Zipp PRO 125 (Loncin Spitzer Lx150-30) Problem...
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Zipp PRO 125 (Loncin Spitzer Lx150-30) Problem...
Witam forumowiczów!
Posiadam (chcąc nie chcąc) motocykl Zipp PRO 125 który w azji znany jest bardziej pod nazwą Loncin Spitzer LX150-30. Z resztą co tu dużo mówić. Zipp przemalował i nakleił swoje loga, a z pośpiechu na desce zostało logo Loncina
Otóż o co chodzi.
Ten przeznaczony dla polski posiada silnik 125ccm, ten wschodni praktycznie z zewnątrz niczym nieróżniący sie jest już o pojemności 150ccm. Tu sedno sprawy, jak te "+25 ccm mocy" uzyskać, bo mimo wszystko nieciekawie to chodzi? Ze swojej strony, wymieniłem Filtr powietrza z oryginalnego na Stożkowy, dyszę w gaźniku 85->92, rozwierciłem wydech (oryginalny miał zwężenie na całej długości). Mimo wszystko uzyskałem jeszcze spadek mocy
Co dalej z tym fantem można zrobić? (najlepiej sprzedać, wiem, ale nikt nie chce kupić
) [/img]
Posiadam (chcąc nie chcąc) motocykl Zipp PRO 125 który w azji znany jest bardziej pod nazwą Loncin Spitzer LX150-30. Z resztą co tu dużo mówić. Zipp przemalował i nakleił swoje loga, a z pośpiechu na desce zostało logo Loncina



Otóż o co chodzi.
Ten przeznaczony dla polski posiada silnik 125ccm, ten wschodni praktycznie z zewnątrz niczym nieróżniący sie jest już o pojemności 150ccm. Tu sedno sprawy, jak te "+25 ccm mocy" uzyskać, bo mimo wszystko nieciekawie to chodzi? Ze swojej strony, wymieniłem Filtr powietrza z oryginalnego na Stożkowy, dyszę w gaźniku 85->92, rozwierciłem wydech (oryginalny miał zwężenie na całej długości). Mimo wszystko uzyskałem jeszcze spadek mocy

Co dalej z tym fantem można zrobić? (najlepiej sprzedać, wiem, ale nikt nie chce kupić

Ostatnio edytowano 6/7/2014, 09:03 przez GHS23, łącznie edytowano 1 raz
- GHS23
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5/7/2014, 19:19
przede wszystkim o tuningu trzeba mieć pojęcie, dziurawienie wydechu zazwyczaj powoduje spadek mocy a nie wzrost
co do dysz - to samo, nie koniecznie musiało to zwiększyc moc, za duzo paliwa zalewa silnik, i zmniejsza objętość tlenu, a to chodzi żeby dostało sie jak najwięcej powietrza a paliwa tyle aby mogło się wypalić. w całej objętosci powietrza.
jak chcesz uzyskac 150tke to wymien tłok z cylindrem.
co do dysz - to samo, nie koniecznie musiało to zwiększyc moc, za duzo paliwa zalewa silnik, i zmniejsza objętość tlenu, a to chodzi żeby dostało sie jak najwięcej powietrza a paliwa tyle aby mogło się wypalić. w całej objętosci powietrza.
jak chcesz uzyskac 150tke to wymien tłok z cylindrem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
@Cioracz
Mniejwięcej o to mi chodzi. Wątpię w to że cokolwiek w silniku było ruszane (jako oryginalna konstrukcja), cały czas jestem przekonany że są to blokady mechaniczne (z resztą sam sprzedawca w Zippie mi to mówił).
Co ciekawe jest też wersja na eksport w dalsze rejony pod nazwą "Kinlon"
i tutaj video jak to jeździ:
https://www.youtube.com/watch?v=DMocd3hfeyI
Znaczy się że można te 115 wycisnąć z takiej maszyny. Mimo wszystko 95, 97 z górki to max w moim przypadku.
Odczuwalną sprawą jest to że motocykl wydaje się zblokowany na 5-biegu, jak to ugryźć?
Mniejwięcej o to mi chodzi. Wątpię w to że cokolwiek w silniku było ruszane (jako oryginalna konstrukcja), cały czas jestem przekonany że są to blokady mechaniczne (z resztą sam sprzedawca w Zippie mi to mówił).
Co ciekawe jest też wersja na eksport w dalsze rejony pod nazwą "Kinlon"
i tutaj video jak to jeździ:
https://www.youtube.com/watch?v=DMocd3hfeyI
Znaczy się że można te 115 wycisnąć z takiej maszyny. Mimo wszystko 95, 97 z górki to max w moim przypadku.
Odczuwalną sprawą jest to że motocykl wydaje się zblokowany na 5-biegu, jak to ugryźć?
- GHS23
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5/7/2014, 19:19
Znaleźć moduł = cud.
Jest jeszcze jedna rzecz i chyba nie tylko mnie dotyczy. Moc spada wraz z temperaturą silnika. Na zimnym idzie ładnie na ciepłym strzela, zwalnia.
Opłaca się w to inwestować cokolwiek? Jak sprzedać takie coś?
Jest jeszcze jedna rzecz i chyba nie tylko mnie dotyczy. Moc spada wraz z temperaturą silnika. Na zimnym idzie ładnie na ciepłym strzela, zwalnia.
Opłaca się w to inwestować cokolwiek? Jak sprzedać takie coś?
- GHS23
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5/7/2014, 19:19
Regulacja gaźnika by się przydała w takim razie. Ogólnie to kupiłeś chińskie i do tego egzotyczne... Jak sprzedać? Tanio. Inaczej się chyba nie da.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Otrzymałem w rozliczeniu jeżeli będziemy szczegółowi. Egzotyczne, rzeczywiście. Wystawiałem za 3500, 3000, 2200, jakoś zainteresowania nie było, TFU było - telefony typu "czy to można przerobić na 50ccm?!". Dlatego też pytam się czy cokolwiek pożytecznego z tej maszyny będzie... Widać szkoda zachodu...
Mimo wszystko dziękuję za odpowiedzi!
Mimo wszystko dziękuję za odpowiedzi!
- GHS23
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5/7/2014, 19:19
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości