[Honda VFR800] Honda VFR800 2014 - dżentelmeni nie...
Posty: 18
• Strona 1 z 1
[Honda VFR800] Honda VFR800 2014 - dżentelmeni nie...
Dyskusja na temat: Honda VFR800 2014 - dżentelmeni nie rozmawiają o mocy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VFR800 2014 - dżentelmeni nie rozmawiają o mocy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VFR800 2014 - dżentelmeni nie rozmawiają o mocy
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie no co mozna napisać motocykl bardzo dobry i tyle będąc jednak potencjalnym klientem chciałbym dct i wał ,bardzo dobrze ze poprawli płynnosc przechodzenia predkości obrotowej przy 6500 ,vfr wyglada fajnie lepej niz poprzedniczka moim zdaniem ma ładniejsza deske rozdzielcza dość spora masa 240 kg na trasie to tylko zaleta motocykl niejest tak podatny na wiatr i jest mniej nerwowy przy nieprecyzyjnej zmianie biegu niz lekki sprzęt dałbym jej 8 na 10 1 odjałem za brak dct i 1 za łancuch zamiast wału .<br><hr>Levy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mało jak za V4.<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):51 tys PLN:)))) Dobre, Honda ma poczucie humoru.
<br><hr>hans<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W tej cenie to juz lepiej z1000sx zakupic. Cena 40tys moze bylaby adekwatna do produktu. <br><hr>r@f
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mialem nie kupowac VFR bo ciezki i duzo mocy ale GSX 650f jest kilka kilo ciezszy:) Czyli VFR na nastepny motocykl to dobry pomysl:)<br><hr>Trojan86
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeżdżę VFR z 2008r i naprawdę, naprawdę polecam. Podczas jazdy waga i gabaryty są nie odczuwalne, a szarpanie przy odpalaniu vtec-ku to wyolbrzymienie. Też obawiałem się gabarytów, ale jak dosiadłem ją w salonie to pierwsza myśl "kuur... to to czego szukałem, idealnie lezy!"
LwG
<br><hr>lukszy
LwG

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moze i Z1000SX jest golasem z obudówką ale silnik jego a silnik VFR tak w kategorii mocy jak i momentu to dwa rózne swiaty i SX objedzie VFR w kazdych warunkach<br><hr>tomek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
MV Agusta Trusimo Lusso to jest bezpośrednia komkurencja dla VFR 800 i gdybyście zrobili test Lusso VS VFR to by się miło czytało...
<br><hr>Ziben
<br><hr>Ziben
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
MV Agusta Trusimo Lusso to jest bezpośrednia komkurencja dla VFR 800 i gdybyście zrobili test Lusso VS VFR to by się miło czytało...
<br><hr>Ziben
<br><hr>Ziben
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mili Państwo, taka sprawa podobieństwa do pewnego włoskiego supersporta... Zakładam, że jeżeli opisana tu maszyna to Honda i jeżeli to VFR, to będzie zarówno tak niezawodna jak i wygodna. Stara VFR, nawiązująca do NR, to była maszyna na owe czasy ładna i oryginalna; CBR 900 taka była, dużo innych maszyn tej firmy też było innowacyjnych jeżeli chodzi o wygląd. O technice już nie wspomnę, bo nie o to mnie się rozchodzi. A tu proszę, Włosi nie boją się tworzyć nowych trendów w stylizacji motocykli, to Japończycy zrzynają. To jest fakt, to jest słabe i to widać. A Panigale swoją drogą jest brzydkie i zastanawiam się, czym tu się ludzie zachwycają i po kiego wała to kopiują?<br><hr>Samozwańczy Zawołany Stylista
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
VFR - IIIgen świetna maszyna, rozrząd na kołach, hamulce centralne i zerowa awaryjność. IV już pokombinowana, ale VTec dał górę, której tak brakowało w IIIgen.
Maszyny wszechstronne, i nad morze polecisz i na wściekanie się nada... Typowy moim zdaniem Sport-turysta...
Jeden z lepszych motocykli na rynku "drugiej ręki"!!!<br><hr>miki1406
Maszyny wszechstronne, i nad morze polecisz i na wściekanie się nada... Typowy moim zdaniem Sport-turysta...
Jeden z lepszych motocykli na rynku "drugiej ręki"!!!<br><hr>miki1406
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jezeli ktoś lubi twarde zawieszenie i toporne wchodzenie w zakręty.<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):W tej cenie to juz lepiej z1000sx zakupic. Cena 40tys moze bylaby adekwatna do produktu. <br><hr>r@f<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
txa gdzie jestes? Przeciez to kolejny dziadkowoz z tym ze nie od BMW. Dalej napisz cos. Wszyscy czekamy.<br><hr>moto fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A jakie spalanie wyszło w trakcie testu, bo podajecie wyniki z katalogu, a przy spalaniu nie podaliście żadnej cyfry.
<br><hr>3eski
<br><hr>3eski
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Włosi oprócz tego że produkowali i produkują tandetę to jeszcze dorabiają wielką ideologię poczucia stylu i smaku. dzięki temu jakoś im się udaje te buble sprzedawać bo klient ma poczucie że kupuje coś wyjątkowego czego na pewno nie wielu może mieć.Także jeżeli się sra kasą i chce się koniecznie wyróżniać pod "kościołem" to kupuje włocha. A jeżeli cenie sobie niezawodność, funkcjonalność i przede wszystkim jakość to biorę japończyka. <br><hr>BikerKomentatorzy napisał(a):Mili Państwo, taka sprawa podobieństwa do pewnego włoskiego supersporta... Zakładam, że jeżeli opisana tu maszyna to Honda i jeżeli to VFR, to będzie zarówno tak niezawodna jak i wygodna. Stara VFR, nawiązująca do NR, to była maszyna na owe czasy ładna i oryginalna; CBR 900 taka była, dużo innych maszyn tej firmy też było innowacyjnych jeżeli chodzi o wygląd. O technice już nie wspomnę, bo nie o to mnie się rozchodzi. A tu proszę, Włosi nie boją się tworzyć nowych trendów w stylizacji motocykli, to Japończycy zrzynają. To jest fakt, to jest słabe i to widać. A Panigale swoją drogą jest brzydkie i zastanawiam się, czym tu się ludzie zachwycają i po kiego wała to kopiują?<br><hr>Samozwańczy Zawołany Stylista<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Spalanie, które pokazał komputer nie jest miarodajne w tym przypadku. U mnie pokazał coś koło 6,7 litra/100 km, ale to była szybka i agresywna jazda, z pewnością nie taka jak jeździ się normalnie po ulicy. Obstawiam że przy normalne jeździe (niekoniecznie super spokojnej) zużycie benzyny byłoby spokojnie o litr niższe. <br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):A jakie spalanie wyszło w trakcie testu, bo podajecie wyniki z katalogu, a przy spalaniu nie podaliście żadnej cyfry.
<br><hr>3eski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości