Zobacz wÄ…tek - CR 80 problem
NAS Analytics TAG

CR 80 problem

Enduro, Cross
_________

CR 80 problem

Postprzez adrian1997 » 30/6/2014, 13:17

Witam posiadam CR 80 z 2000 roku . Zrobiłem w niej generalny remont silnika (Tłok , cylinder z nicasilem , łożyska na wale , uszczelniacze na wale , tryb w skrzyni biegów , wałek na którym trzyma się dźwignia zmiany biegów wraz z nią oprócz tego oleje , filtr . Otóż gdy już złożyłem to zacząłem docierać tłok i cylek . Gdy po jeździe odstawiłem motocykl zauważyłem że z pomiędzy dyfuzora a okna wydechowego wypluwa mi część spalin , przed remontem tak nie było . W czym może tkwić problem ?
adrian1997
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12/7/2013, 12:07
Lokalizacja: MrÄ…gowo


Postprzez kris514 » 30/6/2014, 18:37

Musi tam być źle uszczelnione, albo poszły oringi z tego miejsca i czeka cię ich wymiana albo cylinder w tym miejscu jest wyrobiony przez co oringi nie uszczelniają wystarczająco (wtedy trzeba użyć silikonu) albo dyfuzor nie siedzi tak jak powinien
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez sylwek199888 » 30/6/2014, 18:44

Uszczelka ? Napakuj tam sylikonu wysoko temp. (tylko nie za dużo) i można dalej jeździć ;)
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez henio12323 » 30/6/2014, 19:32

najlepiej zacząc od wymiany oringa, tylko musi byc specjalny wysokotemperaturowy. chociaz do CRki 125 kiedys wrzuciłem zwykły i kilka godzin wytrzymał potem poszedł na handel wiec nie wiem co siędziało później. od wibracji itp te oringi sie uklepują i nie są okrągłe tylko płaskie i słabo trzymają o ile w ogóle nie pękł. no i jak długo nie jest robiony remont potrafi to sie tak wszystko "zasyfić" brudem błotem i niespalonym olejem że sie ładnie uszczelnia samo w sobie :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez sylwek199888 » 30/6/2014, 21:50

Ja w cr też wymieniałem, lecz i tak leciał mi olej :x Napakowałem sylikonu i kropelki nie ma :D
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez adrian1997 » 30/6/2014, 22:43

A więc tak z wszystkich uszczelek został mi jeden oring . Założyłem go lecz mimo tego problem nie znika. Jeżeli chodzi o sylikon to gdzie go dokładnie nałożyć bo nigdy tego nie robiłem więc nie wiem a kiedyś musi być ten pierwszy raz .
adrian1997
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12/7/2013, 12:07
Lokalizacja: MrÄ…gowo

Postprzez sylwek199888 » 1/7/2014, 00:27

Nałóż sylikon pod oring, na oring, i możesz jeszcze trochę na powierzchnię wew. dyfuzora :P
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez adrian1997 » 1/7/2014, 11:13

I nałożyć to dopiero jak wyschnie ?
adrian1997
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12/7/2013, 12:07
Lokalizacja: MrÄ…gowo

Postprzez sylwek199888 » 1/7/2014, 12:37

1. Posmaruj powierzchnie syl pod oring.
2. Nałóż oring.
3. Posmaruj oring.
4. Posmaruj trochÄ™ dyfuzor od wewnÄ…trz.
5. Załóż dyfuzor.
6. Nie odpalaj motocykla i nie testuj czy leci, sylikon wolno schnie (24h chyba wystarczÄ…)

Posmaruj, czyli nałóż warstwę o grubości około 1,5 mm tak, żeby wszystko było uszczelnione ;)
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez adrian1997 » 1/7/2014, 14:58

Mam sylikon szybko schnący ale na wszelki wypadek zostawie na noc .Coś się stanie jak zrobię to bez oringu ? ponieważ jak zauważyłem że on nic nie daje to go zdjełem i położyłem gdzieś w garażu i ktoś go wyrzucił chyba bo nigdzie go nie ma .
adrian1997
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12/7/2013, 12:07
Lokalizacja: MrÄ…gowo

Postprzez henio12323 » 1/7/2014, 20:05

no to idz do sklepu i kup, oring to podstawa uszczelnieniam bez niego to połączenie całkiem straci szczelnosc silikon to tylko dodatek

i nie zapominaj żeby do smarowania sylikonem bardzo dokładnie odtłuscic wszystko, np benzyną a potem najlepiej np rozpuszczalnikiem nitro. wtedy dobrze sie wszystko złapie. ale oring załoz chociazby zwykły, a najlepiej wysokotemperaturowy, powinienes kupic taki w sklepach rolniczych/ motoryzacyjnych czy takimi z łozyskami. zmierz tylko srednice wydechu i mniej wiecej grubosc oringu, np grubosc rowka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez adrian1997 » 5/7/2014, 10:45

Ok zrobione , teraz czekam aż wyschnie .
adrian1997
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 12/7/2013, 12:07
Lokalizacja: MrÄ…gowo

Postprzez Street4Fun » 5/7/2014, 19:05

Ja pamiętam jak miałem nieszczelność na dyfuzorze, to pomogło zamiast samego sylikonu, owinąć na tą metalową podkładkę nić z pasa termicznego, którym się owija kolektory, etc.
Sam sylikon zawsze wys*rało. A po uszczelnieniu tą taśmą i potraktowanie odrobiną sylikonu pomogło ;)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê