Zębatka na przyśpieszenie
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Zębatka na przyśpieszenie
Cześć mam do was pytanie jaką zębatkę kupić pod przyśpiesznie? Wiem że trzeba większą ale o ile zębów kupić z przodu i z tyłu? z tylu posiadam 47 bodajżę więc ile kupić? 50z wystarczy czy mniejszą? i jak z przodu powiedzmy jest 13z to kupywać większą czy zostawić? I jak już to obojętnie jaką zębatkę z 50 zębami kupie podejdzie pod Junaka 901 F? I da się sprawdzić jakoś czy moduł jest odblokowany? I gdzie on się znajudję w Junaku 901/ 901 F
-
Grzybu7 - Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 27/5/2014, 21:16
Moduł to pewnie jeden zespół z cewką, patrzysz od kapturka świecy przez przewód WN do cewki. Jeśli w jej pobliżu nie znajduje się połączony z nią prostokąt w obudowie z radiatorami to masz go w cewce.
Zębatki: nie wiem do czego będzie przeznaczone moto, ale zwykle są zestawy np 50z lub 55z, w teren proponuję kupić tą większą. Jeśli Ci nie spasi to tanim kosztem dokupisz przednią z ząbkiem więcej. Na drogę hm, trudniejsza sprawa. Moto do codziennej jazdy?
Zębatki: nie wiem do czego będzie przeznaczone moto, ale zwykle są zestawy np 50z lub 55z, w teren proponuję kupić tą większą. Jeśli Ci nie spasi to tanim kosztem dokupisz przednią z ząbkiem więcej. Na drogę hm, trudniejsza sprawa. Moto do codziennej jazdy?
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Jak chcesz na przyspieszenie to wziąłbym przód 13z i tył o 3-4 zęby większą niż masz teraz (nie wiem jakie są). Jak dasz takie zębatki to v-max Ci na pewno spadnie, ale będzie się nieco lepiej zbierał.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Musisz mieć dokładne wymiary zębatki. Konkretnie te: http://czesci-moto.pl/galerie/z/zebatka ... 3_8092.jpg To tylko przykład. Musisz znać swój rozmiar łańcucha (420 lub 428, raczej 428, bo w Bartonie Fighterze też taki mam) i te wymiary, które masz wyżej podane. Najlepiej zajechać do pobliskiego serwisu i poprosić o zębatkę tylnią do Twojego moto i powiedzą Ci ile mają zębów. Wybierzesz coś i kupisz.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Tego Ci nie powiem, bo sam nie zmieniałem nigdy zębatki na inną niż rekomendowana przez producenta. Powinno być odczuwalne, ale to nie będzie jakaś duża różnica.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Powiem Ci tak: Ja bym tego nie zmieniał. Fabryczne zębatki są taką równowagą między przyspieszeniem a v-maxem. Co do modułu: Do ilu kręci Ci na 4 biegu?
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Pisze na nim (cylinder to jest ta czarna część silnika, chyba, że masz cały na czarno pomalowany, bo różne są). Wiesz, że jazda 72cm3 zarejestrowanym na 50cm3 jest niezgodna z prawem, a podczas jakiejkolwiek kolizji cała wina spada na Ciebie, a ubezpieczyciel nie wypłaci Ci ani grosza prawda?
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości