Zobacz wÄ…tek - Problem na wyzszych obrotach po zamontowaniu dynojet stage 1
NAS Analytics TAG

Problem na wyzszych obrotach po zamontowaniu dynojet stage 1

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem na wyzszych obrotach po zamontowaniu dynojet stage 1

Postprzez rafti » 9/5/2014, 19:53

A wiec tak,witam wszystkich tak na poczatek,motor to kawasaki zx9r z 2000, moj problem polega na tym ze po zaistalowaniu dynojet stage 1 mam problem z wyzszymi obrotami,motor sie zbiera jak strzala,nie ma co mowic,ale tak przy 200km/h zaczyna mi przycinac,doslownie jakby paliwo nie dochodzilo,przed wymiana tak nie bylo,czasami dokrece do 240km/h nie ma reguly na to,wydaje sie ze wystepuje to dopiero po jakims czasie ,a wiec powiedzmy ze jade te 220 z 10sekund i dopiero pozniej zaczyna przycinac,dodam ze mam filter k&n i i tlumik przelotowy ixil.i teraz pytanie czy mozliwe jest ze po jakims czasie jest problem z paliwem,czy mieszanka za tlusta albo za sucha,ma ktos moze jakis pomysl??????
rafti
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9/5/2014, 17:04
Lokalizacja: Stockholm


Postprzez miki1406 » 10/5/2014, 11:17

A stage 1 to nie jest przypadkiem do seryjnego wydechu i filtra... Powinieneś do K&Na i przelotu kupić Stage 3.

Poziom 1 (Stage 1)

Zaprojektowany do motocykli z nieprzerobionym silnikiem wyposazonym w fabryczny filtr i puszke powietrzna oraz fabryczny wydech. Stage 1 jest w pelni dostosowany do przestrojenia w przypadku zastosowania dobrego tuningowego wydechu i zamiennego ze standardowym filtra K&N. Stage 1 jest zaprojektowany dla zapewnienia zwiekszonej kontroli manetka gazu oraz osiagniecia nawet 5% wzrostu mocy w calym zakresie predkosci obrotowej silnika.


Poziom 2 (Stage 2)

Zaprojektowany do motocykli z fabrycznym lub „lekko” stuningowanym silnikiem przy uzyciu fabrycznego lub tuningowego wydechu oraz zmodyfikowanej puszki powietrza z oryginalnym lub K&N’owskim filtrem. Stage 2 stosuje sie, gdy nie mozna uzyc indywidualnego (osobny dla kazdego cylindra) filtra K&N oraz kiedy przeprowadzone modyfikacje puszki powietrza polepszaja prace silnika. W wiekszosci przypadków Stage 2 zapewnia wzrost mocy nawet o 8%.


Poziom 3 (Stage 3)

Zaprojektowany do motocykli z oryginalnym lub srednio stuningowanym silnikiem przy uzyciu indywidualnego filtra powietrza K&N oraz oryginalnego lub tuningowego wydechu . Uzyskany wzrost mocy do 10-15% . W niektórych nowoczesnych, krótkoskokowych, wysokoobrotowych silnikach przeprowadzone modyfikacje nie wplywaja na osiagi i moga zaszkodzic porecznosci motocykla. W takich przypadkach Stage 3 jest niedostepny.


Poziom 7 (Stage 7)

Zaprojektowany tylko do uzytkowania podczas wyscigów lub przypadkach „specjalnych”. Z wyjatkiem naszego Stage 7 do V-MAX-a wszystkie pozostale stworzono do pracy na „wysokich obrotach” na torze wyscigowym i nie stosuje sie ich w motocyklach drogowych.


Thunderslide

Jest to tworzacy nowa klase zestaw przeznaczony do motocykli Harley-Davidson i Buell. Zawiera on pierwsze plaskie tuningowe przepustnice typu custom. Unikalna konfiguracja pozwala precyzyjnie kontrolowac mechanizm przepustnicy, a takze polepsza rozpylanie paliwa, co podnosi moc, zwieksza ekonomike oraz precyzyjnosc sterowania gazem.


http://ptm.pl/index.php?page=dynojet (otwórz link)
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice


Postprzez rafti » 10/5/2014, 17:03

wiesz zalezy gdzie czytasz ostatnio zauwazylem,ale na instrukcji ktora ja mam jest napisane For mildly tuned machines using the stock air-box,with stock or k&n filter .may also be used with a good aftermarket exhaust system. a wiec w moim przypadku more uzyc tego zestawu,poniewaz dostaje sie rozne rozmiary tych dysz ,i w zaleznosci czy masz orginalny wydech czy tez przelotowke to je zmieniasz.
rafti
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9/5/2014, 17:04
Lokalizacja: Stockholm

Postprzez RUTRA.RD » 12/5/2014, 00:58

daj kolor swiec to podstawa

dam od siebie trzeba bylo dac dysze o 5 wieksza i tyle zamiast tego gowna
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez miki1406 » 12/5/2014, 13:34

Generalnie przy zakładaniu DJ trzeba wystroić silnik... Skład mieszanki stroiłeś jakoś, czy zostało jak było??
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez rafti » 12/5/2014, 18:27

kolor swiecy postaram sie sprawdzic jutro,i wtedy sie odezwe,sklad mieszanki byl zmieniany tak jak w opiesie,jezeli (do konca zgodnie ze wskazuwkami zegara,a potem 1,5 obrotu w przeciwna strone),myslisz ze tylko dysza by wystarczyla??? dziwne w tym wszystkim ze orginalna ma wiekszy przeswit od tej z zestawu,dysza do powietrza tez zostala zmienion przerobiona na mniejsza.
rafti
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9/5/2014, 17:04
Lokalizacja: Stockholm

Postprzez RUTRA.RD » 12/5/2014, 18:53

opis to kury zjadły :)

przerabiałem większe dysze i to gówno, bez hamowni możesz se wiesz co :)

daj kolor swiec bo to podstawa
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez rafti » 16/5/2014, 19:20

a wiec zrobilem zdjecia ,ale nie dalo rady tu ich zamiescic jakis blad wyskakuje tutaj jest link do zdjec,mam nadzieje ze wystarcza zeby wiedzic.pozdro http://youtu.be/c7qQXgOpn6o
rafti
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9/5/2014, 17:04
Lokalizacja: Stockholm

Postprzez rafti » 17/5/2014, 12:44

dobra panowie problem rozwiazany,dalem dysze o 5 mniejsza i idzie jak strzala od 0 do 280,dzieki wszystkim za zaangazowanie.
rafti
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9/5/2014, 17:04
Lokalizacja: Stockholm



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê