Zobacz wątek - Kilka pytań na temat Derbi Gpr...
NAS Analytics TAG

Kilka pytań na temat Derbi Gpr...

i inne małe pojemności
_________

Kilka pytań na temat Derbi Gpr...

Postprzez Łu!<@$%e!< » 10/7/2007, 16:35

1). Jaki olej do mieszanki?
2). Po jakim przebiegu może czekać mnie remont chodzi mi o tłok pierścienie itp...
Łu!<@$%e!<
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 18/5/2007, 11:48
Lokalizacja: Lubelskie


Postprzez Majkel_007 » 10/7/2007, 18:36

siema!!!
jeśli chodzi o olej to najlepiej dawaj taki jak sie daje do tzw. kos mechanicznych SHTIL`A, ten czerwony. dobry olej bo sie nie osadza na dnie baku i dobrze sie miesza z benzyną!!! :):) pozdro :)

a co do wymiany pierścieni i tłoku to zależy jak będziesz użytkował!!! jak jeździsz spokojnie to nie powinno być problemów przez długi czas :):):)

no pamietaj pamietaj... pozdrawiam kravec
R.A.M.O.N.E.S - We`re a Happy Family | www.ulicznik.net - najlepsze internetowe radio z muzyką punk`ową !!!
Avatar użytkownika
Majkel_007
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 16/6/2007, 08:53
Lokalizacja: Przemyśl


Postprzez TIMoN » 10/7/2007, 20:01

na przyszlosc--- edytuj posty! :D
.... Derbi hunter ....
miał byc runner ale nie wyszlo :P
Avatar użytkownika
TIMoN
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 22/6/2007, 19:37
Lokalizacja: masz neta;] ?

Postprzez Majkel_007 » 10/7/2007, 20:44

TIMoN napisał(a):na przyszlosc--- edytuj posty! :D

yo!!!
wielkie dzięki :) będę pamiętał hehe :):)
R.A.M.O.N.E.S - We`re a Happy Family | www.ulicznik.net - najlepsze internetowe radio z muzyką punk`ową !!!
Avatar użytkownika
Majkel_007
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 16/6/2007, 08:53
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez Łu!<@$%e!< » 11/7/2007, 09:16

Niepokoi mnie taka rzecz w motorze jak a mianowicie głos silnika jak sie rozpędza to do 7, 8 tyś obrotów chodzi ładnie a pozniej jest takie dziwne rzężenie. jechalem kolegi tzrką i nawet po 10 tys silnik pracowal jak u mnie do 7 tys nie bylo tego dziwnego odglosu co prawda jego jest z 2006r i ma przebieg tylko 5 tys a moje derbi jest z 2000r i ma przebieg ok 20000 kolega mowil ze to normalne bo juz troche motor ma troche przejechane dlatego chcialem sie dowiedziec czy nie klania mi sie remoncik??
Łu!<@$%e!<
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 18/5/2007, 11:48
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez stecarlos » 11/7/2007, 14:18

Jeśli jest zablokowany to tak będzie (a przynajmniej tak mi się wydaje), a jeśli odblokowany to grubszy problem. Ja do mieszanki leje Castrola R2 RacingBike do kos mechanicznych/wykaszarek olej ma troche inny skład niż do motocyklowych silników dwusówowych.
NIE DAJMY ZARABIAĆ ZŁODZIEJOM
- kupujmy szpeje z papierami
Treści wyrażone w tym poście są moją prywatną
opinią, nie biorę odpowiedzialności za ich wykorzystanie.
Obrazek
Avatar użytkownika
stecarlos
Świeżak
 
Posty: 168
Dołączył(a): 17/2/2007, 08:20

Postprzez Łu!<@$%e!< » 12/7/2007, 09:58

Odblokowany to jest napewno bo leci ponad 110... Ale doczytalem sie paru rzeczy w instrukcji tego motoru i doczytalem sie ze co jakis przebieg tam bylo podane co ile km trzeba dokrecac kilka rzeczy no i w tym miedzy innymi glowica i kolanko i jak to dokrecilem motor zaczal normalnie chodzic i ciszej....i mysle ze ta lekko poluzowana glowica byla tego przyczyna
Łu!<@$%e!<
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 18/5/2007, 11:48
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez Fenek16 » 12/7/2007, 14:58

Masz poprostu inaczej zbudowaną końcówke wydechu i nie wyje tak 8)

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Łu!<@$%e!< » 31/7/2007, 15:33

Nie to nie wydech to w silniku sie zaczyna dziac przy wysokich obrotach wiec co moze byc?
Łu!<@$%e!<
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 18/5/2007, 11:48
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez Arnie » 30/12/2010, 15:03

Mam ten sam problem co ty... po przekroczeniu 7 tys obrotów zaczyna mi dziwnie chodzic jak by silnik drgań dostawał... czytałem też tą ksążeczke i głowica i wydech była dokręcona oki... Boje się że remont sie kłania... Gadałem ostatnio z mechanikiem i mówił że to luzy w silniku... Ale czy to pewne ??? A i czy jest możliwe że to przez to że coś może być nie wyregulowane dobrze ??? I motorek mi strasznie zamula teraz raz kręci do 10 tys raz do 11... I ma durzo mniej mocy niż kiedyś... Pomocy!!! Co w nim może być nie tak ???
Arnie
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 30/12/2010, 14:54
Lokalizacja: Ryki

Postprzez magik2208 » 30/12/2010, 16:03

Jesli na luzie sie kreci wysoko to najprawdopodobniej kompresja juz slaba, sprawdz jeszcze kolor swiecy. Ile ma swieca i aktualny cylinder z tlokiem przebiegu i czy mocno go tyrasz?
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez henio12323 » 30/12/2010, 16:39

i mozna przy okazji sprawdzic cisnienie w cylku
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez gruby19 » 30/12/2010, 17:53

Arnie napisał(a):Mam ten sam problem co ty... po przekroczeniu 7 tys obrotów zaczyna mi dziwnie chodzic jak by silnik drgań dostawał... czytałem też tą ksążeczke i głowica i wydech była dokręcona oki... Boje się że remont sie kłania... Gadałem ostatnio z mechanikiem i mówił że to luzy w silniku... Ale czy to pewne ??? A i czy jest możliwe że to przez to że coś może być nie wyregulowane dobrze ??? I motorek mi strasznie zamula teraz raz kręci do 10 tys raz do 11... I ma durzo mniej mocy niż kiedyś... Pomocy!!! Co w nim może być nie tak ???

ale was pier.doli równo na ten koniec roku... jak stary temat jesteście jeszcze w stanie odkopać.. ? :?
Ostatnio edytowano 30/12/2010, 18:33 przez gruby19, łącznie edytowano 1 raz
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez henio12323 » 30/12/2010, 18:32

a ty skąd sie urwałes ? przecież chyba po to są tematy żeby w nich pisac a nie tworzyc setki nowych z byle pytaniem .. ;/ pomysl
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grunder » 30/12/2010, 19:04

sprawdź tą kompresje i ciśnienie w cylku.

Gruby, niech odkopuje, oby nie zakładał nowego...
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez magik2208 » 30/12/2010, 19:11

Gruby ku*wa, moze bys skonczyl pisac same glupoty, co?
Ile ty jurazy byles zawieszony? bo na prawde przydalby Ci sie dozywotni ban, cuz admini chyba spia.

Arnie wiec masz do sprawdzenia kompreche i swiece podsumowujac, najlepiej sprawdz czy swieca ma odpowiednia cieplote, bo no na zlej swiecy moto moze chodzic nierowno, nie wkrecac sie na maxa itp., druga sprawa to jej kolor i odpowiedzi odstep, na ogol jest to 0,5mm, ale jak na moje to raczej kompresja nie taka, powiedz no ile przebiegu i jaki olej zalewasz do mieszanki ;)
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr