Pilne !! Pomoc Ktm 125
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Pilne !! Pomoc Ktm 125
Witam jestem szczęśliwym posiadaczem limitowanej edycji KTM dokładniej KTM LC2 Sting 125 i mam pewien problem , poprostu zaliczyłem swoją 1 glebę , nic poważnego stłucznie ręki i kolana , i troche ręki rozwalonej , problem polega na ty , że na dyfuzorze mam wgniecione i mam pytanko czy da się to jakoś odgiąć , proszę pomóżcie bo nie chce kupić nowego, bo jest w bardzo dobrym stanie tylko ta wgnietka
- blackkingpl
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 7/10/2012, 16:19
da siÄ™, wystarczy poszukac w google
ale skoro leniwy jesteś to w skrócie znane mi - najlepsze metody
1) moooocna spręzarka, zatykasz jeden koniec korkiem, drugi pod spręzarke, nabijasz cisnienie, i tutaj wydech musi byc praktycznie idealnie szczelny, i palnikiem mocnym nagrzewasz wgniecenie - spokojnie wróci do pierwotnego stanu
2) robisz sobie młotek bezwładnosciowy, ja sobie zrobiłem z siłownika od klapy samochodu, obciałem koncówke jedna i drugą ( z jednek żeby było jak, a z drugiej żeby wyleciał cały gaz i nie było zadnych oporów) doczepiłem jakis odwaznij, koncówke cienszą zaostrzyłem i punktowo migomatem przyspawałem do srodka wgniecenia, no i dało sie ta metodą też nieźle wgniecenie odgiąc, potem wystarczyło spawy zeszlifowac, wydech spolerowac i praktycznie nie było sladu.
3) rozcinac i ręcznie prostowac ale to raczej bezsens
4) jak wgniecenie nie duze to zostawic i sie nie przejmować, lekka wgniotka moze spowoduje spadek osiągów o 0.1 konia ;D wiec nie zawsze sie opłaca
ale skoro leniwy jesteś to w skrócie znane mi - najlepsze metody
1) moooocna spręzarka, zatykasz jeden koniec korkiem, drugi pod spręzarke, nabijasz cisnienie, i tutaj wydech musi byc praktycznie idealnie szczelny, i palnikiem mocnym nagrzewasz wgniecenie - spokojnie wróci do pierwotnego stanu
2) robisz sobie młotek bezwładnosciowy, ja sobie zrobiłem z siłownika od klapy samochodu, obciałem koncówke jedna i drugą ( z jednek żeby było jak, a z drugiej żeby wyleciał cały gaz i nie było zadnych oporów) doczepiłem jakis odwaznij, koncówke cienszą zaostrzyłem i punktowo migomatem przyspawałem do srodka wgniecenia, no i dało sie ta metodą też nieźle wgniecenie odgiąc, potem wystarczyło spawy zeszlifowac, wydech spolerowac i praktycznie nie było sladu.
3) rozcinac i ręcznie prostowac ale to raczej bezsens
4) jak wgniecenie nie duze to zostawic i sie nie przejmować, lekka wgniotka moze spowoduje spadek osiągów o 0.1 konia ;D wiec nie zawsze sie opłaca
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
spróbuj tak https://www.youtube.com/watch?v=5VDA8yIvOJg (otwórz link)
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
nie ma bata że taka przyklejka złapie dobrze wydech
to moja opcja 2, i często spaw puszczał wiec taki klej nie wytrzyma nic, takie wgniecenie jak na filmie w samochodzie jest duzo łatwiejsze do usunięcia

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
dobra to jeszcze inaczej, potrzebna opalarka i zamrażacz w sprayu - do kupienia w każdym sklepie sportowym. można też sprężonym powietrzem w puszce, jak się to odwróci do góry dnem to leci płyn który jest mega zimny. postępujemy tak
https://www.youtube.com/watch?v=NTARm_Wze3M (otwórz link)
nie wiem jak duże jest to wgniecenie, jak nieduże to może być ciężko, jeżeli powierzchnia jest magnetyczna to można próbować magnesami neodymowymi. rozgrzać, przyłożyć magnes i ciągnąć...
https://www.youtube.com/watch?v=NTARm_Wze3M (otwórz link)
nie wiem jak duże jest to wgniecenie, jak nieduże to może być ciężko, jeżeli powierzchnia jest magnetyczna to można próbować magnesami neodymowymi. rozgrzać, przyłożyć magnes i ciągnąć...
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
tego też nie zastosujesz - podgrzewanie i chłodzenie da rade jak blacha po wygięciu ma napręzenie, takie wgięcie duzego napręzenia nie ma i na pewno nie odskoczy ;D
to samo z neodymami, tak mozna prostowac blache samochodową która na duzej powierzchnie jest stosunkowo cienka, dyfuzory są z grubszej i twardszej blachy
to samo z neodymami, tak mozna prostowac blache samochodową która na duzej powierzchnie jest stosunkowo cienka, dyfuzory są z grubszej i twardszej blachy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości