Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez sylwek199888 » 5/7/2014, 20:17

może zbliża się wymiana tłoka ?
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice


Postprzez henio12323 » 5/7/2014, 20:23

pirat - przecież napisałem wyżej czytaj uwaznie. masz podwieszony pływak w gaźniku.

jak tłok sie konczy to nie dymi na czarno
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez MathewPL » 6/7/2014, 14:22

Wiem ze to nie dział dla pizdzikow ale potrzebuje szybkiej pomocy.

Jakieś brązowe bable powietrza robią się w chłodnicy i głowicy i nw czym to jest spowodowane.. Możliwe ze przez to mam ciśnienie w chłodnicy bo ciągle płyn wywala i szybko się grzeje.

Zdjęcia:

http://zapodaj.net/5e90987d8484c.jpg.html
http://zapodaj.net/79c60370d1e10.jpg.html
http://zapodaj.net/4743f52c88c76.jpg.html
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez henio12323 » 6/7/2014, 16:04

syf i czerwony silikon :D cos pięknego

czysc wszystko poskładaj tak jak ma byc. cisnienie idzie bo moze wali pod głowicą cisnienie z komory spalania,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MathewPL » 6/7/2014, 19:21

Ale ten syf, bable, jest normalne? Ciągle mi wywala płyn i ponoć jak jest padnieta uszczelka to tak się dzieje. Zamówie uszczelki i poskładam i się zobaczy czy jest dobrzr
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez henio12323 » 6/7/2014, 21:27

no napisałem wyżej, ze prawdopodobnie uszczelką wali stąd kolor i osad
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lazy1 » 8/7/2014, 21:24

Chcę założyć sportowy wygrar od sciga do mojego kx-a. Oczywiście dyfuzor zostawie tylko chce dołożyć do niego ten sportowy tłumik, posiada on strumienice.. Będzie miało to negatywny wpływ na pracę silnika? Dyfuzor zostaje więc chyba nie powinno być problemu.

Obrazek
lazy1
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11/6/2014, 18:20

Postprzez henio12323 » 8/7/2014, 21:39

bedzie miało negatywny wpływ
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lazy1 » 8/7/2014, 21:49

Czyli jednak musi być w tłumiku końcowym panować jakieś ciśnienie.? Myślałem,że dyfuzor odpowiada tylko za to cisnienie.
lazy1
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 11/6/2014, 18:20

Postprzez henio12323 » 8/7/2014, 21:55

dyfuzor odpowiada za powrót spalin i niespalonej mieszanki do cylindra, za cisnienie bardziej odpowiada koncówka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez rakasza » 9/7/2014, 05:35

Siema , jestem posiadaczem suzuki ts 50 xk ale jednak to troche za mała moc. Mam 16 Lat , a z uprawnień tylko karte motorowerową.Lepiej bawić się z przełożeniem silnika z jakiegoś większego motoru i jeżdzeniu "legalnie" tym , czy składać pieniądze na A1 i motorek większy kupować :?:
rakasza
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16/5/2014, 21:18

Postprzez sylwek199888 » 9/7/2014, 09:42

Nie ma sensu ze zabawą w przemianę silników itp., zwłaszcza że jest to nielegalne (możesz mieć nieprzyjemności ;))
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez rakasza » 9/7/2014, 11:04

No ale A1 drogie jak diabli, a ryzyko kary w przypadku spotkania z kolegami policjantami jest mniejsze w wypadku przełożonego silnika. Mógłbym kupić jakąś 125 ale wtedy nie mam na prawko . Jestem w martwym punkcie , bo zbierać kolejne pare lat to męka dla tej TS'ki :> :roll:
rakasza
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16/5/2014, 21:18

Postprzez henio12323 » 9/7/2014, 20:45

odpicuj sprzet wystaw za dobrą cene, sprzedaj i kup 50tke ale np yamahe DT tamte silniki są bardziej podatne na tuning i na pewno agresywniejsze. bedzie legalniej i bez większych kombinacji.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez rakasza » 9/7/2014, 20:56

okej , rozumiem o co Ci chodzi , dzięki .

A tak powiedzmy oglÄ…dajÄ…c siÄ™ za yamahÄ… , co sÄ…dzisz o tej ? :>

http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-80-50-lc ... bcbc8b7612

:wink:
rakasza
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16/5/2014, 21:18

Postprzez HaardRock » 9/7/2014, 22:17

Ile taka DT może mieć KM?

http://olx.pl/oferta/cross-yamaha-CID5- ... 514a36e288

Raz czytam że 2KM, raz że 7KM.
HaardRock
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 11/8/2013, 17:22
Lokalizacja: Poznań

Postprzez henio12323 » 9/7/2014, 22:20

mało który sprzet tak na prawde był badany pod tym względem. 2 konie to na pewno nie ma, podejrzewam że około 7-9 koni może spoko mieć, kto wie moze mniej może więcej. tylko po co Ci ta wiedza ? to po 1, po 2 moc nie jest najwazniejsza, tylko też sposób jej oddawania, po 3 jak wspomniałem, nie sugeruj się tym bo i tak moga to byc suche dane fabryczne, albo wymysły sprzedawców, zapewne zaden motorowe nie był na hamowni żeby sprawdzic realną moc na kole, wiec pisza to co myslą albo przepisują z dowodu rejestracyjnego.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Devvvv » 9/7/2014, 23:33

Witam. Od dwóch dni posiadam swojego pierwszego crossa CR 250 i mam parę pytań.

1. Czy zalewając do przekładni olej Castrol mtx part synthetic 80w nie zrobie mu krzywdy ? Niby też do 2t ale wszyscy polecają 10w40 ale akurat taki mam bo został mi jeszcze z TDR 125 a nie ma co szastać kasą :P

2. Ciężko w moto znaleźć bieg jałowy ,na nierozgrzanym silniku i mniej na rozgrzanym po wbiciu 1 na zaciśniętym sprzęgle motor tak jakby minimalnie ciągło do przodu na nierozgrzanym to nawet zgaśnie . Nie są to jakieś straszne sprawy jednak trzeba dodać trochę gazu przy wbijaniu 1.

Podczas jazdy wszystko super wchodzi nic nie ciągnie itp. Jest też trochę inny dźwięk minimalnie na biegu jałowym z zaciśniętym sprzęgłem i puszczonym.
Może to być wina tarcz sprzęgła (może olej inny do skrzyni?) czy tak to już jest w takich sprzętach ? Ktoś się orientuje w cenach takich tarcz ?

Rozpisałem się ... pozdrawiam i liczę na odp :D
Devvvv
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 9/7/2014, 23:11

Postprzez henio12323 » 10/7/2014, 20:29

1) lepiej lej cos lepszego to wyczynówka i niestety zeby szaleć trzeba płacic
2) sprawdź kosz sprzegła zapewne się juz zuzywa albo zuzył, to norma w CRkach, moze byc też kwestia oleju. no i taka sprawa że to wyczynówka i tam luz zawsze cięzko znaleźć
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Devvvv » 10/7/2014, 22:23

Właśnie kurde myślałem że ten olej będzie dobry był w sumie nawet droższy od innych.
A ten Motul Transoil Expert 10W40 będzie ok ? Nawet tani jest.

Chyba trochę przesadzałem bo teraz już nawet ten luz jakoś znajduje , widocznie trzeba było trochę czasu żeby się przyzwyczaić. Powiem tak jak dzisiaj pojeździłem trochę dłużej niż te 10 min to już normalnie wbiłem jedynkę i zszedłem z moto i ani drgnął na zaciśniętym sprzęgle.

Ale zauważyłem że jak nawet pojeżdżę trochę to tak ciągnie i potrafi zgasnąć tylko przy pierwszym wbiciu 1 nawet jak przejadę 100m i zatrzymam się i wbije 1 to już tak nie ma a podczas samej jazdy wszystko jest super. Może jestem przewrażliwiony.Na sam kosz i tak aktualnie nie mam budżetu :cry:

Jeszcze jedno pytanie, ten olej co teraz zalałem (Castrol MTX Part Synthetic 80W) jest tak tragiczny że muszę go już zmienić czy mogę pojeździć na nim te 15 mth i zmienić go w momencie gdy będę zaglądał do tego sprzęgła ?

Dziękuje za odp i pozdrawiam :)
Devvvv
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 9/7/2014, 23:11

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê