FZR 600 - cewka/przewody
Posty: 16
• Strona 1 z 1
FZR 600 - cewka/przewody
Witam, od około miesiąca jestem posiadaczem Fzr 600 91r. Swój problem opiszę krótko.
Yamaha paliła na 2 gary, wymieniłem świece wszystko było ok , po jakimś tygodniu stania motocykla nie chciał odpalić , dopiero jak dłużej go pokręciłem to odpalił ale palił na 3 gary[4gar jedynie dopalał bo kolektor letni], jeszcze mam przebicie na którymś kablu i moje pytanie brzmi czy cewke da się jakoś otworzyc aby wymienić kable.
może to chaotycznie napisałem ale myślę ze idzie się domyślić co i jak
, pozdrawiam
Yamaha paliła na 2 gary, wymieniłem świece wszystko było ok , po jakimś tygodniu stania motocykla nie chciał odpalić , dopiero jak dłużej go pokręciłem to odpalił ale palił na 3 gary[4gar jedynie dopalał bo kolektor letni], jeszcze mam przebicie na którymś kablu i moje pytanie brzmi czy cewke da się jakoś otworzyc aby wymienić kable.
może to chaotycznie napisałem ale myślę ze idzie się domyślić co i jak

- Szulz
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 31/5/2014, 11:58
nie wiem jak w twoim modelu ale przerabiałem kiedyś problem w fzr z 89r i kable były nie wymienialne - cewki nie da się otworzyć tak żeby potem złożyć ją s powrotem a wyciąganie kabla skończyło się urwaniem go. musiałem kupić całą nową cewkę
ja miałem takie http://olx.pl/oferta/cewka-zaplonowa-ya ... 4ddC9.html
ja miałem takie http://olx.pl/oferta/cewka-zaplonowa-ya ... 4ddC9.html
- Trax
- Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 28/9/2011, 11:39
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Up, tez mam taka cewke, kable da sie wyciagnac tylko trzeba je wykrecac i wyciskac mocno... udalo mi sie wymienic kable ale nadal pali mi na 3 cylindry:/ dopiero jak sie nagrzeje silnik to wskakuje normalnie , swiece nowe, kable nowe, jakies pomysly "?
- Szulz
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 31/5/2014, 11:58
Skoro Ci pali dopiero na ciepłym, to winy nie szukaj w zapłonie. Sprawdź luz zaworowy na tym cylindrzę oraz dobrze by było sprawdzić ciśnienie sprężania. Dobry manometr do benzynowych jest dostępny poniżej 100zł, a można już kupić za kilka dych.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Zrób jak napisałem:
-regulacja luzów zaworowych
-sprawdzenie ciśnienia sprężania (nie musiał się zużyć cylinder, mogła paść uszczelka bądź zawór), jak będzie zbyt niskie to robisz próbę olejową i wiesz czy góra czy dół silnika do roboty
-regulacja luzów zaworowych
-sprawdzenie ciśnienia sprężania (nie musiał się zużyć cylinder, mogła paść uszczelka bądź zawór), jak będzie zbyt niskie to robisz próbę olejową i wiesz czy góra czy dół silnika do roboty
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Jak aku jest sprawne to powinien palić na wszystkie zaraz po odpaleniu a dopiero w miarę słabnięcia akumulatora silnik się dławi, nierówno pracuje i gaśnie. U ciebie po rozgrzaniu wszystko jest ok więc to raczej nie regulator.
Wyczyść i wyreguluj gaźnik, może zaworki iglicowe są już nieszczelne i przelewają.
Przewody zapłonowe wymieniłeś, ale czy fajki są sprawne?? Spróbuj podmienić fajki ze sprawnego cylindra do tego który nie pali i zobacz czy coś się zmieniło. Kiedyś miałem sytuacje że fajka w ogóle nie miała przejścia sprawdzając miernikiem, a po nagrzaniu jej odzyskiwała sprawność.
Wyczyść i wyreguluj gaźnik, może zaworki iglicowe są już nieszczelne i przelewają.
Przewody zapłonowe wymieniłeś, ale czy fajki są sprawne?? Spróbuj podmienić fajki ze sprawnego cylindra do tego który nie pali i zobacz czy coś się zmieniło. Kiedyś miałem sytuacje że fajka w ogóle nie miała przejścia sprawdzając miernikiem, a po nagrzaniu jej odzyskiwała sprawność.
- tomek2102
- Świeżak
- Posty: 152
- Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
- Lokalizacja: Chełm
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości