Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez GTTT » 15/4/2014, 18:32

Nie widziałem na ramie innego wybitego numeru. Ewentualnie może był jeszcze jakiś na TABLICZCE znamionowej. Poszperałem w internecie i ludzie mają podobny problem http://www.st1100.fora.pl/literatura-da ... u,364.html
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie


Postprzez Effendi » 15/4/2014, 19:25

Najpewniej będzie jak zadzwonisz do serwisu i powiesz, że chcesz wycenę części do swojego moto, ale nie znasz jego dokładnego rocznika, bo nie masz do niego papierów, podasz im numer VIN, oni już dalej Ciebie poprowadzą.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
Effendi
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
Lokalizacja: Białystok


Postprzez sylwek199888 » 15/4/2014, 19:38

vin znajduję się na główce ramy, po prawej stronie ;)

Obrazek
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez kris514 » 15/4/2014, 20:16

YAMAHA DT125R 2004 VTLDE061
YAMAHA DT125R 2002 JYADE031
YAMAHA DT125R 2000 JYADE031
YAMAHA DT125R 1999 JYADE031
YAMAHA DT125R 1998 4BL
YAMAHA DT125R 1997 3MD03
YAMAHA DT125R 1996 3MD
YAMAHA DT125R 1995 3MD
YAMAHA DT125R 1994 3MD
YAMAHA DT125R 1993 3MD
YAMAHA DT125R 1992 3MD00
YAMAHA DT125R 1991 3MD
YAMAHA DT125R 1990 3MD

Czyli wychodzi że maszyna jest z 1998r (aż całą 1 min szukałem)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez GTTT » 15/4/2014, 20:35

Kris niestety informacje, które znalazłeś muszą być błędne. Zadzwoniłem do salonu Yamahy i rozwiali moje wszystkie wątpliwości. 4BL to rocznik 91. Najlepsze jest to, że motor sprzedaje policjant, który twierdził, że to rocznik 2000 : ) Dzięki za zainteresowanie tematem. Tak więc dalej póki co pozostaję bez moto. Z drugiej strony jak oglądam te roczniki to wyglądają zupełnie inaczej. Np. tłumik z lewej strony i czarne pokrywy na silniku, każdy jednak polecił powołać się na salon Yamahy nawet nasz Henio12323
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez Dzelen » 16/4/2014, 10:39

forumowicze mam pytanko :) wiem że w niektórych motocyklach w serwisie w jakiś tam magiczny sposób za pomocą komputera można stlumic moc motocykla. Moje pytanie dotyczy konkretnie motocykla ktm exc 125. Jego też można stlumic pod A1 oraz potem oczywiście pod ta kategorie zarejestrować? :)
Dzelen
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 31/7/2012, 09:21

Postprzez kris514 » 16/4/2014, 11:08

mozna mu zblokowac zawor wydechowy, zmienic gaznik na mniejszy, przelozenia na szybsze i pewnie by sie zalapal
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Dzelen » 16/4/2014, 11:14

i rozumiem że taki całkowicie zgodnie z prawem można zarejestrować na A1?
Dzelen
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 31/7/2012, 09:21

Postprzez GTTT » 16/4/2014, 11:25

Musisz jeszcze zagonić kilka koni z powrotem do stajni :P
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez kris514 » 16/4/2014, 16:17

Jeśli wynik na hamowni wyjdzie odpowiednio (czyli nie przekroczy tej ilości koni) to raczej można (w suzuki gladius by był na a2 moja szkoła jazdy zblokowała go tylko na manetce gazu a raczej tam powinni przestrzegać prawa :D )
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez GTTT » 16/4/2014, 19:47

Opłaca się wziąć Yamahe DT 125r z 91r. za 2600zł ? Do wymiany uszczelka pod gaźnikiem + tuleja przy tylnym amortyzatorze (koła ma luz, rusza się w dół i w góre) normalne ślady użytkowania, silnik oceniam na stan dobry. Więc tak na zdrowy umysł ?
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez kris514 » 16/4/2014, 20:28

To sam musisz zdecydować czy i za ile brać ten motor bo dla niektórych 6k jest nie dużo a dla innych jest to majątkiem, można kupić crossa z 2004r za 2000 a i za 7k też ci sprzedadzą
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 16/4/2014, 22:42

jak nie dobity to nie patrz na rocznik, tylko bierz :P czy 91 czy 96 to i tak było by praktycznie to samo. bardziej stan sie liczy



co do rejestrowania ktma EXC - wszystkie przeróbki które zrobisz i tak podobno sie nie zdadzą. moto moze miec 40 koni a zrobione na 10.... ale jak to nie jest zrobione fachowo to nikt ci nie podbije na A1. musi byc jakas homologowana blokada specjalna, czasami głupia podkładka czy cos. ale podobno musi to miec homologacje i dopiero wtedy ci diagnosta czy tam kto podbija moc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez GTTT » 16/4/2014, 22:52

Trudna decyzja :D Podświadoma potrzeba zwalenia winy na kogoś gdy zakup okaże się nie w pyte, hehe. Moto sprzedaje policjant, twierdził, że rocznik to 2000, okazało się ze 91 i nie miał zbyt dobrej wymówki jak na swój zawód. Mówi ze silnik w porządku co również moze okazać się mitem. Z 2 strony moge tak szukać czegos rok i znajdywać powody by nie kupić
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez Street4Fun » 17/4/2014, 08:35

Odnośnie zdławiania.
-blokujesz na rollgazie śrubką jakąś, byleby nie rozwijał swojej pełnej mocy.
-jedziesz na hamownie (około 100zł)
-potem do rzeczoznawcy, on tam coś podbija, wpisuje, itp (za którego płaciło się jakoś 300-400zł)
-i mykasz do diagnosty

Podobno można obejść tego rzeczoznawcę, ale nie zagłębiałem się w tym temacie.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez Moto Hub » 17/4/2014, 21:12

Czesc, mam pytanie co do przewodu hamulcowego a dokladnie koncowki ktora jest przy zbiorniczku nie wiem jak sie nazywa mozna powiedziec ze to taki jakby adapter.
Czy moglbym gdzies taka znalezc.
Motorynka->Simson->WSK 125->Yamaha DT 80 LC2
Avatar użytkownika
Moto Hub
Świeżak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 17/9/2012, 16:38
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez henio12323 » 17/4/2014, 22:53

mu też nie wiemy o co chodzi.... zrób zdjęcie, albo znajdź w necie układ i zaznacz strzałką i wrzuc fotke. bo z tego magicznego opisu nie mam pojęcia o jaki "adapter" ci chodzi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Street4Fun » 18/4/2014, 08:58

Może chodzi ci o część przewodu hamulcowego, tego się nie dorabia, to się wymienia całe(cały przewód).
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez Moto Hub » 18/4/2014, 14:07

http://www.cbr.strefa.pl/honda_hel/hel4.JPG
Chodzi mi ota metalowa koncowke czy da sie tylko kupic koncowke czy trzeba kupic nowy przewod.
:)
Motorynka->Simson->WSK 125->Yamaha DT 80 LC2
Avatar użytkownika
Moto Hub
Świeżak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 17/9/2012, 16:38
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez Landryss25 » 18/4/2014, 15:01

Trzeba kupić przewód.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê