Honda CBR125 Duży problem z obrotami i mocą
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Honda CBR125 Duży problem z obrotami i mocą
Witam wszystkich otóż mam duży problem z moją hondą cbr 125 rocznik 2006 na gaźniku
nie dawno wymieniłem silnik w niej chodziła cacy aż tu nagle wybrałem sie na dłuższą przejażdżkę ponad godz jazdy ponad 70km i po tej trasie przyjeżdżając do domu po 140km honda straciła moc z 120 jedzie 80vmax z górki 90 nie wiem co to jest kręci mi sie do 7/o a nie jak wcześniej do 11/o hmm nie wiem co może być przyczyną świecę wymieniłem to samo olej wymieniłem zastanawiam sie bo mam dziurę w tłumiku ale nie wydaje mi się by to osłabiło tak motor jak wcześniej była i leciał tyle ile fabryka dała
proszę was o radę a najlepiej jakiegoś mechanika co mogło by jej dolegać
nie dawno wymieniłem silnik w niej chodziła cacy aż tu nagle wybrałem sie na dłuższą przejażdżkę ponad godz jazdy ponad 70km i po tej trasie przyjeżdżając do domu po 140km honda straciła moc z 120 jedzie 80vmax z górki 90 nie wiem co to jest kręci mi sie do 7/o a nie jak wcześniej do 11/o hmm nie wiem co może być przyczyną świecę wymieniłem to samo olej wymieniłem zastanawiam sie bo mam dziurę w tłumiku ale nie wydaje mi się by to osłabiło tak motor jak wcześniej była i leciał tyle ile fabryka dała
proszę was o radę a najlepiej jakiegoś mechanika co mogło by jej dolegać
-
jupik0732 - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 28/11/2011, 22:09
- Lokalizacja: Gdańsk
Przedmuchaj filtr powietrza, sprawdz kolor swiecy i wyczysc gaznik. Dziura w wydechu jest do odplywu wody i nie ma najmniejszego znaczenia. Mozliwa przyczyna jest tez slabej jakosci paliwo ale to juz zbyt optymistyczne
Honda CBR 600 F3
- Macul
- Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 6/2/2013, 20:30
- Lokalizacja: FKR (lubuskie)
paliwo świeże lane dodam że jechałem w deszczu nie wiem czy to ma wpływ
świeca opalona tak jak by paliwa dostawał za mało jutro zajmę się filtrem powietrza bo to chyba najprawdopodobniej
lub jakiś syf w gaźniku,może filtr paliwa?
świeca opalona tak jak by paliwa dostawał za mało jutro zajmę się filtrem powietrza bo to chyba najprawdopodobniej
lub jakiś syf w gaźniku,może filtr paliwa?
-
jupik0732 - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 28/11/2011, 22:09
- Lokalizacja: Gdańsk
niestety to nie filtr paliwa ani powietrza dziś nie dało mi to spokoju wstałem wcześnie rano
i do garażu wyczyściłem wszystko i nadal nic jechałem bez filtra czy z filtrem nadal prędkość
waha sie miedzy 80/90km nie wiem co robić macie może jakiś pomysł
wydaje mi się że cylinder nie ma kompresji takiej jak być powinna może go przytarłem
jadąc tak długą trasą bez postoju
i do garażu wyczyściłem wszystko i nadal nic jechałem bez filtra czy z filtrem nadal prędkość
waha sie miedzy 80/90km nie wiem co robić macie może jakiś pomysł
wydaje mi się że cylinder nie ma kompresji takiej jak być powinna może go przytarłem
jadąc tak długą trasą bez postoju
-
jupik0732 - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 28/11/2011, 22:09
- Lokalizacja: Gdańsk
Jak masz świecę osmoloną to za dużo powietrza w mieszance. Spróbuj WYCZYŚĆIĆ filtr, wyregulować gaźnik. Może masz jakiś syf w nim więc przeczyszczenie go to także dobry pomysł.
EDIT: A i nie wiem jak tam ten airbox łączy się z gaźnikiem, jak jakąś rurką gumową to sprawdź czy nie jest nigdzie przecięta i nie łapie lewego powietrza.
EDIT: A i nie wiem jak tam ten airbox łączy się z gaźnikiem, jak jakąś rurką gumową to sprawdź czy nie jest nigdzie przecięta i nie łapie lewego powietrza.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości