Pytanie o KTM
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Pytanie o KTM
Witam
Kieruje pytanie do was bo nie wiem co kupić.
Jeśli możecie to proszę o doradzenie jaki KTM 250+ był by dla mnie wskazany.
Nie koniecznie cross, możę być hard enduro. DO 10 TYS ZŁ
GENERALNIE CHODZI MI O JAZDĘ PO LESIE TYLKO W WEEKENDY I CHCIAŁ BYM ŻEBY MOTOR NIE WYMAGAŁ CZĘSTYCH SERWISÓW. JAKI MODEL POLECACIE.
Kieruje pytanie do was bo nie wiem co kupić.
Jeśli możecie to proszę o doradzenie jaki KTM 250+ był by dla mnie wskazany.
Nie koniecznie cross, możę być hard enduro. DO 10 TYS ZŁ
GENERALNIE CHODZI MI O JAZDĘ PO LESIE TYLKO W WEEKENDY I CHCIAŁ BYM ŻEBY MOTOR NIE WYMAGAŁ CZĘSTYCH SERWISÓW. JAKI MODEL POLECACIE.
- Gargus
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 24/6/2014, 08:53
Może coś takiego ?
http://olx.pl/oferta/ktm-sx-450-250-exc ... 53e5220256
proponujcie dzięki i pozdrawiam
http://olx.pl/oferta/ktm-sx-450-250-exc ... 53e5220256
proponujcie dzięki i pozdrawiam
- Gargus
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 24/6/2014, 08:53
te ktmy wymagaja serwisu i gdy ribisz go regularnie jest ok ale gdy zaniedbasz ktm się tobie odplaci i wtedy wlozysz w nią pare kafli jeśli nie chcesz nic robić przy motocyklu to raczej nie ktm
- YAMAHADTBARRY
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 10/3/2014, 22:25
kx i yz250 to ,, wyżyłowane,,crossy i tlok do wymiany idzie bardzo często. Te motocykle są bardzo narwane czym jezdziles wczesniej?
- YAMAHADTBARRY
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 10/3/2014, 22:25
odpusc sobie crossówki w 2T do lasu to porażka
szukaj ktma EXC 400 albo 450 do lasów sprzęt praktycznie idealny, remonty są i nie kosztuje sprzet mało, ale i tak jest dosyc pancerny i wytrzyma wiele. porównując do 250 w 2T gdzie sie robi remonty przy katowaniu po lesie pewnie z 40-60 mth to w exc 450 przy tych samych prędkosciach przelotowych tłok moze wytrzymać i 300 mth
szukaj ktma EXC 400 albo 450 do lasów sprzęt praktycznie idealny, remonty są i nie kosztuje sprzet mało, ale i tak jest dosyc pancerny i wytrzyma wiele. porównując do 250 w 2T gdzie sie robi remonty przy katowaniu po lesie pewnie z 40-60 mth to w exc 450 przy tych samych prędkosciach przelotowych tłok moze wytrzymać i 300 mth
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dzięki za pomoc. exc 400/450 do lasu... ale czy to jedyne moje rozwiązanie jeśli chodzi o ktm ?? może pomogli byście i napisali mi listę motorów które że tak powiem dały by rade (nie koniecznie ktm skoro tylko te 2 modele wchodzą w grę) ?? ROZUMIEM ŻE W GRĘ WCHODZI 4T ?
PS 450sx nie wchodzi w grę ??
PS 450sx nie wchodzi w grę ??
- Gargus
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 24/6/2014, 08:53
sx to sprzęt na tor crossowy a nie do lasu
do lasu wchodzą tylko modele EXC, od yamahy WR, itp itd
jak dla mnie yamaha i ktma najlepsze sprzęty robi w tej kasie z hard enduro
i najlepiej celowac w cos 400 -450. a czy to WR czy EXC twoja wola
mozna tez sie pokusic o 2T ale jak masz same równiny to 4T bedzie duzo lepsze, wiekszy zasieg, mniejsze spalanie, rzadsze remonty masa większa ale po lsasach polach itp i tak prakltycznie tego nie czuc
jak chcesz kicać po górach, jakies przeszkody, typowo trial/hard endro to nawet 2T bedzie lepsze tutaj mowa o 200-300 pojemnosci, 300tki bym raczej nie polecał na początek, 200tka troche przy słaba jak bedzie duzo szybkich przelotówek, 250tka spoko, tylko że one palą jak smoki i są niezłe do technicznej jazdy, ale po prostej szybko łapią zadyszke i są wolne
do lasu wchodzą tylko modele EXC, od yamahy WR, itp itd
jak dla mnie yamaha i ktma najlepsze sprzęty robi w tej kasie z hard enduro
i najlepiej celowac w cos 400 -450. a czy to WR czy EXC twoja wola
mozna tez sie pokusic o 2T ale jak masz same równiny to 4T bedzie duzo lepsze, wiekszy zasieg, mniejsze spalanie, rzadsze remonty masa większa ale po lsasach polach itp i tak prakltycznie tego nie czuc
jak chcesz kicać po górach, jakies przeszkody, typowo trial/hard endro to nawet 2T bedzie lepsze tutaj mowa o 200-300 pojemnosci, 300tki bym raczej nie polecał na początek, 200tka troche przy słaba jak bedzie duzo szybkich przelotówek, 250tka spoko, tylko że one palą jak smoki i są niezłe do technicznej jazdy, ale po prostej szybko łapią zadyszke i są wolne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dzięki za dobrą pomoc.
Może w skrócie powiem że mam dość górzysty teren w lesie no i mam też dużo równin piaskowych więc ogółem jest wszystko. nie chce jedynie skakać ani katować motoru.
czyli mniej niż 400 będzie mnie kosztować częstych remontów ? NO I MOŻE COŚ Z HONDY ALBO KAWA ?? DRZ MI SIĘ NIE PODOBA NO I JEŚLI CHODZI O YAMAHA TO WR400 ??
Może w skrócie powiem że mam dość górzysty teren w lesie no i mam też dużo równin piaskowych więc ogółem jest wszystko. nie chce jedynie skakać ani katować motoru.
czyli mniej niż 400 będzie mnie kosztować częstych remontów ? NO I MOŻE COŚ Z HONDY ALBO KAWA ?? DRZ MI SIĘ NIE PODOBA NO I JEŚLI CHODZI O YAMAHA TO WR400 ??
- Gargus
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 24/6/2014, 08:53
DRZ to całkiem inna klasa motocykli
400-450 to dobre sprtzęty do lasu czytaj uważnie, są najbardziej odporne i najwięcej mozna na nich przebiegu natłuc, ale jak zaczniesz bawic sie w trial czy hard enduro szybko okaza sie zbyt toporne
mniejsze pojemnosci są duzo bardziej poręczne i lepiej się prowadza. wiec wybór pozostawiam tobie
z yamahy 400 albo 450
z hondy masz model CRF X, ale to mniej popularny sprzęt i mało osób go poleca tak na prawde
kawasaki z tego co kojarzę nie ma nic. ogólnie to ktm wygrywa wszystko co możliwe w rajdach enduro, yamaha praktycznie równo z ktmem, reszta marek sobie chyba odpusciła ten segment, mówie tutaj w czasie przeszłym bo nie szukasz maszyny tegorocznej, teraz wybór większy, husaberg sherco, itp itd
400-450 to dobre sprtzęty do lasu czytaj uważnie, są najbardziej odporne i najwięcej mozna na nich przebiegu natłuc, ale jak zaczniesz bawic sie w trial czy hard enduro szybko okaza sie zbyt toporne
mniejsze pojemnosci są duzo bardziej poręczne i lepiej się prowadza. wiec wybór pozostawiam tobie
z yamahy 400 albo 450
z hondy masz model CRF X, ale to mniej popularny sprzęt i mało osób go poleca tak na prawde
kawasaki z tego co kojarzę nie ma nic. ogólnie to ktm wygrywa wszystko co możliwe w rajdach enduro, yamaha praktycznie równo z ktmem, reszta marek sobie chyba odpusciła ten segment, mówie tutaj w czasie przeszłym bo nie szukasz maszyny tegorocznej, teraz wybór większy, husaberg sherco, itp itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości