nogą, i czy może to mieć coś wspólnego z tą wymianą oleju i filtra? Bądź z ostrzejszą jazdą? Chociaż ja tez zmieniam biegi w górę bez sprzęgła jak wiele innych osób i nam się nic nie poci.
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Spokojnie:) Nic się nie stanie jeśli trochę przecieka spod uszczelki, byle by oleju było pod dostatkiem. A wyciek zawsze można usunąć wymieniając uszczelkę lub po prostu dokręcić poluzowane śruby jeśli to ich wina:) Raczej nie jest to związane z wymianą oleju.
- tomek2102
- Świeżak
- Posty: 152
- Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
- Lokalizacja: Chełm
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości