Junak 903 Race - nie chce wkręcić się na max. obroty
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Junak 903 Race - nie chce wkręcić się na max. obroty
Witam wszystkich. Znowu przybywam z problemem w moim Junaku
Na szybko: junak nie chce wejść podczas jazdy pod wysokie obroty, łapie zamuła przy 9.5k( a dopiero przy 12k czerwone pole). Raz udało mu się(cud) dość żwawo podejść pod czerwone pole i pobił rekord prędkości, haha
dzisiaj jechałem, manetka na full i od 9.5 do 10k rozpedzal się z 15sekund. Dalej miał problemy, a ja musiałem odpuścić gazu. Dlaczego tak się może dziać? Z góry dzięki za pomoc i sorry za brak polskich znaków czasem, bo piszę z telefonu.


- xKoniu
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44
To normalne. Mój Barton jest o wiele lżejszy i dobija do tych 10k, przy maksymalnym katowaniu 11 tys. ale osobiście nigdy nie przekraczam tych 10 tys.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
ja mam tak z moja honca rebel 125. tylko u mnie to na 90% modul zaplonowy jest zablokowany bo nawet na nim pisze 80KM wnoskuje ze oznacza to blokade do 80km/h i faktycznie tak jedzie.
jak skoncze jej remont i dotre to zalorze modul z 250 (akurat posiadam) i zobaczymy co mi wtedy pokaze
jak skoncze jej remont i dotre to zalorze modul z 250 (akurat posiadam) i zobaczymy co mi wtedy pokaze

- kravter
- Świeżak
- Posty: 318
- Dołączył(a): 6/5/2013, 16:59
Jedyne miejsce w którym może być blokada to moduł. Masz tam stopkę centralną? Jak tak to postaw na nim rometa, wbij ostatni bieg i sprawdź do ilu obrotów dojdzie. Jak do tych 7-8 tys. to masz blokadę (Tylko uważaj, żeby opona nie dotknęła podłoża, bo Ci wyrwie moto do przodu i będzie po ptakach). Wtedy wyjściem będzie zmiana modułu. Tylko nie wiem jaki tam masz silnik, bo to nowy model. 125cc występują z leżącym (poziomym) i stojącym (pionowym) cylindrem. Sprawdź to i dowiedz się jaki tam jest silnik to postaram się Ci pomóc.
EDIT: Chociaż 10k obrotów to nie powinno być blokady. Ewentualnie będzie gaźnik do regulacji.
EDIT: Chociaż 10k obrotów to nie powinno być blokady. Ewentualnie będzie gaźnik do regulacji.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
W miarę możliwości postaram się dowiedzieć(ale raczej leżący). Stópki centralnej nie mam. A jeszcze jedna sprawa. Mianowicie dzisiaj Junak dostał skrzydeł, co prawda obroty nadal nie były maxymalne, ale wg GPS jechałem 96 km/h. Co mega mnie zdziwiło, bo czuć było, że lepiej dzisiaj chodzi(myłem go, no ale od mycia dostać więcej mocy xd?). I teraz kolejne pytanie od czego to zależy, że czasem v max to 80, a drugiego dnia prawie 100. To kolejna rzecz, która nie daje mi spokoju. Co do regulacji gaznika, to jest to możliwe, bo parę dni temu strzelał chyba z tlumika.
- xKoniu
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44
To na pewno masz gaźnik do regulacji. Różnica w prędkości może zależeć od stopnia nagrzania silnika (jak masz np. za mało paliwa w mieszance, to szybko się grzeje i jeździ wolniej później, a zanim się nagrzeje to idzie szybciej.)
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Co do wcześniejszego pytania to silnik poziomy. Co do nagrzania silnika, to zawsze przed jazda daje mu parę minut pochodzić, a sugerujesz, że już na trochę zimnym go przycisnąć i sprawdzić? To gaznik dam do regulacji może pomoże z obrotami (jak nie to napiszę ),zostaje ten problem z prędkością.
- xKoniu
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44
Aa to tak sprawa stoi, nie wiedziałem, że to takie ważne
Postaram się go jak najszybciej dać do regulacji(ciekawe czy to w ogóle zrobią, czy tylko kasę skasują w serwisie) i jak dalej będą jakieś problemy z tym związane to Ci na priv już będę pisał. Temat można na razie zamknąć.

- xKoniu
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44
Dzięki koledzy za pomoc
Już byłem nawet przekonany, żeby do tego gaźnika się zabrać(choć jestem życiową niedojdą) ale mam dostęp(i to mega utrudniony) tylko do śrubki obrotów, śrubka dawki jest jeszcze gorzej "usadowiona" niż ta od obrotów. Żeby się do tego gaźnika dostać to musiałbym owiewki ściągać ;/ A powiedźcie mi tak jeszcze na szybko czy to też wina gaźnika: jadę sobie, nagle junak złapał muła, dziwnie przerywał i kręci się tylko do 8k(na każdym biegu), na jałowym biegu jak stoi ma tylko 500 obrotów(a miał wcześniej było ok. 1500, teraz nie słychać/czuć czy jeszcze chodzi czy już zgasł xd) i wczoraj też było można wyczuć jak przerywa na obrotach(dzisiaj z przerywaniem było lepiej, ale tylko z tym) ;/

- xKoniu
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44
Witam serdecznie, jestem nowym posiadaczem junaka 903 race.
Jednak mam pewien problem potrzebuje wyregulować obroty jednak nie mam pojęcia jak mogę tego dokonać. Proszę wytłumaczenie mi jak mogę wyregulować obroty z góry dziękuje
Jednak mam pewien problem potrzebuje wyregulować obroty jednak nie mam pojęcia jak mogę tego dokonać. Proszę wytłumaczenie mi jak mogę wyregulować obroty z góry dziękuje
- bladesyitch
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 18/11/2014, 16:20
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości