[Suzuki V-Strom 1000] Suzuki V-Strom 1000 ABS - łowca prz
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kardan wisi tak nisko, że jego waga jest nieodczuwalna. No chyba, że ktoś nosi swój sprzęt na plecach.<br><hr>bezuKomentatorzy napisał(a):Gdyby jeszcze tylko dodali wał napędowy, to byłoby dla mnie cudo. Ale i tak uważam, że to świetny motocykl. <br><hr>Gnypek<br>Komentatorzy napisał(a):Kardan w takim moto powinien być obowiązkowo. Jeżdżąc turystycznie (w końcu do tego ten moto jest) świstający, pykający łańcuch którego często trzeba smarować a przez to brudzi koło i całą resztę to pomyłka.<br><hr>Podróżnik<br>Komentatorzy napisał(a):a ja mam zupełnie inne zdanie.
moto z łańcuchem jest dużo lżejsze, łatwiej naprawić, olejarka załatwia sprawę.
<br><hr>dzik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
He ! Boczo is the best. Facet pisze naprawdę fajnie pisze i widać że się zna na rzeczy. Oby takk dalej!!!!!!<br><hr>kostek0411
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moim zdaniem, to roznica w masie jest niewyczuwalna w "normalnej" eksploatacja, a bezobslugowosc i czystosc walu jest dla mnie bezcenna. Pozdrawiam!<br><hr>GnypekKomentatorzy napisał(a):Gdyby jeszcze tylko dodali wał napędowy, to byłoby dla mnie cudo. Ale i tak uważam, że to świetny motocykl. <br><hr>Gnypek<br>Komentatorzy napisał(a):Kardan w takim moto powinien być obowiązkowo. Jeżdżąc turystycznie (w końcu do tego ten moto jest) świstający, pykający łańcuch którego często trzeba smarować a przez to brudzi koło i całą resztę to pomyłka.<br><hr>Podróżnik<br>Komentatorzy napisał(a):a ja mam zupełnie inne zdanie.
moto z łańcuchem jest dużo lżejsze, łatwiej naprawić, olejarka załatwia sprawę.
<br><hr>dzik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam kle500 miałem okazje jazdy dl1000 suuuuuper (a prubowałem varadero , tdm , afryke , aprile , gs650 ) . Styliści co projektowali przód nowego niech zmienią dilera lub lekarza KOSZMAR STYLISTYKA RODEM BMW .
Lecz o gustach ponoć się nie dyskutuje <br><hr>mordziak
Lecz o gustach ponoć się nie dyskutuje <br><hr>mordziak
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moje odczucia co silnika są zupełnie odmienne. Fakt, że bardzo ładnie liniowo oddaje moc, ale kiepściutko z osiągami!! Pozwyżej 160 km/h już nie jedzie (a autor pisze że mu przyspieszał :/ - chyba zgórki i z wiatrem
) wg. testu z czasopisma motocykl, do 100km/h ma 4 s., do 200 km/h ma ... 20s.!!! To jakaś maskra! Bezpośrednia konkurecja miażdży np Versys.<br><hr>mojito

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moje odczucia co silnika są zupełnie odmienne. Fakt, że bardzo ładnie liniowo oddaje moc, ale kiepściutko z osiągami!! Pozwyżej 160 km/h już nie jedzie (a autor pisze że mu przyspieszał :/ - chyba zgórki i z wiatrem
) wg. testu z czasopisma motocykl, do 100km/h ma 4 s., do 200 km/h ma ... 20s.!!! To jakaś maskra! Bezpośrednia konkurecja miażdży np Versys.<br><hr>mojito

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dla mnie rewelacja, najlepszy motocykl w klasie. Kupiłem, na razie 2500 km i z każdym kolejnym kilometrem bardziej mi się podoba. Seryjne kufry za małe ale to tyle z negatywów
<br><hr>Seb

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Potwierdzam te obserwacje. Powyżej około 6000 obr/s silnik już się męczy. Jak ktoś szuka sprzętu do dzidowania po autostradzie, to znajdzie lepszy.Komentatorzy napisał(a):Moje odczucia co silnika są zupełnie odmienne. Fakt, że bardzo ładnie liniowo oddaje moc, ale kiepściutko z osiągami!! Pozwyżej 160 km/h już nie jedzie (a autor pisze że mu przyspieszał :/ - chyba zgórki i z wiatrem) wg. testu z czasopisma motocykl, do 100km/h ma 4 s., do 200 km/h ma ... 20s.!!! To jakaś maskra! Bezpośrednia konkurecja miażdży np Versys.<br><hr>mojito<br>
Druga rzecz, która mi się nie podoba, to nurkowanie przy hamowaniu. Hamulce są bardzo skuteczne i trzeba chwili żeby się do tego przystosować.
Ale poza tym to bardzo, bardzo fajny motocykl.<br><hr>Michał
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Na Varadero i Crosstourerze miałem tak samo. Myślę, że to cena za to, że podnóżki nie są cofnięte i pozycja jest bardziej swobodna.<br><hr>MichałKomentatorzy napisał(a):nie wiem skąd te negatywne komentarze.
miałem okazję pojeździć tym moto i bardzo poważnie zastanawiam się nad jego zakupem.
jedynie faktycznie mógłbym się czepić podnóżków - są tak umiejscowione, że podczas stania na światłach wbijają się w łydki.<br><hr>dzik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dziwne to co piszesz. Akurat rollgaz właśnie zrobił na mnie wrażenie wyjątkowo lekko pracującego. Wibracji zegarów ani problemów z czytelnością nie zaobserwowałem.Komentatorzy napisał(a):Jeździłem. Moto małe. Ma sporo wad. Niemiłosiernie szarpie łańcuchem, przy przyspieszaniu. Wysoko położony środek ciężkości... wybacza na zakrętach mniej niż 650tka. Wskaźniki kierunkowskazów aż wstyd... takie tandetne i niewidoczne. Dźwięk silnika i wydechu... wstydliwy troszkę. Rollgaz chodzi opornie. Wyświetlacz za mały i za małe literki... bez okularów trudno wypatrzeć co napisane. Zegary niemiłosiernie się trzęsą w trakcie jazdy... jak w jakimś chińskim badziewiu. Sam motocykle dość wysoki. NIższe osoby już nie pojeżdżą.Ogólnie zwiodłem się. Jeździłem DLem 650... nowym. Znacznie fajniejszy i przyjaźniejszy.<br><hr>Ged<br>
Motocykl fakt, że wysoki, ale porównując z GS 1200, Varadero i Crosstourerem i tak najłatwiej dosięgnąć do ziemi. Może dlatego, że jest dość wąski. O ile dobrze pamiętam, to przy zamówieniu można wybrać kanapę +/- 20mm.<br><hr>Michał
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości