Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Motocyklowa Polska Ludowa - byle nie...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Motocyklowa Polska Ludowa - byle nie...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 10/6/2014, 20:30

Tylko Nowa Prawica Korwina rozumie autora tego artykułu....<br><hr>Darek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 10/6/2014, 20:40

Niby ludzie z A1 mogą czuć się oszukani, ale z drugiej strony, czym?
A1 można robić w wieku 16 lat, a jeździć na 125ccm z prawkiem B można dopiero jak posiada się je 3 lata (18+3=21).
Jeżeli nie chcą robić A1 i czekać 5 lat, żeby pojeździć, to trochę bardzo, sam będę robił w zimę A1 i wcale nie czuję się urażony :)<br><hr>Oskar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 10/6/2014, 20:44

Komentatorzy napisał(a):Bardzo dobry tekst. Jak już pisałem na Fb:
"Tak szczerze mówiąc A i B to powinna być jedna kategoria z ewentualnym przymusem dodatkowego szkolenia w dwie strony. Przepisy dla użytkowników tych pojazdów się nie zmieniają."

"Co do postów to widzę tu trochę zazdrości typu ja musiałem oni nie będą musieli, to takie ludzkie."

Pozdrawiam<br><hr>ŁM<br>
Dokładnie, robiąc A lub B powinna być możliwość zrobienia tej nieposiadanej tylko ze szkoleniem/egzaminem PRAKTYCZNYM, bo w teorii NIC A NIC się nie zmienia, przepisy są te same dla użytkowników dwóch jak i czterech kółek :)<br><hr>oskar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/6/2014, 20:52

Komentatorzy napisał(a):oj ludzie ludzie , zaslepieni jestescie na maxa , za duzo info z za granicy , moda, fb itp , jakby ktos w koncu uwolnił świnie z chlewa , bedzie biegac i biegac , chcecie byc cool chcecie byc kims , ale po pieniadzach zeby za duzo nie wydawac zeby sie nie zmeczyc ,a nie mozecie byc poprostu sobą kim kolwiek jestescie ...<br><hr>wyrocznia<br>
Odstaw ten towar, albo przynajmniej mniej go wciągaj. <br><hr>Obserwator
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/6/2014, 20:55

Coraz więcej przepisów, biurokracji, administracji to konieczność. Przecież bez tego nie byłoby potrzeby egzystencji dla milionowej (!!!) armii urzędników. A milionowa (!!!) armia urzędników to ogromna siła wyborcza. Logika polityków jest zupełnie inna niż logika logicznie myślącego człowieka. <br><hr>WP
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/6/2014, 20:56

Ja tu widzę problem całkiem innego typu, ale wracając do wypowiedzi autora "wcześniej jeździło się różnymi motocyklami i nikomu nic się nie stało" chyba zapomniał że wcześniej było zupełnie inne natężenie ruchu a DUZY motocykl miał z 18 koni, dziś mały skuter Vespa 125 ma ze 22 konie. Jednak problem jest gdzie indziej, bo jednocześnie będzie można w polsce rejestrować auta z kierownicą po prawej stronie, wydaje mi się że motocyklisci protestują głównie z dobroci serca bo widok zeskrobywanego koleki z przedniej szyby samochodu który wychylał się z za cięzarówki nie jest zbyt przyjemnym widokiem. Więc zanim wsadzicie swoje żony na motorki najpierw sami pojeździjcie tydzień i zobaczcie co się dzieje na drogach. AVE nie ma Boga, jest Motórrr!!<br><hr>Arturro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/6/2014, 21:23

Świetna diagnoza "polskiej choroby" . Szacun dla autora.<br><hr>rami
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/6/2014, 21:30

125cm to nie rydwan zniszczenia. Lejce na samolot można robić od 16 roku życia. Zgadzam się, że człowiek z zasady debilem nie jest. szkoda, że ten przepis tak późno. Od dawna latałbym jakimś małym supermoto/enduro po mieście. Tanie, szybkie, fajne. Jest jeszcze jeden aspekt. 125cm zachęci do motocykli. Ludzie chcący duży motocykl, będą mieli jakieś doświadczenie - raz w ruchu drogowym, dwa obycie z mniejszym motocyklem. Czyli unikniemy sytuacji jak teraz, że kat A1 czy A2 i te maszyny są niechciane bo że strata kasy etc i od razu adepci kupują, szkolą się i siadają na duże min 600 sprzęty. Teraz to będzie bardziej naturalna ewolucja.Bo po co ładować się w koszta prawka A na dzień dobry, jak można sezon polatać na 125, nabrać wprawy i być do kursu i egzaminu przygotowanym od strony praktycznej? Na plus i oby weszło jak najszybciej. <br><hr>oldskool
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/6/2014, 23:38

Odwróćmy sytuację. Motocyklista od trzech lat ma prawko A. Ktoś da mu przewieźć swoje dziecko samochodem? Ogólnie przepis uważam za korzystny i zgadzam się z tezami Autora, ale fakt, że 125ccm to nie monster, a kierowca ma doświadczenie na drodze, nie sprawia, że jest bezpiecznie. Drogi i ruch mamy jakie mamy, więc dziecko możesz wieźć Ty, a ten z prawkiem A po 3 latach wyjedzie Ci naprzeciw, ucząc się jazdy. Wolno, np. Matizem...<br><hr>GieeR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/6/2014, 23:43

Komentatorzy napisał(a):Odwróćmy sytuację. Motocyklista od trzech lat ma prawko A. Ktoś da mu przewieźć swoje dziecko samochodem? Ogólnie przepis uważam za korzystny i zgadzam się z tezami Autora, ale fakt, że 125ccm to nie monster, a kierowca ma doświadczenie na drodze, nie sprawia, że jest bezpiecznie. Drogi i ruch mamy jakie mamy, więc dziecko możesz wieźć Ty, a ten z prawkiem A po 3 latach wyjedzie Ci naprzeciw, ucząc się jazdy. Wolno, np. Matizem...<br><hr>GieeR<br>
3 lata na motocyklu, dałbym. Umiejętność obsługi pojazdu nie jest zależne od kawałka plastiku. Jak już wyżej wspominałem A i B po przeszkoleniach - jedna kategoria.<br><hr>łm
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/6/2014, 23:51

Komentatorzy napisał(a):I widzisz Lovtza bo niestety motocykle nie wybierają sobie kto ma na nich jeździć wiec oczywiste jest że w grupie tych ,,motocyklistów,, jak i w grupie kierowców aut są i będą kretyni i totalni ignoranci. Sorry ale ja to widzę tak że są to popaprani PiS owcy ( i nie tylko) którzy na siłę nie chcą dać ludziom odrobiny wolności. Jest w tym spore wiadro polskiej zawiści i rzucania kłód pod nogi dla jakiejś chorej zasady. Popieram Twoje zdanie w tej kwestii i rozumiem lekkie zagotowanie ale to nic nie zmieni bo.. motocykle nie wybierają... Pozdrowienia dla całej ekipy Ścigacz.pl<br><hr>Luźny Wwa<br>
Gratuluję. Wcisnąć do tej rozmowy o 125-ach pod kat. B "popapranych PiSowców" dybiących na ludzką wolność to szczyt ztefałenienia. Masz rację, zawsze będą kretyni i ignoranci, gdzie 90% ludzi uważa się za mądrzejszych od 90% ludzi. Oby tak dalej, a nigdzie jak naród nie zajedziemy, choćby i każdy miał czym pojechać...<br><hr>GieeR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 00:07

Komentatorzy napisał(a):Odwróćmy sytuację. Motocyklista od trzech lat ma prawko A. Ktoś da mu przewieźć swoje dziecko samochodem? Ogólnie przepis uważam za korzystny i zgadzam się z tezami Autora, ale fakt, że 125ccm to nie monster, a kierowca ma doświadczenie na drodze, nie sprawia, że jest bezpiecznie. Drogi i ruch mamy jakie mamy, więc dziecko możesz wieźć Ty, a ten z prawkiem A po 3 latach wyjedzie Ci naprzeciw, ucząc się jazdy. Wolno, np. Matizem...<br><hr>GieeR<br>
Komentatorzy napisał(a):3 lata na motocyklu, dałbym. Umiejętność obsługi pojazdu nie jest zależne od kawałka plastiku. Jak już wyżej wspominałem A i B po przeszkoleniach - jedna kategoria.<br><hr>łm<br>
Zgoda, nie jest zależna od plastiku, a i od stażu często również nie jest. Nie mówimy o nowym systemie szkoleń i egzaminów, tylko czy ktoś może wsiąść w/na pojazd i sam się uczyć jazdy na drogach publicznych, bo np. jest to pojazd mały i jedzie do 130km/h. Ja postulowałem kilkugodzinne szkolenie i wtedy OK, wiem że ktoś zna ruch z tych 3 lat i teraz przynajmniej dowiedział się, czego technicznie nie umie, bo że niewiele umie to i po 30h zazwyczaj.<br><hr>GieeR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 01:06

pełna zgoda z tezami autora artykułu<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 06:44

Jakaś taka moda w kraju ze każdą głupotę ludzką zwala się na komunę<br><hr>jasny gwint
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 06:44

Jakaś taka moda w kraju ze każdą głupotę ludzką zwala się na komunę<br><hr>jasny gwint
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 07:26

Komentatorzy napisał(a):Jakaś taka moda w kraju ze każdą głupotę ludzką zwala się na komunę<br><hr>jasny gwint<br>
Głupota jest prapraprzyczyną różnych patologii, w tym komunizmu. Komunizm to czysta głupota, komunizm i głupota to pojęcia bliskoznaczne. Pewnie dlatego tak się dzieje. <br><hr>Qba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 07:44

1:0 dla Lovtzy<br><hr>men
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 07:50

Komentatorzy napisał(a):125cm to nie rydwan zniszczenia. Lejce na samolot można robić od 16 roku życia. Zgadzam się, że człowiek z zasady debilem nie jest. szkoda, że ten przepis tak późno. Od dawna latałbym jakimś małym supermoto/enduro po mieście. Tanie, szybkie, fajne. Jest jeszcze jeden aspekt. 125cm zachęci do motocykli. Ludzie chcący duży motocykl, będą mieli jakieś doświadczenie - raz w ruchu drogowym, dwa obycie z mniejszym motocyklem. Czyli unikniemy sytuacji jak teraz, że kat A1 czy A2 i te maszyny są niechciane bo że strata kasy etc i od razu adepci kupują, szkolą się i siadają na duże min 600 sprzęty. Teraz to będzie bardziej naturalna ewolucja.Bo po co ładować się w koszta prawka A na dzień dobry, jak można sezon polatać na 125, nabrać wprawy i być do kursu i egzaminu przygotowanym od strony praktycznej? Na plus i oby weszło jak najszybciej. <br><hr>oldskool<br>
W pełni się z Tobą zgadzam!<br><hr>Michał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 07:59

Lovtza w pełni popieram Twoje podejście i sądzę że takich teksów powinno się pojawiać więcej na tym portalu. Zbyt wielu ludzi zapatrzonych jest w kraje zachodnie jako wzór do naśladowania, a sądzę że możemy podążać własną ścieżką. Niestety światek motocyklowy pełen jest ludzi, którzy uważają siebie za jakąś elitę, do której aby dołączyć trzeba spełniać jakieś dziwaczne wymogi, a tak naprawdę tacy ludzie opierają swoją wartość tylko przez to że posiadają motocykl i najbardziej ich boli że już nie będą tacy oryginalni.<br><hr>Kobza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2014, 08:01

jeb** komunę. <br><hr>BBs
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr